Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä tuli paha mieli aamulla...

Vierailija
21.02.2012 |

mies ja minä oltiin matkalla töihin ja huomattiin jo kaukaa että ihminen sähköpyörätuolissa jäänyt kiinni kaistojen välissä olevan tasanteen reunaan (lunta ja sohjoa). Yritti epätoivoisesti päästä liikkeelle ja oli kaatua selälleen tielle MUTTA KUKAAN EIDÄN EDELLÄMME EI PYSÄHTYNYT AUTTAMAAN!

Me siis näimme tämän tapahtuman kaukaa jonosta :( Me sitten pysähdyimme auttamaan ja joku kehtasi vielä tööttäillä takana...jestas että ihmiset on karmeita moukkia!

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alkaa heti esittää syitä miksi kukaan liikuntaesteinen ei voi olla liikkeellä huonolla kelillä ja miten itse toimisi jos tästä nyt yhtäkkiä olisikin pyörätuolissa.

Ap ei esim. kerro minkä ikäisestä ihmisestä tässä on kyse, eikä myöskään sitä, oliko kyseessä esim. (lievästi) kehitysvammainen ihminen. Kyseessä oli kuitenkin ihminen joka oli avun tarpeessa eikä kukaan pysähtynyt, mikä on ihan uskomatonta.

Vähänkään iäkkäämpi ihminen tai vaikka juuri kehitysvammainen ihminen ei välttämättä osaa ajatella klikkaavansa jonnekin netipalveluun tilaamaan ruokaa tai edes ajattele että hei, ehkä se lähi-Siwan ainut myyjä voisi lähteä kiikuttamaan mulle ruokakassia. On myös - niin outoa kun se "mieheni tienaa jotain 7000 euroa + bonukset päälle" -mammojen maailmassa onkin - taloudellisia rajoitteita. Ei kaikki voi soittaa Stockan herkkuun tai jonnekin Gastronauttiin, että tuokaa hei mulle kassillinen luomua, vaan on pakko lähteä katsomaan mitä käytettävissä olevalla rahasummalla saa ja laskettava että ok, jos ostan tuon -30 % ruoan saan vielä litran maitoa.

Hienoa ap että välititte!

Vierailija
2/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veittekö perille asti vai autoitteko vaan kadun yli?

Ihmiset ei vaan ajattele nenäänsä pidemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaltaisianne ihmisiä kuitenkin löytyy.

Vierailija
4/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaappi tyhjä piti lähteä ruokakauppaan. Mitäs sit pitäis hänen tehdä jos lumisade jatkuu ja jatkuu vaan? Pointti tässä viestissä ei ollut se miksi ollut pakko lähteä liikkeelle vaan se ettei junttikansa osaa enää auttaa lähimmäistä hädässä¨! Hävetti niiden tollojen puolesta!

t.ap

Vierailija
5/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(:(:( toivottavasti ovat itse joskus samassa tilanteessa avuttomina...

Vierailija
6/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen että eikö sillä ihmisellä tosiaan ole ketään jolle voisi soittaa ja joka auttaisi?

tai kaupan kotiinkuljetuspalvelu?

haiskahtaa provolta

Vierailija
7/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaappi tyhjä piti lähteä ruokakauppaan. Mitäs sit pitäis hänen tehdä jos lumisade jatkuu ja jatkuu vaan? Pointti tässä viestissä ei ollut se miksi ollut pakko lähteä liikkeelle vaan se ettei junttikansa osaa enää auttaa lähimmäistä hädässä¨! Hävetti niiden tollojen puolesta!

t.ap

ja täällä on tarkoitus keskustella. Kaikkeen mitä kirjoitat, voidaan antaa vastakommentti.

Sä varmaan kerjäsit sit vaan kehuja toiminnastasi.

No laitetaan ne tähän: Hyvin toimittu.

Vierailija
8/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä ei todellakaan ole provo vaan ihan totista totta Tampereen aamusta tänään! t. ap

Vierailija
9/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikö tosiaan tullu mieleen että oli pakko? Järjen käyttä sallittua!

Vierailija
10/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkeellä ollut vaan ihan siksi että oli pakko syystä tai toisesta! Missä aivot, narikassa?

Vierailija
11/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekin vedettiin hangesta rollaattorin kanssa sinne juminut mummo...

Vierailija
12/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomailla ei tällaista toimintaa tai siis toimimattomuutta näe. Taitaa aika iso palstalaisistakin olla tällaisia "mitäs läksit tyhmä kärsi siinä itekses"....

Vierailija
13/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuisin pyörätuolissa ja ulkona olisi lumimyräkkä, säätiedotuksissa varoitukset jne ja asuisin tampereella, niin tilaisin jostain lähikaupasta ruokakassit kotiinkuljetuksella

Vierailija
14/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesasi jotakin neitokaista aamulla kun oli losauttanut Skodalla lumipenkkaan. Kukaan autoilija ei ollut pysähtynyt ja mun mies oli pyörällä liikenteessä.. Kaipa ne oli saaneet sen sieltä kaivettua ylös.. :O Tuota nyt ei tietysti voi kauheasti verrata ap:n tapaukseen mutta onneksi on ihmisiä, jotka vielä välittävät lähimmäisestään.

Vierailija
15/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikö tosiaan tullu mieleen että oli pakko? Järjen käyttä sallittua!

Aika outoa on, jos pyörätuolipotilaan on itse käytävä kaupassa.

Mustakin tää alkaa haiskahtaa provolta.

Vierailija
16/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuisin pyörätuolissa ja ulkona olisi lumimyräkkä, säätiedotuksissa varoitukset jne ja asuisin tampereella, niin tilaisin jostain lähikaupasta ruokakassit kotiinkuljetuksella

...että lähikaupat noin vaan tekee tuollista palvelua? Eikä maksakaan juuri mitään tietenkään? Että tuonkin invalidin lähellä sattuu olemaan juuri sellainen kauppa, joka suostuu toimittamaan ostoksia noin?

On se niin saatanan helppo hurskastella kun ei satu omalle kohdalle...

Vierailija
17/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan olisin minäkin jäänyt auttamaan jos olisin kohdalle osunut. Tiedän ettei pyörätuolit todellakaan ole mitään maastureita.

Ja ihmettelen, että joku kuvittelee tän alotuksen olevan provo. Nälkä se tulee pyörätuoli ihmisillekin ja kauppaan on päästävä. Yleensä ovat vielä niin pienituloisia, ettei todellakaan voi alkaa ruokakaseeja tilaamaan, mihin lisätään vielä toimituslisä.

Vierailija
18/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi nainen oli lähtenyt lumisateeseen sillä se ei kuulu minulle. Minulle ja miehelleni kuului vain auttaa toista hädässä ja näin tekee jokainen normaali ihminen eikä silloin kiinnosta miksi lähtenyt liikkeelle! Noloa jos joku alkaa tällaista edes miettiä...jos joku ajaa ojaan autollaan liukkaalla kelillä niin alatteko heti tuomita että miksi lähtenyt ajelemaan? Noloja olette te eräät!

t.ap

Vierailija
19/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa mitään kotiin kuljetuksia tosta vaan edes liikuntakyvytön! Menkää itseenne te tuomitsijat ja hävetkää!

Vierailija
20/57 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikenteessä ettei ihmetytä enää mikään. Surulliseksi toki tekee ja myös se, että joku ääliö tulee tänne tuomitsemaan ihmisen joka lähtee lähikaupasta hakemaan ruokaa itselleen :(

Eikö hävetä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi