Matkaoppaat Bulgaria
Mitä mieltä? Kyllä taas hävettää nuo suomalaiset ja niiden kielitaito, huh huh...
Kommentit (34)
Hauska seurata tai oikeastaan hävetä noita suomalaisia:)
Bulgariaan sijoittuvan ohjelman tarkoitus saada Alanya näyttämään houkuttelevammalta kohteelta? Siltä kuulostaa kommenttien perusteella.
Minulle nämä kumpikin ovat toimineet oivallisina antimainoksina.
Eipä siintä sitten vielä juuri muuta kuvaa saanut. No ryssiä on näköjään.. Kuvittelin jotenkin että bulgaria olisi siivoton, likainen paikka mutta ei se nyt äkkiseltään sellaiselta näyttänyt. Toisaalta noita venäläisiä näkee täällä kotikulmillakin tarpeeksi. Ei ehkä ihan heti tule tuonne lähdettyä.
Ne mummot oli vaan herttaisia, hyvin pärjää hyvällä asenteella ilman kielitaitoa. Huonolla asenteella (niin ku se aamupalavalittaja) ei varmaan missään ole kivaa
tosin en ole sinne ikinä niin halunnutkaan, mutta nyt vielä vähemmän. Ainakin kauheasti venäläisiä, ei kiitos.
toivottavasti seuraavat matkaoppaat tulee vaikka joltain kreikan saarelta tai vaikka kanarialta :)
toivottavasti seuraavat matkaoppaat tulee vaikka joltain kreikan saarelta tai vaikka kanarialta :)
ei kokemusta, mutta rannoilla ihan hyvin tilaa. TOSIN meillä aina hotelli jolla oma ranta, mutta kävimme myös ns. julkisella rannalla ja tilaa oli (keskikesällä).
Uskon että suurin tilanpuute on juuri Sunny Beachin kaltaisissa paikoissa (myös muissa maissa!) Joissa on hotellia hotellin perään. Toki rannalle syntyy ruuhkaa kun "miljoonan" hotellin asiakkaat sinne rynnyvät samaan aikaan, vert. julkinen ranta jonne menee lähinnä paikallisia (joilla töitä ym. eivät vaan voi makoilla rannalla koko päivää). Jos hotelilla ykstyinen ranta ei siellä ole kun yhden hotellin asiakkaita, ja/tai jos hotelleja ei ole kylkikyljessä niin sitä ranta viivaa jää enemmän "per hotelli" mitä ahtaasti rakennetuilla rannoilla.
Ei se kielitaito niin justiinsa, mutta tuo "all inc" -valivaliakka on ihan järkyttävä mamma. Mikään ei oo hyvin ja ei oo palveluu ja ja ja.. Mitäs helvettii menee sitten kolmen tähden hotelliin, jos tahtoo viiden tähden palvelua...
Rahalla saa ja halvalla pitää tyytyy siihen, mitä saa.. Ja jos Sunny Beachille menee, niin YLLÄTYS, että on teinejä bilettämässä.
Mua hävettää ton ämmän puolesta!
Ei se kielitaito niin justiinsa, mutta tuo "all inc" -valivaliakka on ihan järkyttävä mamma. Mikään ei oo hyvin ja ei oo palveluu ja ja ja.. Mitäs helvettii menee sitten kolmen tähden hotelliin, jos tahtoo viiden tähden palvelua... Rahalla saa ja halvalla pitää tyytyy siihen, mitä saa.. Ja jos Sunny Beachille menee, niin YLLÄTYS, että on teinejä bilettämässä. Mua hävettää ton ämmän puolesta!
...jos edes yrittäisi.
Mutta siitä tulee hirveä myötähäpeä, kun puhutaan KOVAAN ÄÄNEEN suomea jos ne sitten vaikka ymmärtäis. Siinä on mun mielestä jo vähän asennevammaakin, jos ei voida sanoa edes "pai" vaan sekin pitää saada sanoa suomeksi.
Mitä mieltä? Kyllä taas hävettää nuo suomalaiset ja niiden kielitaito, huh huh...
Jotain tyhmää touhuavat tuolla, Jannekin sen kaverinsa kanssa etsivät juustohöylää, koko päivän?
Eihän pojat juustohöylää koko päivää etsineet vaan shoppailivat ja samalla tuo vempain oli ostettava. Olihan Stefan tuonut juustoa... :)
mua on häirinnyt oppaiden kielenkäyttö (kiroillaan paljon), ammattitaidottomuus ja hälläväliä-asenne sekä asiakkaat, jotka tuntuu kaikki olevan alempaa sosiaaliluokkaa ja viinassa marinoituja (muutamaa harvaa poikkeusta lukuunottamatta). hauska ohjelma (juuri siksi).
Onneksi joku sentään osaa olla kiroilematta, Aapo ja Janne! Hyvä pojat! Hävetkää tytöt!
rannan tungos. Onko oikeasti niin täyteen ahdettu?
Itse olen käynyt ainoastaan Thaimaan eri kohteissa ja nauttinut tilasta ja rauhasta rannalla.