Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa lumitöistä märisijät, muuttakoot sellaiseen

Vierailija
21.02.2012 |

asumismuotoon missä ei tarvitse itse kolata tai ostakoon palvelun. Helvetti, kaikista pahimpia ovat vinkusukulaiset, jotka olettavat että heille tullaan tekemään lumityöt.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua vituttaa lumityöt, ei mahdu kohta enää tontille sitä kolauslunta, vituttaa koirankusettajat jotka antavat elukoidensa vielä liata sen lumen, sitä on tosi ihana sitten lapioida ja saada kuset päälleen

aivan sama mitä vingut

Vierailija
2/7 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät suoriudu lumitöistä kun sukulaiset tai peräti omat vanhemmat pyytää. Talo täysi teinejä ja kenelläkään ei pysy lumensiirtovälineet kädessä. Odotetaan kun isä tulee illalla töistä tekemään lumityöt.

Vittu meillä piti lapsena olla punainen mattokin isälle valmiina kun se tuli klo 17 töistä kotiin. Ja ruoka valmiina tietysti ja talo siivottuna. KOSKAAN se ei tehnyt lumitöitä koska hoiti leivän taloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on tullut lunta tänä talvena 75 cm, kun keskimäärin tulee 21-23 cm.

Vierailija
4/7 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua vituttaa lumityöt, ei mahdu kohta enää tontille sitä kolauslunta, vituttaa koirankusettajat jotka antavat elukoidensa vielä liata sen lumen, sitä on tosi ihana sitten lapioida ja saada kuset päälleen aivan sama mitä vingut

lumenauraajaa.

Vierailija
5/7 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies valittaa kans koko ajan. Sanoin sille, että muutetaan sit kerrostaloon, jos et lumitöitä kestä.

Vierailija
6/7 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten aikas tehokasta hyötyliikuntaa, ei tarvitse lenkille lähteä kun pukkailee tunnin lumia pihalla..=)

Vierailija
7/7 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin naristiin alkutalvi sitä kun "Vittu joulu menee pilalle kun ei oo lunta!!" Nyt naristaan siitä kun sitä lunta vihdoin tulee. Ollaan niin vitun laiskoja että lunta sais tulla vaan sen verran ettei tartte ku kerran kolata piha että voi läskiperseet vetää suklaata ja kattella pihalle ikkunasta.

Mä muuten tykkään talvesta ja lumesta ja rakastan skrapaa ikkunoita aamuisin :)

Ja vihaan helteitä ;P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi