Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalastajan vaimon miehen vanhat lapset

Vierailija
19.02.2012 |

Siis mitä on tapahtunut Kalastajan vaimon miehen aiemmasta avioliitosta syntyneille lapsille? Pelottaa...

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta noista kahdesta blondista (J/R) Rilla vetää ehdottomasti pidemmän korren!

Sinällään ihailen Rillan tapaa olla rehellisesti se mitä on, on taatusti suomen kaunein ja fiksuin naispuolinen DI; muistakaa se.

Aika raju väite sulla. Tunnen aika monta kaunista ja fiksua naispuolista DI:tä....

käväsin katsomassa kuvia tästä Rillasta ja vaikka se ei toki pahalta näytä niin en mä sitä kauniiks vois sanoa... Sillä on toi hirveä nelikymppisten "turpa" ja muuten aika mitään sanomaton.

Vierailija
2/90 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sanotaan miehen lapsista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "nelikymppisten turpa"?

Musta se on liian laiha.

Järkyintä on se mikä muoti mielessä, sellainen kynitty-tukkainen kulmikas tikkulaiha nainen. En voi tajuta miten joku haluaa panna sitä?

tarkotin tota sen suun aluetta, se on tommonen turpa. Nelikymppisyys taas ei suoraan liity siihen vaan enemmänki omaan mielikuvaan.

Vierailija
4/90 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en ole moisista ennen perustanut. Ja ihmettelen koko juttua; luulin että ne on jotain ajatuksia sisältävää yms, mutta siis narsistista, kaupallista, itsensä brandäämistä, kuvia jostain ruoka-annoksista. Oikeesti... Onko aikuiset naiset näin hölmöjä...? Pinnallista, itsekeskeistä potaskaa ainakin nuo sivut mitä katsoin. MItä niistä kukaan voi saada? Paitsi kateuden siitä, ettei ole itse onnistunut kaupallistamaan omaa elämäänsä? Ei voi aikuiset naiset pyöriä tuolla tasolla...?

Vierailija
5/90 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikolla " tapaaminen". Siis sieltä fisu-osastolta!

Vierailija
6/90 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta noista kahdesta blondista (J/R) Rilla vetää ehdottomasti pidemmän korren!

Sinällään ihailen Rillan tapaa olla rehellisesti se mitä on, on taatusti suomen kaunein ja fiksuin naispuolinen DI; muistakaa se.

Aika raju väite sulla. Tunnen aika monta kaunista ja fiksua naispuolista DI:tä....

Kävin ihan katsomassa tuota Rillaa, ja ihan tavallisen naisen näköinen hän oli ;)

Itsekin olen DI, joten opiskeluajoilta tunnen paljon porukkaa.

Vierailija
7/90 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis missä ne vanhemmat lapset, sen Johannan lapsipuolet asuvat?

Vierailija
8/90 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta on muitakin yhtä kauniita naispuolisia dippainssejä"

Martinan Dazzling Ladiesissa yks tanssija on DI, tai ainakin jo viittä vaille DI/lopputyötä tekevä teekkari.

Pinnalliset ihmiset ajattelee, että viehättävät ihmiset on tyhmiä. Pinnallinen ihminen voi olla ruma tai kaunis itse -ei väliä- tai älykäs tai tyhmä, mutta luoja minua varjelkoon heiltä ;).

Vierailija
9/90 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsiakin jo aiemmasta liitosta?

Onpa tylsää. Mua sitten tympii tuollaiset uusioperheet.

Vierailija
10/90 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan nähnyt mitään kommenttia aiemmista lapsista, en tekstissä enkä kommenteissa. Vaan sen että mies oli aiemmin ollut naimisissa (ja tavatessa kumpikin oli vapaa).

Vierailija
11/90 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas niin av-panettelua

Vierailija
12/90 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kiinnitin huomiota Johannan ystävänpvä postauksessa siihen, että olivat menneet vasta tuokaa lasta odottaessa naimisiin enkä muista asiasta blogista lukeneeni.

Mutta mulla taukoja blogien lukemisessa ja eikä ole mitään syytä miksi niin henkilökohtaista pitäisi hömppä pömppä pinnallisesti blogissa kirjoitella.

Vierailija
13/90 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

särö Fisuttajan vaimon täydelliseen julkisuuskuvaan;-) jos se kerta oli täyttä rakkautta ja selvää pässinlihaa ekasta kädensilittelystä asti niin pitkäämpä tuolla miehellä kesti sitten kosia?

Mäkin kiinnitin huomiota Johannan ystävänpvä postauksessa siihen, että olivat menneet vasta tuokaa lasta odottaessa naimisiin enkä muista asiasta blogista lukeneeni.

Mutta mulla taukoja blogien lukemisessa ja eikä ole mitään syytä miksi niin henkilökohtaista pitäisi hömppä pömppä pinnallisesti blogissa kirjoitella.

Vierailija
14/90 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt 30 ja eikö se esikoinen ole jo 5, niin aika nopsaan tahtiin se eka lapsi laitettiin alulle.

Vierailija
15/90 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on ihan turha ketju; ei pysy aiheessa millään.

Vierailija
16/90 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentteja mutta eikö tämä ketju juuri lähtenyt siitä että ketjun aloittaja oli nähnyt kommenttilootassa tähän liittyvää tekstiä? Mut eikö nää suositut blogistit just sensuroi kaikki itselleen epäedulliset viestit? Älkää nyt vaan ruvetko kodinrikkojaksi nimitteleen, huoh..

Vierailija
17/90 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää saattaa tulla rikkomaan sun päiviräsäsmaailmankuvan, mutta sanonpahan vaan että kaikille se avioliitto ei ole ainoa rakkauden osoitusmuoto.

T. Avovaimona (yhteisestä halusta) jo 15 vuotta...

särö Fisuttajan vaimon täydelliseen julkisuuskuvaan;-) jos se kerta oli täyttä rakkautta ja selvää pässinlihaa ekasta kädensilittelystä asti niin pitkäämpä tuolla miehellä kesti sitten kosia?

Vierailija
18/90 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

useampaankin kertaan, samoin siitä että kumpikin oli vapaa kun tapasivat. Mahdollisista aiemman liiton lapsista ei ollut puhetta.

kommentteja mutta eikö tämä ketju juuri lähtenyt siitä että ketjun aloittaja oli nähnyt kommenttilootassa tähän liittyvää tekstiä? Mut eikö nää suositut blogistit just sensuroi kaikki itselleen epäedulliset viestit? Älkää nyt vaan ruvetko kodinrikkojaksi nimitteleen, huoh..

Vierailija
19/90 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

useampaankin kertaan, samoin siitä että kumpikin oli vapaa kun tapasivat. Mahdollisista aiemman liiton lapsista ei ollut puhetta.

Blogista:

kalastajanvaimo kirjoitti:

16.2.2012 13.25

Molemmat oltiin ihan vapaita, kumpikaan ei suhteessa. Luojan kiitos ;)

Vierailija
20/90 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö ne todella naimisiin vasta kun odottivat tyttöä?

Ei, ei ja vielä kerran ei.

He menivät naimisiin kun Johanna odotti esikoistaan poikaa. Nyt pojalla 5-vuotis synttärit, joten häistäkin lienee aikaa sen viisi vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi