Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: oletko koskaan ottanut mieheltä suikkiin autossa?

Vierailija
20.02.2012 |

Olen

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meni ajo niin holtittoman näköseks että jatkossa saa auto olla ainakin parkissa ennenkun mitään puuhataan.

Vierailija
2/8 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin matkalla pohjoiseen ja edessä oli pitkä suora ja mulle tuli tylsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkuvassa.

Vierailija
4/8 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös paneskellut autossa useamman kerran, liikkuvassa autossa olen kyllä runkannut miestäni.

Vierailija
5/8 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisiä kiinnosta liikenneturvallisuus.

Toivottavasti joku ajaa sun päällesi. Se ei tuo lastani takaisin mutta tätä toivon, ja nimenomaan sinun eikä sinun lapsen päälle.

Jos vaikka vähän onnea on matkassa ja vammaudut loppuelämäksesi?

Vierailija
6/8 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ihmisiä kiinnosta liikenneturvallisuus."

Ei kiinnosta ei, itse otan mieheltäni montakertaa viikossa suihin liikkuvassa autossa. Samalla kun itse ajan, vapaalla kädellä voi vielä näppärästi lukea kännykällä vauvapalstaa.

Vierailija
7/8 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ihmisiä kiinnosta liikenneturvallisuus."

Ei kiinnosta ei, itse otan mieheltäni montakertaa viikossa suihin liikkuvassa autossa. Samalla kun itse ajan, vapaalla kädellä voi vielä näppärästi lukea kännykällä vauvapalstaa.

Katsotaan jeesustelusi kun joku nylkyttää ajon aikana ajaen lapsesi päälle jos ei kerran oma elämä esimerkkinä kelpaa.

Ymmärrän että kirjoitat kieli poskella mutta ihmisiä kuolee kun kuski ei aja vaan harrastaa seksiä tai tekee sitten mitä tahansa.

Tämä ketju on omiaan kertomaan sen miten vähän ihmiset ajattelee onnettomuuden osuvan kohdalleen. Siinähän otatte poskeen, kertoo vaan teistä. En minä sille mitään mahda mitä te autossanne teette!

Vierailija
8/8 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto parkissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi