Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Posliini karvojenpoistoaineella? Kokemuksia!!

Vierailija
15.11.2005 |

Tahtoisin kokeilla posliinia. Vahaus on kuulemma hyvä, mutta nyt ei ole rahaa niin kalliisiin hoitoihin. Höyläkään siellä herkällä iholla ei ensi sijassa innosta. Tuli siis mieleen karvojen poistoaineet. Onko kukaan kokeillut? Ärsyttikö ihoa? Kertokaas pian - ennen viikonloppua!!! Kiitos!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut varo ettei ainetta pääse ihan intiimimmälle aluelle. Mulle kävi köpelösti kun en varonut ja sit tuli melkein rakko tuolle herkimmälle alueelle. Ja siinä se sit oli... Ja karvet ehti kasvaa jonkin verran ennen kuin " haava" parani ja päästiin hommiin. Ja valitettavasti mulle tuli siitäkin noita näppyjä vaikka ajelenkin suht tiuhaan.

Mulle paras konsti herkkäihoisena on miehen partakone. Ensin vaan desifioin partakoneen ja ihon. Sit ajelen ja sen jälkeen viel tuota desifioimisaietta. Vuosia olen kokeillut jos mitä ja kaikesta muusta tulee noita näppyjä...

Eli vaikka toisten mielestä ajeleminen on vanhanaikaista jne, itse tykkään...

Vierailija
2/10 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on reilu 3 vuotta, jonka aikana olen 1-2 viikon välein vaahdottanut kaikki pois. Raskausaikana mies oli apuna.

Suurikokoiset häpyhuuleni (ovat monta senttiä näkyvillä) on ainut haitta, on vaan varottava aineen menemästä niihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kokemusta on reilu 3 vuotta, jonka aikana olen 1-2 viikon välein vaahdottanut kaikki pois. Raskausaikana mies oli apuna.

Suurikokoiset häpyhuuleni (ovat monta senttiä näkyvillä) on ainut haitta, on vaan varottava aineen menemästä niihin.

Vierailija
4/10 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen poistanut Veet bikinillä karvat jo pidemmän aikaa

ja kerran innostuttiin mieheni kanssa molemmat!!

ennen saunaa laitettiin molemmille voidetta ja saunan jälkeen

muovi höylällä sitten karvat pois.

ja rasvaaus vielä sen jälkeen niin ....

voin sanoa että oli ihana yö kun kumpikin posliinina.

USKOMATONTA suuseksiä sainm silloin enkä itsekään ollut ennen intoutunut niin että tuli otettua miehen spermat suuhun.

N30 ja ihana mies mulla

Vierailija
5/10 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempaa nypin pinseteilla, ja alempaa sitten veetin aineilla. Toimii hyvin.

Vierailija
6/10 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää toimii mulla / veet karvanpoisto voide

ja pehmentää karvat

käyttö on helppoa. Voiteet sisältävät ihoa pehmentäviä ja kosteuttavia aineita. Voide pyöristää ihokarvojen päät, joten karvat tuntuvat pehmeämmiltä kasvaessaan. Levitä voidetta tasainen kerros ja anna sen vaikuttaa viisi minuuttia. Lopputuloksena on silkinsileä iho jopa viikoksi.

Vierailija
7/10 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veet toimii sillä kerran intouduin ajamaan karvayt pois vaimoni yllyttäessä.

-mici-

Vierailija
8/10 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vissiin vähän runsaamman puoleinen karvotus, tai vastaavaa, niin ei tosissaan poista kaikkea!

En ole vielä löytänyt mitään mikä toimisi joten nyt olen tyytynyt höylään mikä on ihan susi. Seuraavana päivänä jo mukava sänki...

Vierailija
9/10 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/10 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutusaikaa vaan täytyy jatkaa tuplasti, niin lopputulos on ihan sileä.

Homma tulee tetyä saunomisen yhteydessä n. parin viikon välein. Vinkkinä isot ulkonevat (minulla suorastaan XXXL-kokoiset) häpyhuulet omaaville: rasvaan häpyhuulet ennen käsittelyä vauvavaseliinillä. Näin Vaseliini suojaa herkän ihon kuumotukselta.

t. tokaa odottava