Saako Lapin hiihtokeskuksissa naisilta helposti?
Kertokaapa miehet kokemuksianne.
Olen ehkä menossa miesporukalla Leville keväämmällä ja kiinnostaisi kuulla tositarinoita, ei fantasioitanne..
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa miehet kokemuksianne.
Olen ehkä menossa miesporukalla Leville keväämmällä ja kiinnostaisi kuulla tositarinoita, ei fantasioitanne..
Tänne nostellaan neljä vuotta vanhoja viestejä....säälittävää
Itse olet säälittävä, vieraat pillut yhdistettynä hiihtomatkailuun on aina ajankohtainen asia ja kokemattomille annamme mielihyvin neuvoja.
Pari viikkoa ennen pääsiäistä on hyvä meno. 30-60 vuotiaat menevät yössä. Lapset on kaikilla kotona ja useimmilla on talot jo maksettu tai firmat pyörii hyvin. Eli rahaa laitetaan palamaan. 2000€ viikko mennyt yleensä. Naista saa joka kerta. Isoja jatkoja mökeissä. Kaikilla omat konehuoneet. Jos on kymmenen ukkoa porukassa ja itse ei ole seuraa saanut baarista niin joku muu on tuonut. Helppoa ja reilua. Ja ovat kiimaisia. Jokainen nainen ollut sarjaorgasmien saaja. Neli-viiskymppiset naiset vapautuneina ovat parasta. Sitä naimisen ääntä on Levillä mukava kuunnella. Eli kyllä. Panemaan sinne mennään. Siellä nuortuu!
Vierailija kirjoitti:
haluu panna yrjöilevää kuset housuissa olevaa suomalais muijaa,itse olen aina kohteliaasti kieltäytynyt kiitos ei tällä kertaa.
No kusinen ja karvainen tavarahan se on se kaikkein paras asia maailmassa!
Vierailija kirjoitti:
Naisena olen kyllä Levillä saanut niin lapinpojan kuin etelänmiehenkin parrua joka kerta ja muutenkin meno on siellä ollut aika riehakasta. Uskoisin et sullakin tärppää, jos et nyt aivan toivoton tapaus ole. Lapinpoikien asenteella vaan rohkeesti uusille apajille.;))
nainen 32v
Jännä homma että naisen kommentti poikien paneskelusta kerää yläpeukkuja vaan jos tää ois miehen kommentti niin paskamyrsky taas repeäis ?
Kaksvitosena pidin välivuoden ja menin surkeella palkalla hiihtokeskukseen töihin.
Olin aika ujo poikanen mutta silti tuli naiskenneltua aika paljon, eikä suinkaan mitään vanhoja tai kaatokännisiä.
Siitä itsetuntoboostin saaneena onnistui kyllä paremmin Helsinginkin yöelämässä
Ruskaviikot ja keväthanget , siinä prime-time!
Vierailija kirjoitti:
Naisena olen kyllä Levillä saanut niin lapinpojan kuin etelänmiehenkin parrua joka kerta ja muutenkin meno on siellä ollut aika riehakasta. Uskoisin et sullakin tärppää, jos et nyt aivan toivoton tapaus ole. Lapinpoikien asenteella vaan rohkeesti uusille apajille.;))
nainen 32v
Noh miehenä ei ole niin varma saanti sillä naisena sulla on kertoimet x50 paremmat
Moi!
Pistäpä muutama rivi spostiin ja katsotaan, löytyykö Paavin kasukkaa!
:)