Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, jonka mielestä pakkausten availu kaupassa ei ole sopivaa?

Vierailija
20.02.2012 |

Olen viime aikoina ihmetellen useammankin kerran kaupassa huomannut, kun joku aukoo pyykinpesu-tai huuhteluaineita, shampoita, käsivoiteita jne. ja työntää niihin kiinni nenänsä. Ei tulisi mieleenkään, en kehtaisi. Enkä edes ymmärrä, miksi pitäisi. Jos joku pesuaine ei niin tuoksultaan miellytä, kohta se on kuitenkin käytetty.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi kuinka varovainen, jää pullon kaulaan (myös siis ulkopuolelle) helposti väriä joka kuivuu siihen. Sen jälkeen tuote on ns. "käytetty". Tuttu juttu.

ei sitä nyt siihen ulkopuolelle tahrita, pönttö!! Sulla ei ilmeisesti oo hienomotoriikka hallussa...

-ohis-

Vierailija
22/51 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on useimmiten tehtaassa tarttunut myös ulkopuolelle tuoksua, jonka haistaa, kun liikuttaa tuotetta nenän alla. Edellyttää tietenkin herkkää nenää ja sitä ettei tupakoi, käytä tonnia hajuvettä, hiuslakkoja ym. itsessään.

Mielestäni avattu tuote on ostopäätös. Jos on varaa ostella hajustettuja tuotteita, on varaa silloin tällöin osua virhepäätökseenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä olen idiootti,mutta jälkeenpäin olin todella tyytyväinen että avasin sen pullon.9€ pelkästä vedestä on kova hinta,enkä testereitä nähnyt missään,millään kynsilakka merkillä siellä.Kurja sille kuka erehtyy moiseen,ja pettyy sitten kotona.

Vierailija
24/51 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan vahvoista tuoksuista helposti migreenin, pakko testata jos ei halua heittää rahaa roskiin ja ostaa haisevaa sikaa säkissä.

Ei muiden tarvitse kustantaa sinun haistelujasi. Enää ei tarvitse miettiä, miksi esim. joissain huuhteluaineissa suuri osa litkusta on kivettynyt pohjalle, kun te olette niitä kaupassa availleet!

Vierailija
25/51 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä olen idiootti,mutta jälkeenpäin olin todella tyytyväinen että avasin sen pullon.9€ pelkästä vedestä on kova hinta,enkä testereitä nähnyt missään,millään kynsilakka merkillä siellä.Kurja sille kuka erehtyy moiseen,ja pettyy sitten kotona.

Siis et oo idiootti. Jos tuote ei olisi ollut paskalaatuista, niin olisit varmaan ostanut sen? Mitäs yrittivät myydä paskaa, onneksi huomasit tarkistaa laadun ennen ostoa.

Vierailija
26/51 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan vahvoista tuoksuista helposti migreenin, pakko testata jos ei halua heittää rahaa roskiin ja ostaa haisevaa sikaa säkissä.

Osta sitten tuoksutonta! Ei muiden tarvitse kustantaa sinun haistelujasi. Enää ei tarvitse miettiä, miksi esim. joissain huuhteluaineissa suuri osa litkusta on kivettynyt pohjalle, kun te olette niitä kaupassa availleet!

Noissa "tuoksuttomissakin" on eroja. Usein tuoksuton tuote haisee aivan helvetin pahalle, todella harvoin on tullut vastaan oikeasti tuoksuton tuote... ohis

Vierailija
27/51 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet kauppaan missä on testeri tai pyydät myyjää merkkaamaan sellaisen, jos niitä on ihan pakko availla. Yksinkertaista, ja kukaan ei joudu kärsimään sun tyhmyydestäsi.

Vierailija
28/51 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se voinut olla litkua esim. sen takia, että joku on sitä jo aiemmin availlut, jolloin suuri osa väriaineesta on jähmettynyt pohjalle - pysyvästi?

Vierailija
29/51 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muille hajusteellisille aineille testereitä kuten meikeille on? Eli tää haistelu ei ole kaupoille mikään ongelma, kuten täällä joillekuille...

Vierailija
30/51 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sitten kovaäänisesti vaadi niitä testereitä sinne kauppaan. Ehkä ne valmistajat voisi jotain minipulloja valmistaa teidän impattavaksenne.

Vierailija
31/51 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tekevät pakkauksiinsa sellaiset korkit, joissa on varmistusnauha.

Vierailija
32/51 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet kauppaan missä on testeri tai pyydät myyjää merkkaamaan sellaisen, jos niitä on ihan pakko availla. Yksinkertaista, ja kukaan ei joudu kärsimään sun tyhmyydestäsi.

lähemmin tarkasteltuna se myyjä oli idiootti kun ei pakottanut minua ostamaan sitä lakkapulloa:D ja joku toinen vielä idiootinpi ostaa sitä lirulakkaa:DD

Vierailija
33/51 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sitten kovaäänisesti vaadi niitä testereitä sinne kauppaan. Ehkä ne valmistajat voisi jotain minipulloja valmistaa teidän impattavaksenne.

Mites meikkien testereiden kanssa; ovatko asiakkaat vaatineet niitä vai kaupat ottaneet käytännön jatkuvan hävikin alentamiseksi..?

Vierailija
34/51 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tekevät pakkauksiinsa sellaiset korkit, joissa on varmistusnauha.

En olisi ikinä uskonut että ihmiset ovat näin piittaamattomia. AV:lla aina oppii. :/

Vierailija
35/51 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites meikkien testereiden kanssa; ovatko asiakkaat vaatineet niitä vai kaupat ottaneet käytännön jatkuvan hävikin alentamiseksi..?

Vierailija
36/51 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta monesti ne ns. tuoksuttomatkin ovat pahnhajuisia.

Ja mitään huuhteluaineita yms. en osta, ja aina jos on testeri niin tietty nuuhkin sitä. Valitettavan harvoin niitä on esim. shampoissa :(

Ei muiden tarvitse kustantaa sinun haistelujasi. Enää ei tarvitse miettiä, miksi esim. joissain huuhteluaineissa suuri osa litkusta on kivettynyt pohjalle, kun te olette niitä kaupassa availleet!

Vierailija
37/51 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näy kun onneksi ei ihan jokainen katso oikeudekseen tehdä noin. Ja asiakas joka saa huonontuneen tuotteen ei aina valita, eikä syy pilaantumiseen selviä, kun eihän kellekään ihan heti tuu mieleen että jollekin on niin ylivoimaisen vaikeaa ostaa sampoota tai huuhteluainetta haistelematta.

Vierailija
38/51 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja raivostuttavaa maksaa täysi hinta tuotteesta, joka ei ole uusi, kun sen on joku avannut. Pahimmissa tapauksissa olen nähnyt jopa pakkauksen suojatarroja revityn auki, jotta sisälle voisi kurkistaa.

Apteekissa on myös inhottavaa, että pakkauksia availlaan, koska lääkkeen tuoteseloste on pakkauksen sisällä. Tämä ei tosin ole asiakkaan eikä myyjän vika. Kun ajattelee kaikkia sairaita ihmisiä, jotka ovat sitä lääkepakkauksen levyä käpälöineet, niin en ainakaan minä uskalla ottaa lääkettä sormista pesemättä käsiä välillä. Yäk!

Vierailija
39/51 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsilakkojen avaamiseen ei ole oikeasti mitään syytä, siksi niitä testereitä ei ole!

sä et ilmeisesti lakkaa kynsiäsi? Etkä tiedä että niitä on monen,monen laatuisia...Tämä kyseinen merkki oli ainoa silloin,millä oli niitä värejä joita hain,mutta onneksi avasin sen pullon.

Vierailija
40/51 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. sellaista ripsiväriä, jossa ei ole sinettiä. Jaksan lisäksi odottaa kotiin asti, miltä joku pesuaine tuoksuu. Joskus jopa oikein odotan uuden tuotteen avaamista kotona, rakastan tuoksuja. Ja jos se ei ole miellyttävä, käytän sen silti. Kannattaa ostaa vain tuoksutonta, jos kaikki tuoksut ei miellytä. Eikä pilata tuotteita availemalla niitä kaupoissa. En kehtaisi todellakaan niin tehdä.