Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MINNE täsmäisku Jumbossa kun hakusessa istuvat farkut eikä "koosta tietoa

Vierailija
21.02.2012 |

Sen tiedän että ihan pienet mulle ei mene, housuissa muuten koko 44 käytössä.

-169cm/70kg-

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nehän istuvat aina ja sun kokoiselle ei varmaan matalavyötäröiset sovi, että joku Lindexin tyyppinen myymälä missä myydään aikuisten naisten vaatteita vois olla hyvä.

Vierailija
2/11 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIS-merkillä on istuvia joustavia farkkuja joista voisi löytyä sopivat. Myös Vilalla on hyvän mallisia mutta voi olla että olet liian pyöreä niihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en edes ole pyöreä eikä ole isoa vatsaa, röllykkää, makkaroita tms.

Sattuu vaan olemana lantio ja reidet ja kookas povi.

ap

Vierailija
4/11 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla kiloillaja 165 cm mä käytän 29/30 tuuman farkkuja?Sulla on sitten kaikki tavara pyllyssä??=)

Vierailija
5/11 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä ainakin saa apua nimenomaan istuvien farkkujen valinnassa - isompikin ihminen :-)

Vierailija
6/11 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin niin tuumakoosta mulla ei ole haisuakaan, mutta kun on persettä, reisiä ja lantiota niin en ole tikku.

Ja ei tosiaankaan ole mitään vyötärön, edes sen matalan, yli jäävää röllykkää tyyliin Putous ja eräs sen jo tippunut hahmo ;D

ap

noilla kiloillaja 165 cm mä käytän 29/30 tuuman farkkuja?Sulla on sitten kaikki tavara pyllyssä??=)

Vierailija
7/11 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa Onlyltä. Jos et ihan halvimpia mahdollisia sieltä osta, niin kestävät käytössä pitkään. Ja malleja on myös hillitympiä, tuolla ei ole vain "teinifarkkuja".

Asiantuntevat myyjät neuvovat koon ja mallin kanssa, itse saa olla sovituskopissa ja myyjä tuo toista kokoa jne. jos tarve vaatii.

Ja saa myös isoja kokoja, muistaakseni 34 tai 36 suurin "leveys" Onlyllä. Jos omaa kokoa ei hyllyssä valmiina ole, tilaavat sitä. Malleissa eroja, ihan pillejä en suosittele vaan vähän löysempää mallia.

Voit tutustua etukäteen malleihin täällä: http://shop.bestseller.com/only/jeans/on-jeans,en_GB,sc.html

Vierailija
8/11 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahkeissakin pituus varmaan 32? Itse olen 65 kiloa ja 169 senttiä ja farkkukoko on 29, pituus 32.

Vierailija
9/11 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intownilta löytyy sopivia farkkuja,omani ostan Klaukkalasta kai niitä jostain Jumbostakin saa.

Vierailija
10/11 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroppakuvailusi jälkeen ehdottomasti Only, minulla sama kropan malli ;) Tavaraa on pepussa ja reisissa, mutta ei mitään mahamakkaroita. Minulle (ja uskon että myös sinulle ap) sopii matalavyötäröiset farkut. Niin ja matala vyötärö ei ole sama asia kun "puoli p*rsettä näkyvissä".

Vierailija
11/11 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vero Moda, paras!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan