Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikset laita hiuksiasi joka päivä?

Vierailija
21.02.2012 |

Ja meikkaa? Huom. meikki voi olla huomaamatonkin.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei edes huomannut, kun värjäsin hiukset totaalisen eri väriseksi (vaaleista punaruskeiksi), joten suoraan sanottuna vähän epäilyttää, että lotkauttaisi korvaansa vaikka millaisia nutturoita ja käherryksiä täällä aamuviideltä heräisin laittamaan. Lisäksi mun hiuksissa ei mikään kampaus pysy kahta tuntia kauempaa, ei ole vielä sellaista tököttiä löytynyt että pysyisi, joten ei ne nutturat ja kiharrukset pysy mun vauhdissa kun lasten kanssa viipotan menemään.

Meikin suhteen olen tehnyt periaatepäätöksen, että en meikkaa, jos olen vain kotona (ja jos on lasten kanssa vaikkapa tosi levoton yö takana, käytän senkin 20 minuuttia mieluummin nukkumiseen enkä meikkaa edes julkisille paikoille). En myöskään ole koko päivää meikissä pelkästään siksi, että käyn kaupassa, kylässä tai jossakin asioilla, vaan poistan meikit yleensä kotiin tullessani. Haluan pitää ihoni hyvässä kunnossa ja antaa sen levätä myös meikkaamiselta. Toisaalta taas olen päättänyt, että ainakin yhtenä päivänä viikossa meikkaan edes sinne kauppaan, jotta näen itse itseni peilistä meikit naamassa - se auttaa muistamaan, että olen ja osaan olla muutakin kuin se zombie, joka hoitaa lapsiani.

Suoraan sanottuna en usko, että mieheni huomaa edes meikkaamistani tai meikkaamatta oloani millään tavalla. Enkä yksinkertaisesti ymmärrä tätä "ilahduttamista" sen vuoksi - miten voi ilahduttaa toista asialla, jota toinen ei edes näe? Entä kuinka moni mies ilahduttaa vaimoaan pukeutumalla siististi myös kotona ja ajamalla partansa myös silloin, kun on kaksi viikkoa lomalla? Mun ei ainakaan tee näin, ei ole koskaan tehnyt, joten ihan on turha väittää, ettei hän viitsi, koska en minäkään. Tämmöiset asiat vaan eivät ole mun mieheni tärkeysjärjestys- ja arvostuslistoilla ollenkaan.

Vierailija
22/50 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ponnarille. Siis arkena, juhliin kyllä laitan tukkanikin.

Tukkani on pitkä, joten sen laittamiseen kuluu aikaa, juhlakampauksia väsään aina vähintään tunnin verran, puoltoista.

Kävelen töihin aamuisin, joten puolen tunnin lumisateessa pipoilun jälkeen mun tukan laittamisesta ei olisi enää mitään hienoa työkavereille katseltavaksi. Joten siksi siis se ponnari...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen riittävän nätti ilmankin, hiukset kyllä sitaisen kiinni yleensä joka aamu.

Vierailija
24/50 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkaa koskaan. Hiukset laitan ponnarille. Siinäpä se. Asutaan täällä metsässä ja oon vaan kotona lasten kanssa. Talvella pipo pelastaa paljon, jos esim. kauppaan pitää lähteä.

Vierailija
25/50 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. ollaan mökillä tekemässä pihatöitä, en meikkaa tai laita tukkaa kuin korkeintaan ponnarille/leteille. Samoin toimin kun teen maastotöitä (olen biologi ja teen kesäisin luontokartoituksia).

En meikkaa kun urheilen tai menen rannalle, hiukset laitan kiinni.

Mulla on pitkä, tuuhea ja luonnonkihara tukka. Jos olen sen suoristanut, en yleensä tee sille sen jälkeen mitään (pesen hiukset joka toinen tai kolmas ilta).

Tykkään kyllä laittautua noin periaatteessa, mutta en ymmärrä miksi AINA pitäisi laittautua - se nyt vaan ei ole tarpeellista tai edes järkevää joka tilanteessa. Ja hiuksissa leikkaus voi olla sellainen ettei sille tarvitse mitään edes tehdä, esim. yhdellä tosi kauniskasvoisella ystävälläni on tällä hetkellä 1 cm pitkät hiukset. Millaisen kampauksen ap niihin laittaisit ;)

Vierailija
26/50 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin laitattehan te hänen silmänilokseen?

mies ei pidä meikatuista naisista ja se oli yksi syy miksi minuun edes ihastui.

Terv. se riittävän nätti meikittäkin.

Vierailija
27/50 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehensä takia, kotona olen kyllä ihan meikittä, tukka pystyssäkin koko päivän jos siltä tuntuu.

Olen asiakaspalveluammatissa ja mulle on ollut jotenkin aina ihan itsestään selvää, että töissä on oltava pärstä väritettynä ja hiukset laitettuna edes jollain lailla.

Vierailija
28/50 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauneudenhoito on naisen velvollisuus ja mielestäni miellyttävä sellainen :)

Tiesitkös että nyt on vuosi 2012 eikä vuosi 1920?

AP: Miksi laittaisin itseäni tai hiuksiani joka päivä? Ei noita hevosia kiinnosta minkänäköisenä tallille menen, kunhan vain hoidan ne. Lapsia ei kiinnosta mille näytän, kunhan vain saavat ruokaa, vaatteita ja kodin.

Ja jos suoraan sanotaan niin miestäkään ei kiinnosta mille näytän, kunhan vain en tule hevosenlannalta tuoksuvana viereen nukkumaan.

Ja jos ollaan vielä enemmän rehellinen niin ei kyllä kiinnosta itseänikään sen enempää kuin naaman rasvaamisen ja putsaamisen, suihkujen, hiusten pesun ja säännöllisten parturikäyntien verran. Hyvin on tämä meikkaamaton turpavärkki ja laittamattomat hiukset miehelle kelvanneet. Samoin kuin minullekin.

Vierailija
29/50 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom. meikin huomaa aina.

En meikkaa arkipäivinä kotona oloa varten enkä juhlapäivinä, hyvin olen pärjännyt.

Hiukset pesen päivittäin ja harjakin on käytössä. Sen enempää "laittamista" eivät pitkät hiukset vaadi (jos on enemmän kuin pari karvaa päässä).

Miksi minun pitäisi toimia toisin? Mitä sillä saa, ihan oikeasti?

Vierailija
30/50 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meikkaa? Huom. meikki voi olla huomaamatonkin.

Miksi laittaisin hiukseni tai meikkaisin naamaani, kun ei niitä kukaan edes näe?? Tai ei mua haittaa, jos kaverini kylään tullessaan näkee naamani ilman meikkiä ja tukan ponnarilla. Jos lähden kauppaan, niin laitan yleensä kevyen meikin, vaan näyttääkseni freesiltä äidiltä enkä miltään rasvatukalta, joka ei muka jaksa itsestään huolehtia :)

Vierailija
31/50 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin vielä lievästi masentunut, jaksoin laittaa hiukseni ja välillä jopa meikata ihmisten ilmoille. nyt tuo kaikki on jäänyt. haluan vain nukkua.

Vierailija
32/50 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hiuksiani en laita, koska ne ovat niin tönkköä laatua ettei niihin paljon laittaminen vaikuta. Suosin sellaisia malleja, joiden kanssa riittää kun antaa hiusten kuivua.

Meikkiä kyllä käytän kohtuullisesti joka päivä, ellen nyt ihan kotiin linnoittaudu.

Vierailija
34/50 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeisilläni raskaana ja lisäksi kotona on uhmaikäinen taapero, joten kaikki energia menee lähinnä tilanteesta selviämiseen...

Vierailija
35/50 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aina ei tarvi laittaa meikkivoidetta!

Vierailija
36/50 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamani on paljon paremmassa kunnossa ilman meikkejä ja mitään voiteitakaan.

Aiemmin paha akne.

Hiuksia en laittele, koska malli on sellainen, että ei juuri tarvitse laittaa ja jos laitetuilla hiuksilla tarkoitetaan esim. missi-"kampauksia", ni onpa omat ei laitetut hiukseni paljon paremmin, kun ne roikkuvat liehut..

Vierailija
37/50 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttumisleikkiin :D

-ap

Vierailija
38/50 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan hiukset aina suihkun jälkeen ja ne pysyvät pari päivää. Meikkaan myös ennen kuin lähden ulos (iho on huono), mutta kotona en.

Mies ei edes huomaa onko minulla meikkiä vai ei, paitsi silloin kun minulla on kohtalokkaampia kausia. Silloinkin havahtuminen tulee päivien viiveellä "ihan kuin sulla olisi kirkkaampaa/tummempaa huulipunaa kuin yleensä..?"

Vierailija
39/50 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hyvän näköinen laitettunakaan.

Vierailija
40/50 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset tosin saan laitettua ilmankin, mutta mitään meikkejä en laita, ellen ole lähdössä jonnekin.

Tosin nyt en ole edes pessyt hiuksia kahteen viikkoon, heh :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi