Onks mitään järkeä lähteä laivalle ja olla koko päivä laivassa?
Siis Helsinki-Tukholma-Helsinki "Päivä Tukholmassa"-risteilystä kyse. Olis kivalähteä laivalle, mutta en jaksaisi sitä Tukholmaan lähtemistä ja siellä juoksentelua. Siljan terminaalikin on niin kaukana keskustasta...
Mitä mieltä? Onko laivalla mitään tekemistä päivällä?
Tai onko olemassa mitään kätevää ja helppoa tapaa siirtyä laivasta keskustaan neljän lapsen kanssa? (Taksi (ilman istuimia) ei ole vaihtoehto).
Kommentit (27)
mun edellinen vastaus nro 17, mut joo me mennään julkisilla eli käytetään bussia nro 1 ja 76 riippuen minne mennään.
Kätevät, ostetaan lippu laivalta etukäteen.
Aika kammottavaa, jos lähdetään yhteiselle laivareissulle ja vanhemmat rakastelevat samassa hytissä, jossa lapset ovat nukkumassa päiväunia.Aikuisten seksihetket eivät kuulu perhelomalle.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 00:05"]
Aika kammottavaa, jos lähdetään yhteiselle laivareissulle ja vanhemmat rakastelevat samassa hytissä, jossa lapset ovat nukkumassa päiväunia.Aikuisten seksihetket eivät kuulu perhelomalle.
[/quote]
Olin sanomassa ihan samaa. Miten joku ees pystyy? Aika pervolta tuntuis.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 00:05"]
[/quote]
Olin sanomassa ihan samaa. Miten joku ees pystyy? Aika pervolta tuntuis.
[/quote]
Meillä on opetettu, että vanhempien seksuaalisuus on normaalia. Lapset saattaa monesti kannustaa kun huomaavat isän olevan pykälässä. Hytissä ratsastin peitto ympärillä.
Kyllä se vanhempien rakasteluhetki on varmasti lapsillekin hyväksi. Hyväntuuliset vanhemmat ovat varmasti kivempaa matkaseuraa kuin puutteessa muriseva isi? Ei kai ne lapset sitä oo kattomassa?
ne saa myös hieman halvemmalla. Silloin ei ole myöskään sidottu transfer-bussin aikatauluihin.
Metrolla on tosi helppo mennä, ei tarvitse vaihtaa, jos menee keskustaan.