Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden 8-9v poikalapsille on esim tietyt unilelut hirvittävän tärkeitä?

Vierailija
19.02.2012 |

Meillä on 9v täyttävä 2-luokkalainen poikalapsi jolle on 2 unilelua (lintuja, linnut ovat olleet vuosikausia pop) aivan mielettömän tärkeitä.

Ne asetellaan viereen nukkumaan mennessä, ne jopa juttelee lauseen pari meille muille joskus...

Mielikuvitusystäviä, ihmishahmoja siis, ei ole ollut, poika on tosi herkkä luonteeltaan mutta samalla todella kujeileva (Eeeeeeemeliii)ja temperemanttinen ja ääntä/hepulointia lähtee kutakuinkin päivittäin. Rakastaa halailla ja oikein rutistelee esim nukkumaan mennessä.

Koulu sujuu hyvin, siellä on sellainen 4-6 lapsen tiiviimpi porukka mutta ei kuitenkaan viihdy heidän kanssaan sen kummemmin vapaa-aikana, on _todella_ isin poika.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso angry birds on aina sängyssä. Tykkää siitä isosta möhkäleestä.

10v. on tärkeä yksi kissa ja ilman sitä ei nuku.

Hänellä on lievä kehitysvamma.

Kuopuksella 10v. kaveri ja hän toi meille unilelunsa, kun tuli yökylään.

Uskon, että suurimmalle osalle on tärkeä, mutta mikä tahansa ei kelpaa.

Vierailija
2/11 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta unilelu on. Ja se on oltava aina mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se uusin pehmoleluista. Ei tosin mikään katastrofi jos puuttuu, mutta kyllä se alakerrasta haetaan, jos on sinne aamulla ajautunut.

Vierailija
4/11 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on nyt kymmenkunta ja hermot menee, kun ne vie niin kamalasti tilaa, jos jonnekin lähdetään. Just ja just mahtuvat pojan reppuun, yhtkään ei voi jättää kotiin. Ne katsovat telkkaria pojan kanssa ja ne tosiaan asetellaan viereen nukkumaan mennessä.

Meidän pojallakin koulussa ja iltapäiväkerhossa neljän pojan porukka. Vapaa-aikana ei heitä tapaa. Isin kanssa tänäänkin lumipyrystä huolimatta lätkää kävivät pelaamassa.

Vierailija
5/11 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän 9v poika ole leikkinyt enää vuosikausiin, saati ottaisi unileluja mukaan sänkyyn. Kun annoin hänen lukea viestisi, niin hän nauroi ja sanoi, että "Vain vauvat ottavat pehmoleluja mukaan sänkyyn, eivät isot pojat kuten minä".

Vierailija
6/11 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuu myös unilelunsa kanssa.

Vierailija
7/11 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin itse 11-12 v., tunsin samanikäisen pojan jolla oli pieni keltainen Tipi-niminen pehmolintu. Tipi oli tosi tärkeä ja kulki mukana kaikkialla, vaikka samalla oltiin jo melkein poika- ja tyttöystävää...

Vierailija
8/11 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voit pojallesi myös kertoa. Jos poikasi ei enää leiki leluilla on se suurempi aihe huoleen kuin se että on unilelu. Leikki on terveen lapsen merkki.

Vierailija
9/11 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poikasi kenties kehitysvammainen? Ei meidän 9v poika ole leikkinyt enää vuosikausiin

Ehkä sinun pojassasi on jotain vialla... Kyllä 9-vuotiaan kuuluu leikkiä...

Vierailija
10/11 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen surullinen lapsesi puolesta ja vuoksi, olen surullinen siitä että hänen lapsuutensa on selvästikin loppunut liian lyhyeen, siitä että hänellä on äitinä noin tunnevammainen ja kylmä ihminen ja seuraukset ovat jo näkyvissä mm lapsesi käytöksessä ja suhtautumisessa muihin ikätovereihin. Hän on, jos ei jo ole, tuleva koulukiusaaja ja sinä ruokit sitä asiaa omalla käytökselläsi vaikka olet se aikuinen ja äiti (mm tuo tapasi "esitellä" tekstiäni ja varmasti nauraa lapsesi mukana).

Hirvittävän surullista, säälin lastasi ja sinua.

Ja tämä tuli ihan hyvällä tämä teksti sinulle, ja ammattipedagogin koulutuksella/työkokemuksella.

ap

Ei meidän 9v poika ole leikkinyt enää vuosikausiin, saati ottaisi unileluja mukaan sänkyyn. Kun annoin hänen lukea viestisi, niin hän nauroi ja sanoi, että "Vain vauvat ottavat pehmoleluja mukaan sänkyyn, eivät isot pojat kuten minä".

Vierailija
11/11 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen nyt ehkä jotenkin ymmärtää jos ei unilelua tmv ole käytössä mutta ettei 9v LAPSI enää leiki tai ole leikkinyt aikoisin??? ymmärrätkö itse lainkaan kuinka sairas lapsesi on ja kuinka sairas sinä ÄITI olet kun pidät lapsesi, juu-u, lapsesi, patologista käytöstä normaalina ja hyvänä??

Herrajumala sentään millaisia tapauksia täällä liikkuu:(((