Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Lapin hiihtokeskuksissa naisilta helposti?

Vierailija
19.02.2012 |

Kertokaapa miehet kokemuksianne.

Olen ehkä menossa miesporukalla Leville keväämmällä ja kiinnostaisi kuulla tositarinoita, ei fantasioitanne..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Pistäpä muutama rivi spostiin ja katsotaan, löytyykö Paavin kasukkaa!

:)

Vierailija
22/29 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa miehet kokemuksianne.

Olen ehkä menossa miesporukalla Leville keväämmällä ja kiinnostaisi kuulla tositarinoita, ei fantasioitanne..

Tänne nostellaan neljä vuotta vanhoja viestejä....säälittävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet säälittävä, vieraat pillut yhdistettynä hiihtomatkailuun on aina ajankohtainen asia ja kokemattomille annamme mielihyvin neuvoja.

Vierailija
24/29 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa ennen pääsiäistä on hyvä meno. 30-60 vuotiaat menevät yössä. Lapset on kaikilla kotona ja useimmilla on talot jo maksettu tai firmat pyörii hyvin. Eli rahaa laitetaan palamaan. 2000€ viikko mennyt yleensä. Naista saa joka kerta. Isoja jatkoja mökeissä. Kaikilla omat konehuoneet. Jos on kymmenen ukkoa porukassa ja itse ei ole seuraa saanut baarista niin joku muu on tuonut. Helppoa ja reilua. Ja ovat kiimaisia. Jokainen nainen ollut sarjaorgasmien saaja. Neli-viiskymppiset naiset vapautuneina ovat parasta. Sitä naimisen ääntä on Levillä mukava kuunnella. Eli kyllä. Panemaan sinne mennään. Siellä nuortuu!

Vierailija
25/29 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haluu panna yrjöilevää kuset housuissa olevaa suomalais muijaa,itse olen aina kohteliaasti kieltäytynyt kiitos ei tällä kertaa.

No kusinen ja karvainen tavarahan se on se kaikkein paras asia maailmassa!

Vierailija
26/29 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena olen kyllä Levillä saanut niin lapinpojan kuin etelänmiehenkin parrua joka kerta ja muutenkin meno on siellä ollut aika riehakasta. Uskoisin et sullakin tärppää, jos et nyt aivan toivoton tapaus ole. Lapinpoikien asenteella vaan rohkeesti uusille apajille.;))

nainen 32v

Jännä homma että naisen kommentti poikien paneskelusta kerää yläpeukkuja vaan jos tää ois miehen kommentti niin paskamyrsky taas repeäis ? 

Vierailija
27/29 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksvitosena pidin välivuoden ja menin surkeella palkalla hiihtokeskukseen töihin.

Olin aika ujo poikanen mutta silti tuli naiskenneltua aika paljon, eikä suinkaan mitään vanhoja tai kaatokännisiä.

Siitä itsetuntoboostin saaneena onnistui kyllä paremmin Helsinginkin yöelämässä

Vierailija
28/29 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskaviikot ja keväthanget , siinä prime-time!

Vierailija
29/29 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena olen kyllä Levillä saanut niin lapinpojan kuin etelänmiehenkin parrua joka kerta ja muutenkin meno on siellä ollut aika riehakasta. Uskoisin et sullakin tärppää, jos et nyt aivan toivoton tapaus ole. Lapinpoikien asenteella vaan rohkeesti uusille apajille.;))

nainen 32v

Noh miehenä ei ole niin varma saanti sillä naisena sulla on kertoimet x50 paremmat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi