Aion ottaa opintolainan ja mennä rahoilla laserkarvanpoistoon.
Kommentit (19)
että olet varmaan ihan järkyttävän karvainen, hyi
No olen kai aika tavis, tosin karvat on tummia. Haluan vain poistaa kaiken ja rahaahan siihen menee!
-ap
Tulevaisuuden posliini on majava.
Poistan kaikkialta muualta, paitsi täältä :)
ap
Meni rahaa mutta kyllä kannatti - enää ei kasva karvoja ollenkaan.
Opintolainaa ajokortin hommaamiseen. Mut en sano sun tarkoituksesta mitään. *kohauttelee olkiaan*
Tai kokeile laseria ainakin varovasti. Mulla testikerralla todettiin, ettei iho kestä laseria. Valoimpulssi toimi hyvin, häiritsevät karvat on pysyneet poissa jo vuosia. Oli melko kallista, mutta kannatti :)
Meni rahaa mutta kyllä kannatti - enää ei kasva karvoja ollenkaan.
Missä kävit? Kuinka monta kertaa? Olivatko karvasi tummat ja iho vaalea?
Sitten jäät työttömäksi ja on vaikea maksaa laina takaisin. Kaiken lisäksi silloinkin varmasti tarvitset rahaa johonkin yhtä järkevään ja kyllä kenkuttaa.
Sitten jäät työttömäksi ja on vaikea maksaa laina takaisin. Kaiken lisäksi silloinkin varmasti tarvitset rahaa johonkin yhtä järkevään ja kyllä kenkuttaa.
Makselen sitä sitten työttömyyskorvauksista. :)
Ja yhtä suurisummaisia ulkonäköön asetettuja satsauksia en aio tehdä enää ikinä. Olen tätä harkinnut jo useita vuosia.
ap
Silk'n valoimpulssilaite 299e gigantista ja valopatruuna 30e. Itse ostan heti kun imetys päättyy, imettäessä ei saa käyttää. Itselläni pikimustat karvat eli juuri ajeltu kinalo näyttää viikon sängeltä kun kuultaa ihon läpi.
Ja ostin koiran. :D
Karvojen laserointi on suunnitelmissa, koska olen karvainen kuin apina (etelämmästä on noita geenejä), mutta ajattelin hoitaa homman vasta myöhemmin. Siis sitten, kun olen paremmin työelämässä kiinni..
Mutta ehdottomasti suosittelen karvanpoistoa opintolainalla! Sehän on lähes ilmaista rahaa! Anna palaa. :D
Jos ette millään keksi hullumpaa käyttökohdetta, niin kerron omani: hevosiin meni.
Kuka järkevä enää menee valoimpulssiin? Mun kosmetologi kehui omia valoimpulssihoitojaan ja antoi väärää tietoa laserhoidosta - turhaan hyppäsin alituiseen hyödyttömissä hoidoissa! Rahani vein kosmetologeille - avun sain aleksandriittilaserhoidosta!
Kyllä kannatti elää opiskelijanakin!
jos niiden poistaminen on niin kallista, että menee tuhansia. Tästä partakarvasta selviän nyppäämällä pinseteillä.
Kokeile laserhoitoa yksi kerta. Näet mistä hoidossa on kysymys. Nyppiminen on vihoviimeistä. Mutta: mene lääkärikeskukseen laserhoitoon, niin et saa tyhjiä lupauksia, ja hoidotkin tehdään parhailla laitteilla (aleksandriittilaser on ns. kultainen standardi).
Esim. sääret. Montako kertaa pitää käydä?
että olet varmaan ihan järkyttävän karvainen, hyi