Kalastajan vaimon miehen vanhat lapset
Siis mitä on tapahtunut Kalastajan vaimon miehen aiemmasta avioliitosta syntyneille lapsille? Pelottaa...
Kommentit (90)
lapsellinen, mutta meni maku koko kalastajan vaimosta.
Menikö ne todella naimisiin vasta kun odottivat tyttöä?
Oon seurannu tota blogia monta vuotta siis en jo ku meni tonne indidaysiin enkä muista et olis postannu heidän häistään ja taatusti olen seurannut blogia jo ennen ku alko odottaa tota toista muksua.
Paksuna häissä, ei oo siistii.
hääkuvakin jossa vatsakumpu pullottaa;-) ja vaimo vahvistaa itse asian tekstillään.
Sinällään ihailen Rillan tapaa olla rehellisesti se mitä on, on taatusti suomen kaunein ja fiksuin naispuolinen DI; muistakaa se.
Aika raju väite sulla. Tunnen aika monta kaunista ja fiksua naispuolista DI:tä....
Minusta noista kahdesta blondista (J/R) Rilla vetää ehdottomasti pidemmän korren!
Sinällään ihailen Rillan tapaa olla rehellisesti se mitä on, on taatusti suomen kaunein ja fiksuin naispuolinen DI; muistakaa se.Aika raju väite sulla. Tunnen aika monta kaunista ja fiksua naispuolista DI:tä....
Rilla on klassisella tavalla kaunis!
Mutta on muitakin yhtä kauniita naispuolisia dippainssejä (juu en puhu itsestäni), mutta he eivät bloggaa tai en ainakaan tiedä, että bloggaavat.
Itse asiassa ihan hyvä kysymys: ketä muita nais-DI:tä tiedätte, jotka bloggaavat?
naisten lifestyle-blogia, ei kukaan, ei vaikka kyseessä olisi toinen DI..
Sinällään hauska verrata noita kahta, toinen on jumppaohjaaja; oikein klassinen klisee.
Sinällään hauska verrata noita kahta, toinen on jumppaohjaaja; oikein klassinen klisee.
Ei kai tässä nyt noita vertailtukaan?
Rilla on koulutettu nainen.
Jumppaohjaajat ja muut hoitsut, hoh-hoijaa.
Joku kässäblogin pitäjä oli muuten DI. Oli varmaan ruma.
Kyllä oli niin rumasti sanottu hoitajista joiden ammattitaitoa ja empaattisuutta varmaan sinäkin/joku perheestäsi joskus tarvitsee. Silloin kyllä varmasti ollaan sitä hymyä ja ammatillisuutta vaatimassa vaikkei itse anneta mitään takaisin. Edes asianmukaista arvostusta.
Onko koko Suomen suhtautuminen hoitajia kohtaan tällä tasolla? Jos on, niin olen huippuonnellinen silloin ettei tarvitse siellä olla töissä.
Töitäkin on kuulemma niin paljon että jokainen päivä vaatii tarkan suunnittelun että siitä selviää. Suunnilleen minimipalkalla.
Ps. Minä en ole kalastajan vaimo, muuten vain ulkosuomalainen hoitaja joka on YLPEÄ ammatistaan. Uskokaa tai älkää!
Ei kai tässä nyt noita vertailtukaan?
Rilla on koulutettu nainen.
Jumppaohjaajat ja muut hoitsut, hoh-hoijaa.
Nää indiedaysin bloggarit ovat aivan mahtavia, koska ne provosoi ja herättää tunteita --> trafiikki sivuille lisääntyy.
Onhan sillä Magicpoksin Majllakin käytetty mies, jolla on lapsi entuudestaan.
Luulen et Adalmina's secret on eroamassa.
Ja entäs p.s. i love fashion: onko kenestäkään muusta KUMMALLISTA että hän ei ikinä mainitse ÄIDISTÄÄN yhtään mitään, mitä sen äidille on tapahtunut?
Nää indiedaysin bloggarit ovat aivan mahtavia, koska ne provosoi ja herättää tunteita --> trafiikki sivuille lisääntyy.
Ja entäs p.s. i love fashion: onko kenestäkään muusta KUMMALLISTA että hän ei ikinä mainitse ÄIDISTÄÄN yhtään mitään, mitä sen äidille on tapahtunut?
Ihme tyyppi. Ootko koskaan kuullut,että ihmiset eroo ja äiditkin voi kuolla? Tarviiko ne jonnekki muotiblogeihin kirjoittaa??
Ihme tyyppi. Ootko koskaan kuullut,että ihmiset eroo ja äiditkin voi kuolla? Tarviiko ne jonnekki muotiblogeihin kirjoittaa??
EI herttinen naiset. Oikeasti tätä palstaa ävettää lukea miljoona kertaa enemmänkun yhtäkään mainitsemaanne blogia koskaan.
Ihmisiä on kahta lajia. Ne jotka menevät ja tekevät ja toiset jotka tulevat perästä ja arvostelevat...
Kaikki tietävät koulukiusaamisen vakavuuden ja tuskin kukaan teistä haluaa sitä tukea, mutta te sitte tykkättee että anonyymisti netissä kiusaaminen on ok?! Julkiseen ympäristöön kirjoittelette vastuuttomasti vääriä olettamia ja todella ilkeitä sanoja. Tähän maailmaanko haluatte lapsenne tuoda? Te itse rakennatte ympäristöä mihin lapsenne kasvatatte ja täällä te lietsotte sitä negatiivista maailmaa. Eikö huolestuta?
Missä vastuu?
Kuinka kukaan voi saada tältä sivustolta mitään positiivista irti?
Vai tuletteko tänne vain purkamaan omaa pahaa oloanne?
Täällä sivustolla pahaa oloa ei ainakaan karkuun pääse, ellei 70% kirjoittajista tee pikaisesti todellista itsetutkiskelua ja mieti että miksi se oma elämä on niin kauheaa? Miten sitä voisi omaa elämän laatua parantaa? Miksi muiden (itselle jopa tuntemattomien) elämää arvostellaan niin kovin sanoin? Vai oletteko niin yksinkertaisia, ettette tajua, että näillä omilla kirjoituksillanne vain todistatte omaa köyhyttänne?
kommentteja mutta eikö tämä ketju juuri lähtenyt siitä että ketjun aloittaja oli nähnyt kommenttilootassa tähän liittyvää tekstiä? Mut eikö nää suositut blogistit just sensuroi kaikki itselleen epäedulliset viestit? Älkää nyt vaan ruvetko kodinrikkojaksi nimitteleen, huoh..
kommentteja mutta eikö tämä ketju juuri lähtenyt siitä että ketjun aloittaja oli nähnyt kommenttilootassa tähän liittyvää tekstiä? Mut eikö nää suositut blogistit just sensuroi kaikki itselleen epäedulliset viestit? Älkää nyt vaan ruvetko kodinrikkojaksi nimitteleen, huoh..
Miksi ihmeessä käyt blogissa jos se on sinulle niin vastenmielistä? :D Ketään ei pakoteta näihin blogeihin menemään. Sinne kuule AIVAN itse jokainen itsensä näppäilee... Kyllä, KV- blogissa vallitsee yleensä lämmin ja positiivinen ilmapiiri, mutta kaipa tämä myrkytetty ja negatiivinen ympäristö vauva.fi sivuilla sopii sinun mentaliteettiin paremmin.HUOH.
Mitä tapahtui toisten tukemiselle ja toisten arvostamiselle? Miksi pitäisi kenenkään ottaa kasvottomalta anonyymiltä lokaa niskaa, joka ei ikinä kehtaisi omalla naamallaan samoja asioita sanoa - koska sehän nyt olisi epäkohteliasta :D
Tää saattaa tulla rikkomaan sun päiviräsäsmaailmankuvan, mutta sanonpahan vaan että kaikille se avioliitto ei ole ainoa rakkauden osoitusmuoto.
T. Avovaimona (yhteisestä halusta) jo 15 vuotta...
särö Fisuttajan vaimon täydelliseen julkisuuskuvaan;-) jos se kerta oli täyttä rakkautta ja selvää pässinlihaa ekasta kädensilittelystä asti niin pitkäämpä tuolla miehellä kesti sitten kosia?
Mäkin kiinnitin huomiota Johannan ystävänpvä postauksessa siihen, että olivat menneet vasta tuokaa lasta odottaessa naimisiin enkä muista asiasta blogista lukeneeni.
Mutta mulla taukoja blogien lukemisessa ja eikä ole mitään syytä miksi niin henkilökohtaista pitäisi hömppä pömppä pinnallisesti blogissa kirjoitella.
palstamammalle elämän kliimaksi on kosinta ja naimisiinmeno - jos ei mies kosi eikä palstamamma pääse (huomaa sana "pääse") naimisiin niin palsta kokee epäonnistuneensa tässä elämässä.
Onko sillä muka muitakin lapsia?
Ja mitä ikinä onkaan tapahtunut Lintun ja äitinsä suhteelle, varmasti on ollut tosi rankka juttu Lintun elämässä. On niin herttanen ja herkkä tyttö ja hyväsydäminen.
Ja mitä ikinä onkaan tapahtunut Lintun ja äitinsä suhteelle, varmasti on ollut tosi rankka juttu Lintun elämässä. On niin herttanen ja herkkä tyttö ja hyväsydäminen.
Mitä on suhtelle tapahtunut?
ja näkee juoruja siellä missä on vaan tavallista elämää
hahhaaa:-))) maha pystyssä hääkuvassa vaikka puitteet hienot!!
Menikö ne todella naimisiin vasta kun odottivat tyttöä?