Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Supermarjo/tiikeriäiti" - auttakaa ymmärtämään!!!

Vierailija
21.02.2012 |

Olen tässä tämän päivän aikana törmännyt tällä palstalla Livin uuteen tv-ohjelmaan "Supermarjo ja tytöt" (tms.). Ohjelma kertoo Niittyviidan perheestä, jossa on vanhemmat ja 3 lasta. Erikoiseksi perheen tekee se, että perheen lapsilla on todella paljon harrastuksia. Lapset musisoivat ja hiihtävät.

Tältä palstalta sain myös tietää, että perhe on ollut toisessakin tosi-tv-ohjelmassa, siinä Tuurin kyläkaupasta kertovassa.

En olen perheen ystävä, mutta tiedän heidät, koska myös meidän lapsemme harrastavat hiihtoa ja olen törmännyt Niittyviitoihin kisoissa. Vaikuttavat kisoissa aika normaaleilta, tosin vaatteet ja meikit on yleensä viimeisen päälle laitettu.

Katsoin Livin nettisivuilta sarjan mainoksen ja erityisesti siinä ärsytti se, miten äiti oli sitä mieltä, että he ovat jotenkin erikoinen perhe, koska ovat perhekeskeisiä ja ajattelevat lapsen etua. Huh-huh... mitähän he oikein meidän muiden perheistä ajattelevat?

Mutta auttakaa siis ymmärtämään, miksi ihmeessä

-äiti haluaa tuoda lapsensa julkisuuteen jonkun tosi-tv-ohjelman kautta?

-miksi äiti haluaa tehdä itsensä superäidiksi halventamalla muita? (ei luulisi olevan kivaa lapsistakaan..)

-onko kaiken takana vain raha ja voidaanko lapset myydä mihin hintaan hyvänsä?

Olen ihmeissäni..

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

....lapsilla on iloa silmissään saadessaan jotain tai tehdessään jotain itselle mielekästä, mutta suomalaislapsen perusilme ei kauhean usein mielestäni vaikuta iloiselta. Mielestäni aika harvoilla 10-vuotiailla ja vanhemmilla lapsilla perusilme on positiivinen ja hymyilevä, kuten näillä tytöillä. Sitä tarkoitin!

[/quote]

On kyllä minunkin mielestäni harjoiteltu. Kun katsoo tyttöjen nettisivuja niin hymy on kyllä leveä, mutta ei ylety silmiin asti. Silmistä paistaa hämmennys ja ahdistus.

Vierailija
82/82 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Marjo pyrki itse aikanaan julkisuuteen mm.hiihtämällä ja seiskan tähtityttönä. Nythän se on jo liian vanha tohon,mutta sillä on ne tanssitytöt. No nekään ei oo menestynyt joten myydään sitten omat lapset?

Oudointa musta on,että tällästen äitien mielestä nimenomaan se JULKISUUS on menestystä. Ei riitä se,että lapsi soittaa taitavasti ja harrastaa vaan hänenkin pitää olla julkkis ja esiintyä ja tuoda itseään esiin.

Jännä juttu,että usein ne ihan oikeat ison maailman tähdet yrittää suojella perhettään julkisuudelta vaikka heille itselleen se työn vuoksi välttämättä kuuluukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi