Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä tuli paha mieli aamulla...

Vierailija
21.02.2012 |

mies ja minä oltiin matkalla töihin ja huomattiin jo kaukaa että ihminen sähköpyörätuolissa jäänyt kiinni kaistojen välissä olevan tasanteen reunaan (lunta ja sohjoa). Yritti epätoivoisesti päästä liikkeelle ja oli kaatua selälleen tielle MUTTA KUKAAN EIDÄN EDELLÄMME EI PYSÄHTYNYT AUTTAMAAN!

Me siis näimme tämän tapahtuman kaukaa jonosta :( Me sitten pysähdyimme auttamaan ja joku kehtasi vielä tööttäillä takana...jestas että ihmiset on karmeita moukkia!

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti joskus osuu omaan nilkkaan niin saattaa vähän herätellä ajattelemaan....tai sit ei.

Vierailija
22/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan aiheellisiin näkökulmiin asiasta.

Onhan se kauheeta, että Suomessa pyörätuolipotilas joutuu lumisojossa kauppaan. Taksikyyti pitäis ehdottomasti olle.

Musta tää on vielä kauheempaa, kuin se, että kaikki ei pysähdy auttaan.

Mutta eihän täällä saa kyseenalaistaa mitään vaan olisi pitänyt taputtaa käsiä ap:lle ja kauhistella.

Tää on niin tätä LOL.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täytyy sanoa tämän ketjun pohjalta, että en yhtään ihmettele, että meillä on ongelmia kuten;

- koulukiusaaminen, koulussa viihtyminen surkeaa (pisat viis)

- mielenterveysongelmat ja lääkitys siihen (ollaan maailman kärkisijoilla, jee!)

- yksinäisyys

jne.

Olemmeko me todella näin itsekäs ja kakkamainen kansa?

Vierailija
24/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täytyy sanoa tämän ketjun pohjalta, että en yhtään ihmettele, että meillä on ongelmia kuten;

- koulukiusaaminen, koulussa viihtyminen surkeaa (pisat viis)

- mielenterveysongelmat ja lääkitys siihen (ollaan maailman kärkisijoilla, jee!)

- yksinäisyys

jne.

Olemmeko me todella näin itsekäs ja kakkamainen kansa?

Vierailija
25/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pyörätuolipotilaskin menee mieluummin kauppaan itse. En minäkään tykkäisi, että joku muu hakee mulle mun ruokani vaan mieluummin haen itse mitä haluan.

Ihmeellistä ettei pyörätuolipotilaat saa kunnalta apua kaupassa käymiseen ja muuhun sellaiseen.

Vierailija
26/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikö tosiaan tullu mieleen että oli pakko? Järjen käyttä sallittua!

Aika outoa on, jos pyörätuolipotilaan on itse käytävä kaupassa.

Mustakin tää alkaa haiskahtaa provolta.

ja kauas

Vierailija
27/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se pointti tässä ole, miksi tuo nainen oli pyörätuolilla liikkeellä, vaan se, että kukaan ei auttanut häntä! Mikä on aika järkyttävää. Se on eri juttu kokonaan, miksi hän oli ulkona ja olisiko hänellä ollut mahdollisuus jäädä kotiin.

Itse asiassa tosi hassua toi, että monet alkavat tässä kiivaasti miettiä miten olisivat itse pyörätuolipotilaan asemassa ennaltaehkäisseet tilanteen :D tulee tunne, että pitäisi ehdottomasti estää syntymästä tilanteita, missä joku saattaa joutua moraaliseen paineeseen auttaa toista ilman palkkiota tms.

Se mikä musta on yleisestikin hassua on, että jos joku kertoo auttaneensa jotakuta pyyteetömästi tai jotenkin viestittää välittävänsä muista ihmisistä niin jotkut jotenkin hermostuvat siitä ja alkavat esim. syytellä kiitoksen kerjäämisestä tai jopa saarnata, miten ihminen on itsekäs olento luonnostaan jne. WTF?

miksi nainen oli lähtenyt lumisateeseen sillä se ei kuulu minulle. Minulle ja miehelleni kuului vain auttaa toista hädässä ja näin tekee jokainen normaali ihminen eikä silloin kiinnosta miksi lähtenyt liikkeelle! Noloa jos joku alkaa tällaista edes miettiä...jos joku ajaa ojaan autollaan liukkaalla kelillä niin alatteko heti tuomita että miksi lähtenyt ajelemaan? Noloja olette te eräät!

t.ap

Vierailija
28/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuisin pyörätuolissa ja ulkona olisi lumimyräkkä, säätiedotuksissa varoitukset jne ja asuisin tampereella, niin tilaisin jostain lähikaupasta ruokakassit kotiinkuljetuksella

...että lähikaupat noin vaan tekee tuollista palvelua? Eikä maksakaan juuri mitään tietenkään? Että tuonkin invalidin lähellä sattuu olemaan juuri sellainen kauppa, joka suostuu toimittamaan ostoksia noin?

On se niin saatanan helppo hurskastella kun ei satu omalle kohdalle...

tosiaankin veikkaan, että jos ko. kuvitteellinen henkilö asuu tampereella ja ylittää noinkin vilkasta katua kuin yllä on kuvattu, niin lähistöllä todellakin löytyy kauppoja jotka kuljettavat tavaraa kotiin, ja vieläpä kilpailua, joka pitää kotiinkuljetuksen hinnan kohtuullisena

ainakin verrattuna siihen, että vaihtoehto on tunkea itsensä sähköpyörätuolilla keliin, jossa ei tahdo pärjätä henkilöautollakaan

Vierailija
29/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläkin palstalla riittää näitä ohiajajia joita ei muiden auttaminen hetkauta. "mitäs lähti" on se peruste ilmeisesti.

Hienoa ap!

Vierailija
30/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tietävät itse etteivät olisi vastaavassa tilanteessa tehneet yhtään mitään auttaakseen. Sen takia käyvät sitten apn kimppuun....

Vierailija
31/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen että eikö sillä ihmisellä tosiaan ole ketään jolle voisi soittaa ja joka auttaisi? tai kaupan kotiinkuljetuspalvelu? haiskahtaa provolta

no ei kaikilla oikeasti ole "ketään"..paljon on yksinäisiä ihmisiä, joiden sukulaiset ovat kaukana eikä tuttaviakaan ole....kaupan kotiinkuljetupalvelukaan ei aina ole vaihtoehto...sekin kun maksaa....

oikea elämä ei ole provoa, sitä vaan esiintyy....

Vierailija
32/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haukkuvat mielummin tyhmän vammaisen kuin katsoisivat peiliin ja miettisivät miten itse voisivat lähimmäistään auttaa...

Vierailija
33/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tässä viestissä ollutkaan pointti se miten välinpitämättömiä ja suorastaan ilkeitä ollaan kun jätetään ihminen pulaan ja suorastaan haukutaan tyhmyydestä?

Kaikilla ihmisillä ei tosiaan ole tukiverkkoa eikä todellakaan mistään kaupasta noin vaan lähdetä kuljettamaan maitoja kotiin!

Hävettää teidän puolesanne...

Vierailija
34/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä autostaan kun joku sentään viitsii mennä apuun :(

Vierailija
35/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ole syyllistänyt yhtäkään pyörätuolissa istuvaa

tässä on todettu että avaus kuulostaa vahvasti provolta

Vierailija
36/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaikeaa uskoa että joku pyörätuolilla liikkuva voi jäädä sohjoon jumiin? Tervetulosa todelliseen elämään sieltä kuplastanne :D

Vierailija
37/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ole syyllistänyt yhtäkään pyörätuolissa istuvaa tässä on todettu että avaus kuulostaa vahvasti provolta

Vierailija
38/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Lielahdesa noin klo 8:45 tänä aamuna := enpä voi mitään jos kuulostaa jonkun auvoisen pirtaan liian uskomattomalta :D t. ap

Vierailija
39/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joka elää jossain ihan omassa kultareunaisessa maailmassaan?

Vierailija
40/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajanhan tässä sitä pyörätuoli-ihmistä syyllisetään...

on todettu ettei yksikään pyörätuolissa istuva olisi niin tollo että lähtisi sohjoon sutimaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän