Mies ei vietä aikaa lapsemme kanssa ennen kuin tämän kans voi harrastaa samoja harrastuksia :(
Mieheni on jo kolmen vuoden ajan lupaillut että on lapsen kanssa enemmän sit kun sen kanssa voi harrastaa ilman että lapsi oikkuaa ja järjestää kohtauksia julkisilla paikoilla. Hänellä ei ole syntynyt mitään oikeaa kontaktia lapseemme, hän viettää lapsen kanssa noin kaksi tuntia viikossa siten että samalla kuitenkin tekee itse jotain muuta, kuten katsoo televisiota.
Lapsemme on terve ja hyväntuulinen ja itse käyn hänen kanssa satubaletissa ja jumpassa kerran viikossa ja teemme vaikka mitä muutakin yhdessä kuten ulkoilemme, leikimme, piirrämme ja juttelemme jne. jne. jokainen samanikäisen vanhempi tietää miten ihanassa iässä kolmevuotias on!!!
Olen yrittänyt kannustaa miestä mukaan mutta hän ärähtää lapselle heti kun lapsi toimii jotenkin "lapsellisesti" tai alkaa kysellä asioita. Mies ei jaksa selittää "itsestäänselvyyksiä", näin sanoo.
Surettaa koska tytär haluaisi olla isän kanssa joka päivä.
Mieheni käy ulkona kavereidensa kanssa joka viikonloppu, ei ryyppää tms. kuitenkaan, mutta on aina lauantain poissa ja nukkuu sunnuntaina melkein iltapäivään ja lisäksi on 3x iltaa viikossa omissa harrastuksissaan joka viikko. Lapsi oli yhdessä suunniteltu, me ollaan oltu jo vuosia yhdessä ihan hyvässä suhteessa ja meillä molemmilla on ikää jo 28 vuotta.
Mieheni väittää että kaikki hänen kaverit on sellaisia että lasten kanssa harrastetaan niiden vartuttua mutta hoiva-aika kuuluu naisille. Mun mielestä näin ei kuitenkaan ole. Ja onko reilua että mies odottaa lapsesta vain harrastuskaveria eikä ajattele mitä lapsi tarvitsee?
Kommentit (22)
Sitäpaitsi juuri isän ihaileva ja lempeä kasvattava huomio saa tyttölapsen kukoistamaan. Tälläiset tytöt eivät ole teineinä joka klopin aluspatjoja!
- elätti perheensä
- leikki lasten kanssa olkkarin lattialla legoilla
- ei suostunut vaihtaan vaippaa tyttölapsille
- kuskasi sinne ja tänne monta kertaa viikossa vaikka teki tavallista pitempää työpäivää
- ei herännyt öisin hoitamaan
- antoi kaikki rahansa perheen käyttöön
- rakasti suuresti lapsiaan ja se näkyi
- rakasti lastensa äitiäkin
- ei kurittanut lapsiaan se piti äidin tehdä
- vietti kaiken vapaa-aikansa perheensä kanssa!!
Mitäpä minä muuta kuin kiitän! Nyt lapsemme aikuisinakin rakastavat isäänsä ja ostelevat lahjoja, halailevat ja antavat terveysohjeita.
Eikö ukkosi tiedä, että suhteet lapsiin luodaan kun vauveli tulee laitokselta kotiin? Aivan turhaa on huomata lapsensa varhaisteini-ikäisinä kun heillä on jo muut kujeet.
Itsekäs pirulainen on ja kaverinsa samaa luokkaa. Ei ihme miten lapset voivat pahoin nykyään! Oma isä pitää lapsiaan näkymättöminä. Prkle!!