Miten paljon laihdun jos jätän yhden suklaapatukan päivässä pois?
Painan 70kg. Miten paljon laihtuisin, jos jättäisin pävittäisen suklaapatukan syömättä? Sanotaan nyt 50g suklaata.
Kommentit (26)
Palsta on aihe vapaa = kysyä voi mitä vaan, typerääkin. Eikö teillä ole muuta tekemistä kuin vttuilla ihmisille?? Siirtykää jo niihin älyllisesti haastavampiin ketjuihin.
Aloittaja sai aluksi täysin asiallisia, ystävällisiä vastauksia, mutta ne eivät hänelle jostain syystä kelvanneet.
Itse voin tempaista helposti suklaalevyn päivässä lihomatta, koska urheilen n. 700-800 kcal edestä joka päivä. Suklaalrvyssä on noi 1000kcal joten tästä huomaa ettei laskukaava ole kaikilla sama, eli oma painoni pysyy samana vaikka saan vähän enemmän kuin kulutan. Osa kaloreista kuluu siihen kun elimistä suulattaa ravinnon, joka kalori ei suoraan siirry vyötärölle suoraan.
Ap voi myös syödä suklaapatukan ja paino pysyy vakiona, koska energiankulutus ja saanti on tasapainossa. Jos sinä jättäisit sen suklaalevyn syömättä ja liikkuisit 700-800 kcal edestä joka päivä laihtuisit! Ymmärrätkö mikä tässä oli pointti?
Itse voin tempaista helposti suklaalevyn päivässä lihomatta, koska urheilen n. 700-800 kcal edestä joka päivä. Suklaalrvyssä on noi 1000kcal joten tästä huomaa ettei laskukaava ole kaikilla sama, eli oma painoni pysyy samana vaikka saan vähän enemmän kuin kulutan. Osa kaloreista kuluu siihen kun elimistä suulattaa ravinnon, joka kalori ei suoraan siirry vyötärölle suoraan.
Ap voi myös syödä suklaapatukan ja paino pysyy vakiona, koska energiankulutus ja saanti on tasapainossa. Jos sinä jättäisit sen suklaalevyn syömättä ja liikkuisit 700-800 kcal edestä joka päivä laihtuisit! Ymmärrätkö mikä tässä oli pointti?
...ettei tuo vastaaja ymmärtänyt? Vaikkei sitä nyt rautalangasta vääntänytkään?
ehkä urheilla ja syödä suklaata. Itse kuntoilen, koska ajattelen, että se pidentää ikää, ehkäisee sairauksia ymsyms. Jos laihdun lisäksi, niin ok, mutta ei se ole kaikilla pointti. Tuolle yhdelle tuolla.
Ja sille jollekin toiselle, jos siis ap haluaa jatkaa kyselyä, on ok vttuilla? Noinko puhut ystävillesikin. Tämän palstan perusteella puolet suomalaisista ovat koulukiusaajia tai psykopaatteja. Kauhea halu olla näpsäkkäästi ilkeä. Huonoa käytöstä tuo on. Jättäkää vastaamatta, jos kysymys mielestänne typerä. Antakaa ihmisten olla tyhmiä, ette te sitä pysty estämään.
Palsta on aihe vapaa = kysyä voi mitä vaan, typerääkin. Eikö teillä ole muuta tekemistä kuin vttuilla ihmisille?? Siirtykää jo niihin älyllisesti haastavampiin ketjuihin.
Onnea vaan ap, jos tuohon pystyt. Mulle käy aina niin, kun yritän sen suklaapatukan jättää pois, syön sitten muuta sen korvikkeeksi ja yleensä tulee nopeasti kilo painoa. Siksi en laskeskele mitään kaavoja, kun minulla laihtuminen on täysin korvien välissä oleva juttu. Kuten varmaan suurimmalla osalla.
Kyllähän minä tiedän, miten saan painon putoamaan, en vaan pysty siihen 100% orjallisesti.
Olen laihduttanut 77 kg:sta 65 kiloon, enkä ole pystynyt suklaata luopumaan. Ilmeisesti jostain muusta kyllä ;)