Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyväksi toteamasi deodorantti?

Vierailija
19.02.2012 |

Sellainen, joka pitäisi kainalot kuivina ja hyväntuoksuisina aamusta iltaan? + hinta-laatusuhteeltaan hyvä. Mitä merkkiä sinä käytät?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nykyään edes tarvitse dödöä vaikka sitä laitankin pienen sipaisun aamuisin. Kun olinlihava oli kaikki nuo absolut torrit yms. käytössä eikä se hikoilu loppunut, aina kainalot märkänä.

En tajua mihin se vaiva hävisi laihtumisen myötä, hiki ei edes haise juuri miltään nykyään.

Vierailija
22/46 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäin tehokas, sitä ei saa levittää juuri ajelluille kainaloille.

Itse koitin ensin kaikenmaailman dödöt. Koitin myös triple dry:ta mutta ei tehonnut.

Kerran viikossa laitan suihkun/saunan jälkeen kuivalle iholle.

Annan kuivua ennenkuin laitan yöpaidan päälle.

Kyllähän se alkuun kirveli ja kutitti. Tuntui että ei tästä tule mitään.

Mun iho kuitenkin tottui siihen. Oli pakko kun mitään muukaan ei auttanut.

Monesti saatoin tehdä jotakin ihan naurettavaa, työnsin talouspaperia kainaloihin yms...

Nyt olen pari vuotta käyttänyt ja ongelma hävisi kokonaan.

Kannattaahan sitä koittaa. Maksaa ehkä vähän reilu kympin se pullo.

Apteekista siis.

T:se joka ekana ehdotti sitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita. Pitävät hienhajun poissa aamusta iltaan. Hintakin vain 2-3 eur.

Vierailija
24/46 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en henk.kohtaisesti oikein välitä spraystä... Mutta kumpi näistä on parempi: stick vai roll-on?

Vierailija
25/46 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....

Vierailija
26/46 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea 48 h:n deodorantti on tosi hyvä. Edullinen eikä haise hiki, vaikka olenkin pullea vaihdevuosihikoileva ;)

Vierailija
28/46 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin joskus aikoinaan tuon doven testiryhmään ja olen siitä saakka käyttänyt tuota.

Pitää aamusta iltaan kainalot kuivana ja hyväntuoksuisena.

Ja tuo on sitä ainetta joka vähentää kainalokarvojen kasvua, nykyään tarvitsee enään kerran viikossa sheivata kainalot, eli toimii!

Vierailija
29/46 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt erilaisia ja käytän edelleen. Stick versiota en ole koskaan kokeillut mistään deodorantista. Eikä sprayta ole ollut käytössä pitkään aikaan.

Vierailija
31/46 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rexona Maximum protection. Saa marketista ja on normi Rexonaa kalliimpi, mutta hyvä.

Vierailija
32/46 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Nivean roll-on deodorantit on aika miedosti hajustettuja. Varsinkin kesällä hikoan ilman deodoranttia ihan sairaasti ja alan haisemaan, mutta paidoissa ei ole ollut hikiläiskiä ja hienhaju on pysynyt poissa kun olen käyttänyt Niveaa.

Tietenkään en tiedä pidätkö juuri sinä ko. tuotteista. Nuo kaikki Nivean deot taitaa olla aika samankaltaisia. Aikaisemmin mulla oli se Pearl versio ja sekin on ihan asiallinen. En ole ainakaan huomannut koskaan mitään valkoisia tahroja vaatteissa deodorantista. Olen varmaan jo käynyt kaikki Nivean roll-onit läpi.

Vierailija
33/46 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rexona taitaa myös olla Nivean lisäksi ihan asiallinen brändi.

Vierailija
34/46 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rexona Maximum protection. Saa marketista ja on normi Rexonaa kalliimpi, mutta hyvä.

Hinta on aika kova (noin 10€), mutta ei tosiaan hiki haise! Sopii mulle, kun suositellaan laitettavan illalla ja käyn iltaisin suihkussa.

Aiemmin jouduin pesemään aamulla kainalot, muuten hiki haisi jo puolilta päivin vaikka dödöä olisikin laittanut. Tuota kun illalla laittaa, niin aamulla vaan paita päälle ja menoksi.

Vierailija
35/46 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei myöskään ole kanalot yhtään märät, vaikka olisi tiukempikin tilanne.

Vierailija
36/46 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuoksuu hyvältä. Ostan aina Alissa Ashleyn Musk-dödöä ja hajuvettä.

Vierailija
37/46 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö kuitenkin myös hajuvettä? Eikö häiritse jos eri tuoksut?

Itse käytän pelkästään tuoksutonta antiperspiranttia ja hajuvettä. Eivät tuoksut riitele keskenään.

Vierailija
38/46 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin käytin aiemmin Rexonan sinikorkillista varmaan yhtäperää reilut 2 vuotta, kunnes tänä talvena tuli kainaloissa iho-ongelmia. Punoitusta, kutinaa ja iho todella aristavaa kainalon alueilla. Oli siis pakko etsiä joku hellävarainen ja hyvä tilalle ja löysin tään allergialiiton suositteleman LV:n. Pitää koko päivän kainalot kuivina, eikä tahraa ja saa ihan marketeista.

Vierailija
39/46 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollu mulle tarpeeks tehokas.

Ilman sitä haju ja kainaloiden kosteus on melko voimaks mut ton avulla saa kuivat kainalot. Lisänä pidän sen tuoksusta. :)

Vierailija
40/46 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichyn 48h deo roll-on. Tehokas eikä tahraa vaatteita valkoiseksi.