Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: kuinka monta lasta ja kuinka monta koiraa?

15.11.2005 |

Itsellämme on nyt kaksi lasta ja kolme koiraa ja kova koirakuume on päällä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi koiraa ja toiveissa olisi vauva.. Olen vain miettinyt että kuinka olette pärjännyt koirien ja pienen vauvan kanssa. Meillä asiaa " vaikeuttais" se että mies on reissu hommissa puolet viikosta.. tai tiedä nyt olisiko se edes ongelma:) Kertokaahan kuinka teillä on sujunut.

Vierailija
42/50 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä 2 koiraa. Reilu 3½v uros ja reilu 2v leikattu narttu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kaks lasta, iät 1v3kk ja 2,5kk ja sekarotuinen oma lussukka hauva.

Koiran ikää, rotua tms. voimme vain arvailla. Koira tuli meille vuosi ennen ekan lapsen syntymää pahasti selkäänsä saaneena enkä ikinä antais pois. Hauva on väriltään rotikka, rakenteeltaan tanskandoggi ja luonteeltaan enkeli. Nyt on hirvee koirakuume, mut isäntä ei taida antaa ottaa toista...

Vierailija
44/50 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä kun on noita bordercollieita kolme kappaletta, niin varmasti osaat kertoa, kuinka rotu soveltuu lapsiperheeseen. Meillä on kaksi koiruutta, molemmat hoffeja. Olen tässä jo jonkin aikaa katsellut eri kenneleitä ja rotuna bordercollie kiinnostaa siinä määrin, että parin vuoden sisällä otamme kolmannen koiran. Minkälaisella aktiviteetillä koirat ovat teillä, lapset kun ovat pieniä. Pelkäksi lenkkikaveriksi en ole bortsua ottamassa, vaan etsimme tietysti ensisijaisesti uutta perheenjäsentä, mutta koira tulee pääasiassa minun harrastus- ja kisakaveriksi (lajeina jälki ja agility). Kennelit, joista olen koiraa ajatellut kysellä, ovat kaikki käyttölinjaisia koiria kasvattavia.

Vierailija
45/50 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme lasta ( + neljäs tulossa syksyllä ), ja ylihuomenna vakituiseen kalustoon liittyy viides koira. Eläkeläisukkilabbis... Nyt on tosin vielä yhden narttumme 3 pentua viikon verran kotona, joten välillä koiramäärä on 8 hännänheiluttajaa : /

Hyvin on pärjätty!! Lapset eivät saa häiritä koiria ja asutaan maalla ( ja on muitakin eläimiä: kissoja, hevosia ja lypsylehmiä ) joten koirat on helppo päästää ulos vapaaksi ym. Ollaan " aina" kotona kun tehdään työtä tällä omalla tilalla.

Vierailija
46/50 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kotona piirun verran yli vuoden vanha poika ja 8-vuotias sekarotuinen uroskoira ( saksanpaimenkoira/rotwailer ).

Molemmat ovat ' mamman kultia' ja onneksi herrat tulevat keskenään hyvin toimeen.

Haaveena olisi toinen lapsi niin pian kuin mahdollista sekä omana haaveena tuolla kytemässä pieni viipeltävä alaskan malamuutti...:D

Vierailija
47/50 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.koirat.com -sivustolla on myös keskusteltu haukkujen ja muksujen määristä.

Vierailija
48/50 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran pentu tulee viikon päästä.

Lapset ovat 7v,5v,ja 4v.

Ja pentu tullessaan 8-9viikkoa vanha.

Vierailija
49/50 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä neljä poikaa, joista 2 vanhinta niitä karvaisia. kaikki tasasesti kahden vuoden välein syntyneitä: sakemanni 6/-99, labradori 6/-01 ja lapset 6/-03 ja 7/-05. Viimeisin lipsahti vajaan viikon heinäkuun puolelle, muuten kaikki siis kesäkuussa syntyneitä. " esikoiskoiralla" ja esikoislapsella jopa sama syntymäpäivä! :) Tähän malliin ku jtketaan niin vuoden päästä kesällä pitäs taas uus lauman jäsen tulla, tällä kertaa (ja tästä eteenpäin) varmaankin vaan noita nelijalkaisia.

Vierailija
50/50 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 6v ja 2 suomenajokoiraa (narttua) molemmat 3v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi