Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksaako kukaan enää käteisellä?

Vierailija
21.02.2012 |

Olenko aivan esihistoriallinen kääkkä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten nostin rahatkin pankin tiskiltä mutta kun lähin pankki supisti aukioloaikojaan niin oli pakko siirtyä automaatille.

Vierailija
2/7 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paljon nopeampaa ja kätevämpää kuin kortilla maksaminen. Kortilla olen maksanut vain autoa vaihtaessani välisumman, kun en viitsinyt kantaa 6000 euroa mukanani tai hakea shekkiä.

Käteisellä maksaessa pystyy paremmin säätelemään menojaan ja olemaan säästäväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin tosi harvoin sellaisia tilanteita. Viimeksi parkkiautomaatti ja työpaikalla lahjakeräys.

Vierailija
4/7 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös, maksan kaikki päivittäistavaraostokset käteisellä. Helppo pysyä budjetissa, kun nostaa kuukauden käyttövarat kerralla ja näkee aina kukkaroon vilkaistessaan missä mennään :)

Vierailija
5/7 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on automaattikortti ja sillä nostan käteistä, jolla sit maksan kaupassa.

On mulla pankkikorttikin, mutta sillä tilillä on harvoin rahaa.

Vierailija
6/7 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. perhekahvilassa tarvii euroa, joten siksi pitää aina välillä nostaa rahaa ja käyttää sitä saadakseen pikkurahaa

Vierailija
7/7 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa ihan sillä kortillakin, mutta kässiä käyn aina nostamassa automaatilta ja maksan sillä.

Muutenkin käteistä löytyy lompakosta ihan sentakia, että nuo korttisysteemit ei aina toimi, välillä tarvitsee vieläkin ihan sitä käteistä rahaa ym.