Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, en voi pysäyttää lihomista!

Vierailija
19.02.2012 |

Puolen vuoden aikana on tullut 8kg lisää. En ole varsinaisesti ollut laihdutuskuurilla, mutta lopettanut karkin syömisen, vähentänyt pullan syöntiä, pienentänyt annoksia... Liikun työssäni, joten siihen ei ole tullut muutosta tuuntaan tai toiseen.

Kilpirauhasarvot on ok. Ikäkö vain vaikuttaa? Tänä vuonna tuli 40v.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanoita, salaattia, huoh!

Vierailija
2/5 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

20%, luin jostakin. Eli 1500-1600 kaloria max päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 37 ja painoa tullut 10 kiloo kesästä. Urheilen, en dokaa... Tää on ihan kauheeta. 2000 kcal söin ennen jos en liikkunu ja 2500 kcal jos liikuin. Ja tällä pidin painoindeksini 23 ssa 10 vuotta. Nyt oon lihonu kahdessa vuodessa 20 kiloo, 10 kiloo kesästä. Tää on ihan kauheeta. Joudun siis opetteleen syömään 1400-1600 kcal päivä. Ja vissiin loppuelämä näin??? Mä en tajuu miten se onnaa. Vesipuuroja, salaattia ja keittoja? Huhhuh. Mullaki kaikki veriarvot tarkastettu. Paino alko nousta, ku laihdutin neljä vuotta sit 5 kg painonvartijoissa. Sit se oli menoo, ylöspäin, loputtomasti. Mä oon ihan paskana ja välttelen ihmisiä, ku häpeän miten oon lihonu. Laihduttaa pitäis, mutta oon niin väsynyt ja masentunut koko ajan, mä en vaan jaksa! Ei kykene. Ei oo tsemppii.

Vierailija
4/5 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan vaan sais syödä vähemmän.

mulla tullut 10 kiloa viime kesästä, nyt saanut karistettua 8 kg pois.

masentaa, kun ei enää mitään saisi syödä : (

Vierailija
5/5 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no tuo ikähän on lopulta kuolettavaa. Mut lohduttaa että muutkin on kokenut saman.

t. Läski-ap