Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni/kaverini eivät ymmärrä, mitä näen miehessäni

Vierailija
21.02.2012 |

Ei puhu paljoa mutta pussaa paljonkin. Hän on ylipainoinen, suht huonot hampaat ja kasvot (otsa) kuin Neandertalin ihmisellä. Ei ole hyvännäköinen ts. kukaan tuskin katsoo toista kertaa (sen mieskin on itse sanonut, hän ei ole ulkonäöllisesti naisten mieleen), pukeutuu juntisti (t-paita ja verkkarit, juhliin minä pakotan pukeutumaan). Eikä mies oikeastaan ymmärrä tuon taivaallista kultuurista(esim. kirjallisuudesta.)

En minäkään aluksi hänestä syttynyt, mutta halusin antaa kuitenkin mahdollisuuden(edelliset, joita olin tapaillut, olivat melkein vastakohtia ja aina epäonnistunut suhteen alku jäi taakse). Pikku hiljaa kuitenkin huomasin ihastuvani ja lopulta rakastuvani häneen. Hän oli (ja on vieläkin) kiltti, perhekeskeinen (viihtyy kotona, töiden lisäksi menee korkeintaan mökille ja sinnekin haluaa muun perheen mukaan), ei käytä paljoa alkoholia, käy töissä. Mies tykkää olla lasten kanssa eikä kakkavaipan vaihtaminen aiheuta puolen tunnin vääntöä. Hän ottaa aina myöskin minut huomioon sängyn puolella.

Olemme olleet naimisissä reilun vuoden, seurustelua sitä ennen takana neljä vuotta.

Minä tosiaan rakastan miestäni, vaikka hän ei ehkä ulkonäöllisesti olekaan se unelmien prinssi eikä aluksi ns. vienyt jalkoja alta. Olemme melko erilaiset luonteet, mutta mielestäni täydennämme toisiamme.

Siksi minua loukkaa suunnattomasti, kun ystäväni/kaverini jaksavat muistuttaa, että saisin paremmankin. Tiedän, että miehessä on huonojakin puoliakin, ei tämä nyt niin täydellistä ole.

Kertokaa, miksi ystäväni/kaverini ovat tuollaisia. Kateellisia? Näkevätkö he enemmän kuin minä vai mikä tässä on takana?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama näistä kommentoijista on sinkkuja, jokunen varattuja.

Nämä kommentit liittyvät aika useasti nimenomaan ulkonäköön. Minä en kuulemma millään voi tuntea himoa tuon näköistä miestä kohtaan, ei hän ole edes komea. No minun silmissäni hän komea ja seksikäs koska sen tekee niin moni asia, ei vain se ulkokuori.

Vierailija
2/5 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä erotuksella, että mä itse olen aina pitänyt mun miestä kaikista seksikkäimpänä. Ongelma vaan on se, että mä käyn kuumana läskeihin miehiin, ja nörtähtäviinkin. Kukaane ei tätä usko, ja jaksavat aina muistuttaa että tuo mun läski nörttimieheni on ihan eri tasolla kun mä, jolla ei ole koskaan ollut ongelmia saada just sitä miestä jonka haluan.

Meillä menee niin päin, että suurin osa ihmisistä ajattelee, että mä oon se hyvännäkönen seksipommi, joka ei voi pitää miestään hyvännäkösenä, mutta totuus on se, että mies on musta maailman seksikkäin (ollu jo sillon ku tavattiin, ei siis tunteilla tekemistä sen kanssa) mutta mä en välttämättä ihan miehen makuun ulkonäöllisesti, mä olen 175/62 E75, blondi, joka tykkää minihameista ja meikistä, ja mies tykkää enempi sellaisista pienistä ja tyttömäisistä tummatukkaisista aasialasvivahteisista naisista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kehtaa arvostella sun kuullen miestäsi??!!

en minäkään tykkää siskoni miehestä,mutten kehtaisi suoraan sanoa ajatuksiani hänestä.

tuntuu että häpeät omaa miestäsi?

Vierailija
4/5 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen aina ollut niin muka kiltti ja hyvä ihminen, että olen alkanut seurustella toinen toistaan rumempien miesten kanssa. Sellaisten että tekee mieli sulkea silmät välillä, kun joku piirre niin häiritsee.

Niin kauan on kuitenkin mennyt suht hyvin, kun on se henkinen tai fyysinen väkivalta ja muu hankaluus luonteessa tullut esiin. Nykyinen on kans sellainen että petyin heti ensi näkemältä. Nyt olen nelisen vuotta tapaillut, ja inhottaa ja tympii todella, mutta varmaan suurin syy tietty on se ettei muutenkaan tahdo hermot kestää sen luonteen kanssa.

Mutta kyllä mä silti sanon, että kyllä sitä alussa katselee liian vaaleanpunaisten lasien läpi, eikä tosiaan se toisen ulkonäkö sais olla kuitenkaan vastenmielinen. Siis kun olis edes ihan tavallinen pulliainen, niin helpompi olis kiihottuakin.

Ehkä sullakin kaihertaa kaikesta huolimatta taustalla, kun ylipäänsä alat muiden puheita miettimään.

Vierailija
5/5 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia "ystäviä" sinulla. Miehesi ei kai heistä ole tarpeeksi hyvännäköinen seurapiiriinne... sinuna jättäisin moiset tollukat tai ainakin sanoisin suoraan, että kavereiden puheet loukkaavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi