Kovat Ovulaatiokivut!!?
Hei,
Onko teillä tietoa, mistä voisi johtua kovat ovulaatiokivut? Voiko olla endoa tmv.? Raskautumista yritetty kohta vuosi eikä tärppää. Kuitenkin on yksi lapsi jo muutama vuosi sitten saatu.
Kertokaas..
Kommentit (4)
Olen neljä lasta synnyttänyt 38-vuotias ja oviskivut alkoivat muutama vuosi sitten.
Kipu on helpoimmillaan vihlomista ja viiltelyä lonkkaluun (aina vasemman) yläpuolella (en edes osaa selittää missä) ja pahimmillaan tuntuu kuin kohtuani munasarjoineen revittäisiin väkisin alakautta ulos..
Minä olen 39-vuotias ja kaksi lasta synnyttänyt ja jo muutaman vuoden ollut kovat kivut. Kävin muutama kuukausi sitten gynellä ja sanoi että kuuluu iän tuomiin ihanuuksiin. Ja toiset sitten tuntevat ne muutenkin paremmin. Minut ultrattiin ja kaikki oli rakenteellisesti kunnossa. Olisin vielä ihan hedelmällisessä tilassakin :-).
Minä olen 39-vuotias ja kaksi lasta synnyttänyt ja jo muutaman vuoden ollut kovat kivut. Kävin muutama kuukausi sitten gynellä ja sanoi että kuuluu iän tuomiin ihanuuksiin. Ja toiset sitten tuntevat ne muutenkin paremmin. Minut ultrattiin ja kaikki oli rakenteellisesti kunnossa. Olisin vielä ihan hedelmällisessä tilassakin :-).
MitÄ?! Kuuluu iän tuomiin muutoksiin? Ei %%¤%##", olen 30v. Siis tarkoitatko että liittyy vanhentumiseen tai siihen että hedelmällisyys laskee??
Eikö kukaan muu osaa sanoa mitään?