Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette ihmisistä, jotka vaihtaa viikoittain profiilikuvaansa facebookissa?

Vierailija
19.02.2012 |

Mulla yks kaveri, joka vaihtaa viikoittain profiilikuvaansa. Vaatteet ja kuvauspaikka vaihtelee, muuten aina sama ilme.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tarkoita mitään "narskua" (ärsyttävä sana) vaan ehkä vähän teinin tasolle jäänyttä ihmistä, joka kylpee omassa itsessään koko ajan. Ehkä epävarma itsestään tai sitten vain tykkää naamastaan niin paljon, ja ajatukset pyörii minäminä -asioissa.

Vierailija
2/8 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei poseeraa yksin, niin sit on yks tietty ystävä jonka kans halailee poski poskea vasten. Kuva vaihtuu tiuhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et profiilikuvissa on kymmenittäin omia kuvia. Eri kulmista ja eri asennoissa ja tissit tyrkyllä jne.

Sitten niitä kuvia vaihdellaan.

Jotakin kai niillä haetaan...

Vierailija
4/8 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla jotain mieltä? Enemmän mua ärsyttää tyypit koilla sama kuva ties monetta vuotta ja sekin huono.

Vierailija
5/8 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on muutama kaveri jotka vaihtaa tosi usein kuviaan,mutta en oo ajatellut et siitä pitäis olla jotain mieltä,kukin tavallaan.

Itsellä on vain 1 ainut kuva,joka on ja pysyy,en muutenkaan lataile sinne kuvia itsestäni tai lapsistani.

Vierailija
6/8 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta harvoin lataan mitään uutta. profiilikansiossa on n.10 kuvaa ja niitä pyörittelen. Kaipaan usein vaihtelua. En tiedä onko se huonoa itsetuntoa vai adhd :D ...itse koen olevani vain innokas ulkonäköjuttujen suhteen ja ylipäätään kaiken suhteen; olen niitä tyyppejä, jotka vaihtaa tukankin väriä tiuhaan. kyllästyn siis herkästi.

Vierailija
7/8 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvissa on harvoin kasvot.

Vierailija
8/8 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on ylimääräistä aikaa ja vaihtelunhalua, ehkä.