Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taapero ei osaa leikkiä itsekseen...

Vierailija
19.02.2012 |

2-vuotiaamme ei osaa olla hetkeäkään itsekseen. Koko ajan on iholla kiinni äidissä tai isässä eikä osaa leikkiä itsekseen vaan tarvitsee läsnäolon. Jos on pakko tehdä ruokaa tms. niin ainut keino päästä "irti" on laittaa dvd pyörimään.Mikä avuksi vai onko teillä muilla tällaistä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloitat lapselle leikin,hän saattaa syventyä siihen paremmin. Meillä 1 vuotias osaa kyllä jalassa roikkumisen,eikä "mene leikkimään itsekseen" jos pyytää. Mutta kun käyn rakentamassa tornin ja tai levitän sanomalehdet lattialle, jonka jälkeen saan olla 5 min rauhassa. Sen jälkeen hän tulee ehkä jalkaan roikkumaan ja annan sitten käteen vispilän,kulhon ja hämmennettävää :)

Vierailija
2/5 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti esikoinen kyseessä? Ei meilläkään eka osannut leikkiä noin pienenä, oppi sitten vähän myöhemmin. Toinen taas viipotti esikoisen perässä lastenhuoneeseen jo konttausikäisenä.

Anna sille lapselle sormivärit ja nippu paperia. Ihme, jos ei kelpaa hetkeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä ärtymyksesi. Itsekin tässä yhtenä päivänä kirosin mielessäni, kun yritin ottaa lapset siivoukseen mukaan niin tuleksena oli, että oma 2-vuotiaani kauhoi vesisangosta omalla kihvelillään vettä telkkarin päälle ja isompi vettä kauhalla hänen päällensä.

Vierailija
4/5 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodin askareisiin, kuten ruoanlaittoon ja siivoukseen. Meillä tyttö on tykännyt esim. pyyhkiä pölyjä, ojennella mulle ripustettavia pyykkejä ja niihin pyykkipoikia, laittaa salaattiainekset kulhoon, auttaa tiskikoneen tyhjentämisessä,tehdä kapustoilla ja kattiloilla leikkiruokaa keittiön lattialla samalla, kun mä teen ruokaa, imuroida leikki-imurilla mun imuroidessa jne.

Vierailija
5/5 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei osaa leikkiä yksin vaan vaatii aikuisen läsnäolon. Siitä olisin jo huolisssni enemmän kuin 2-vuotiaastanne =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi