Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista ihmistä käyt "stalkkaamassa" fb:ssa?

Vierailija
19.02.2012 |

Mikä hänessä kiinnostaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi liikaa rikkonaisia asioita turhan takia. Meidän yhteiselo ei koskaan tulisi toimimaan.

Haaveita saa toki olla kummallakin...

Vierailija
2/13 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraan yhtä puolituttua hullua ämmää ja taivastelen sen FB-juttuja. En tiedä mikä se ongelma on, mutta ihan älyttömiä juttuja päivittelee koko ajan. Kehuu lähinnä itseään ja haukkuu kaikkia muita, mutta ei kuitenkaan paljasta mistä itse asiassa on kysymys. EN voi olla käymättä katsomatta mitä se on taas keksinyt ja mitä kaikkea draamaa sen elämässä tänään on meneillään. Itse se on omasta mielestään täydellinen ja kaikki muut hulluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on niin rajattu profiili, ettei näy kuin profiilikuva, niin eipä siinä paljoa stalkkaamista ole.

Vierailija
4/13 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita pidän vähän hönöinä. Sit nää hönöt on usein sellaisia joilla avoin profiili, ja mä voin sit tuijotella juttuja ja kuvia, ja jeesustélla mielessäni, että voi taivas.

Se että piilotat itsesi, kertoo sisällöttömästä elämästäsi. Toisten kyttääminen idiotismistasi. Toisekseen kaikkia ei haittaa vaikka sinun tyyliset lukeekin niitä arkipäiväisiä juttuja "salaa", juttuja jotka sun mielestä on huvittavia:D Olet pööppi!

Vierailija
5/13 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos käyt stalkkaamassa sellaista tyyppiä joka ei ole kaverisi, tälle tyypille ehdotetaan sua kaveriksi automaattisesti. Tästä mä olen ainakin saanut yhden tyypin kiinni että käy ilmeisesti kurkkimassa mun profiilia kun tasaisin väliajoin tulee ehdotus että ota kaveriksi.

Meillä ei ole yhtäkään yhteistä ystävää eikä tällä henkilöllä ole muutenkaan kuin kaksi kaveria. Ei siis luulisi olevan minkäänlaista linkkiä mitkä meitä yhdistäisi.

Vierailija
6/13 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työkavereiden puolisoita olen vilkassut.

Vierailija
7/13 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu päiväkodin työntekijä, FB-kaverini, kirjoitteli mielestäni vähän turhan paljon hoitolapsistaan, osa jutuista sävyltään ikäviä. Periaatteessa tunnistamattomasti, mutta kumminkin.

Tämän jälkeen aloin seurata, mitä omien lasteni ryhmien aikuiset itsestään julkisesti FB:ssä kertovat, kertovatko jotain lapsistani ja onko meillä yhteisiä tuttuja.

Vierailija
8/13 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle olen kateellinen. Haluaisin olla kuten hän.

Vierailija
9/13 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ketkä mua kiinnostaa on mun kavereita ja niiden seinän näen ihan stalkkaamattakin.

Vierailija
10/13 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erästä johon olen ihastunut. Tai ainakin jotain. Toivon hänen yhteydenottoaan haaveissani, tosielämässä en ehkä uskaltaisi hypätä.

Vierailija
11/13 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita pidän vähän hönöinä. Sit nää hönöt on usein sellaisia joilla avoin profiili, ja mä voin sit tuijotella juttuja ja kuvia, ja jeesustélla mielessäni, että voi taivas.

Vierailija
12/13 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erästä johon olen ihastunut. Tai ainakin jotain. Toivon hänen yhteydenottoaan haaveissani, tosielämässä en ehkä uskaltaisi hypätä.

Vierailija
13/13 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi liikaa rikkonaisia asioita turhan takia. Meidän yhteiselo ei koskaan tulisi toimimaan.

Haaveita saa toki olla kummallakin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme