Tunnetko ketään ihmistä, jolle voit kiukutella sinua stressaavista asioista ja tämä
ymmärtää sinua ilman että vetää herneet nenäänsä? tarkoitan kiukuttelulla asioita, jotka eivät kohdistu kuuntelijaan vaan tämä toimii vain kuuntelijana. Onko kenelläkään tällaista ihmistä elämässä?
Kommentit (19)
ymmärtää sinua ilman että vetää herneet nenäänsä? tarkoitan kiukuttelulla asioita, jotka eivät kohdistu kuuntelijaan vaan tämä toimii vain kuuntelijana. Onko kenelläkään tällaista ihmistä elämässä?
..Mieheni.
olen yleisesti tässä suvussa ja perheessä se henkilö, jonka oletetaan olevan se ikuinen kuuntelija
ja olenkin
mutta kukaan ei tiedä kuinka paljon minua loukkaa se, että oletusarvoni on tämä, ja se, ettei minulla ole samaa oikeutta yhdenkään ihmisen suhteen
Äitini, siskoni ja muutama hyvä ystäväni :)
sanat ovat niin konkreettista asiaa tarkoittavia. Mitä lyödä ällikällä tarkoittaa mielestäsi?
sanat ovat niin konkreettista asiaa tarkoittavia. Mitä lyödä ällikällä tarkoittaa mielestäsi?
Varoitan aina etukäteen että nyt tulee kiukuttelua, voitko kuunnella. Ja kun olen sanaseni sanonut, aika moni heistä osaa sanoa: "Syö jotain".
Mm. äitini ja yksi erityisen hyvä ystäväni :)
Tää on juts sopiva paikka kaataa kaikki paskat jutut.
Varoitan aina etukäteen että nyt tulee kiukuttelua, voitko kuunnella. Ja kun olen sanaseni sanonut, aika moni heistä osaa sanoa: "Syö jotain".
Mitähän tämäkin auttaa?
Kiukuttaa vaan enemmän.
Se että syö jotain, ei sitä asiaa mistä on kiukustunut muuta miksikään.......
Mitähän tämäkin auttaa? Kiukuttaa vaan enemmän. Se että syö jotain, ei sitä asiaa mistä on kiukustunut muuta miksikään.......
Se kiukkuhan tulee minun ajatuksistani ja jos olen tyytyväinen, ei tietenkään kiukuta. Se alkuperäinen asia joka kiukuttaa, ei muutu miksikään, ajattelen tai sanon minä siitä mitä tahansa. Maha täynnä voi sitten toimia asian puolesta, ei tarvitse hyödyttömästi kiukutella.
esim. ystäväni. Mutta yritän pukea asiat heillekin huumoriksi enkä vain jurnuttaa ikävästi.
kuin raukka nälvijä. Sellaisia naisia en arvosta yhtään. Hyih.
TUnnen kyllä ihmisiä, joille voin kertoa huoleni, mutta en minä katso voivaine heille kiukutella. On sivistyneen ihmisen pystyttävä kiukuttelematta itseään ilmaisemaan.
Rakas mieheni. Ainoa ihminen jolle voin tosiaan kertoa ihan kaiken ja joka jaksaa kuunnella ja kommentoida tarvittaessa.
Mitähän tämäkin auttaa?
Kiukuttaa vaan enemmän.
Se että syö jotain, ei sitä asiaa mistä on kiukustunut muuta miksikään.......
2 ihmistä jotka ovat ihan eri ihmisiä syötyään. Sen huomaa ihan selkeästi että kiukuttelevat kun verensokeri on alhaalla ja nälkä, mutta siinä siunaamassa kun syövät, on kuin mitään ongelmaa ei olisi puoli tuntia aiemmin ollutkaan.
ja monta kertaa on puolin ja toisin naurettu että johan helpotti kun toinen paasaa pahaa mieltään ja toinen vaan kuuntelee. Terapeuttista.
TUnnen kyllä ihmisiä, joille voin kertoa huoleni, mutta en minä katso voivaine heille kiukutella. On sivistyneen ihmisen pystyttävä kiukuttelematta itseään ilmaisemaan.