Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet unohtanut ottaa lomamatkalle mukaan

Vierailija
21.02.2012 |

ja se oli sellainen että haittasi lomaa tai muuten harmitti paljon?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kaveriporukalla mökkeilemässä ja iltaisin ärsytti saunan jälkeen kiskoa farkkuja jalkaan, kun toiset lötkötteli yöpuvuissaan.

Vierailija
2/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kynsisakset ja kynsiviila. Ei siis mitään kovin ihmeellistä, mutta pieniä tärkeitä tavaroita, etenkin silloin kun niitä just tarvis :) Oon joskus nuorena lähtenyt reissuun ilman vaihtosukkia. Onneks niitäkin kaupasta kuitenkin löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi noita on aina saanut kaupasta uusia.

Passia ei olisi kiva unohtaa kotiin eikä luottokorttia, matkalipun kerran unohdin, mutta lentokentältä löyty tiedot henkkareita vastaan ja sain uudet liput.

Vierailija
4/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lompakon kotiin. Jostain syystä isä motkotti koko reissun :D

Vierailija
5/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksoi kiltisti kaiken, eikä edes motkottanut.

En tosin päässyt ihan joka kauppaan, mihin olisi tehnyt mieli mennä, ja olisin voinut yksin mennäkin JOS se oma lompakko olis ollut mukana... Vähän loma kärsi kyllä, itse taisin motkottaa miehelle, kun sitä ei jostain syystä kiinnostanut kaikki kenkä- ja hamekaupat. ;)

Vierailija
6/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynsisakset, pyyhe, deodorantti

Vierailija
7/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusvoide (toisen sentään muistin), puuvillahanskat yöksi, korvatulpat, eurooppalainen kela-kortti, kopiot resepteistä, hiivatulehduslääke (yleensä kuumassa ilmanalassa puhkeaa hiivatulehdus)

Vierailija
8/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli vielä joku vähän harvinaisempi Siemensin puhelin johon ei heti meinannut löytyä kohteesta sopivaa laturia. Löytyi kuitenkin lopulta.

Vierailija
9/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkilomalle Euroopassa ja ajattelin että en tarvi varvassandaaleja ollenkaan joten jätin kotiin. Mulla oli mukana vain kevyemmät kangaskengät. Jotenkin kuvittelin että kävellään paljon niin ne olis hyvä.

Ekan päivän jälkeen oli pakko käydä ostamassa uudet. Alkoi niin hiostamaan jalat yli 30 asteen helteessä.

Eivät olleet edes mitenkään älyttmän hyvät mutta ostinmkuitenkin. Kotona ois odottanut paremmat nahkaiset jalkaan sopivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän