Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vauva ei saa syödä näitä?? (sis linkin)

Vierailija
20.02.2012 |

Ostin viimeksi prismasta 6kk vauvallemme näitä

http://www.se.smafolk.com/smafolk-produkter/go/morotsstix (en löytänyt suomenkielistä linkkiä)

Ja ajattelin että saa näitä samallatapaa sillointällöin kuin niitä suolattomia maissisuikeroitakin on saanut, "harjoitella" itse syömistä. Kotona vasta huomasin pussin alareunassa pienen tekstin "ei suositella alle vuoden ikäisille lapsille".

Mikähän niissä on? Tuoteselostetta kun tihrusin kaupassakin, oli tuo korianteri ainut mitä vauva ei noista ollut maistanut. Tietääkö joku mikä tuosta tekee ei suositeltavan vauvoille?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olisko toi lisätty vitamiini?

Vierailija
2/5 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän sitten popsia ite tuo pussillinen.. Oli meinaan aikas hyviä kuitenkin!:)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos alkeellisestikaan osaa ruotsia tankata (niinkuin minä). Tuotteessa ei ole mitään vaarallista sinänsä, mutta koska siitä voi pureskella palasia, voi saada palan kurkkuun. Jos vanhempana on varma että lapsen sopii tällaista ruokaa syödä (kuten vaikka ruisleipää) niin siitä vaan.

Vierailija
4/5 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun alkeellinenkin ruotsi on kyllä niin ruosteessa etten tosiaan ois tuollasta osannut poimia..:) Eli tuo lisätty b-vitamiini ei haittaa mitään? Se kuitenkin mössäänty samalla tapaa kuin ne maissinaksut heti suussa kostuessa, eli uskoisin että on turvallista sen puolesta kun maissinaksutkin menee ihan sujuvasti :/

-ap

Vierailija
5/5 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja herneeseenkin voi tukehtua!