Oulun ampuja oli suomalainen taparikollinen
Kiinnostaa tietää onko valkoihoinen suomalainen vai romani.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012021915225635_uu.shtml
Oulun ampujalla rankka rikoshistoria
Sunnuntai 19.2.2012 klo 10.58
Tutkinnanjohtaja Risto Viipola Pohjois-Suomen poliisista kertoo, että 24-vuotiaalla suomalaismiehellä on hyvin rankka rikostausta.
- Hänen aikaisemmat rikoksensa ovat vakavia. Sieltä löytyy pahoinpitelyä, törkeää pahoinpitelyä sekä tappo. Mies on istunut vankilassa ja sovittanut tuomionsa. Nyt hän oli vankilasta vapaalla, Viippola kertoi.
Poliisi ei toistaiseksi tiedä, miksi suomalaismies avasi tulen ouulaisessa pizzeriassa myöhään lauantai-iltana. Hän oli ennen ampumista tilannut itselleen syötävää.
Kommentit (29)
tällasesta?
Piti oikein käydä katsomassa. Eipä ole puhetta lainkaan, ei varmaan hormoonihiirien ja liivijengien touhut kiinnosta sillä tavalla kun täällä av-puolella.
mutta sehän valitti tuomiosta ja sai näköjään pienemmän tuomion.
mutta sehän valitti tuomiosta ja sai näköjään pienemmän tuomion.
jannen sisko 18.12.2006 18:31
mun veli... rakkain koko maailmassa
janne on hyvä sydäminen ihminen. älkää tuomitko.. jannella on ollu niin vaikeaa ettei sen pää kestäny ja se sekos hetkellisesti... kelle tahansa voi käydä niin. uhri oli myös mulle läheinen. älkää tuomitko. harva teistä tietää koko totuutta. tilanteen ehkä mutta siihen se sitten jääkin. janne on mut kasvattanu ja jos joku sen ihmisen tuntee niin minä. "
Mitäköhän löytyy taustalta? Ilmeisen rikkinäinen perhe ainakin jos Janne on pikkusiskonsa kasvattanut.
useta kymmeniä kertoja! Saanu siitä elinkautisen !!!!!
eikä se ole hänenkään marokkolaiselle perheelleen, erityisesti äidille helppoa!
Ei voi tuomita ei, kyllä mua jollaintavalla tämä tekijäkin säälittää. Mutta kyllä hän on kylmäverinen sekopää, siitä nyt ei pääse mihinkään
ei ollut lomilla vaan vapautunut elinkautisesta n. 3-4 vuodessa, ollut jo pari vuotta vapaalla
vapautui niin nopeasti.
Ammattirikollisten ja liivityyppien "firma". Voisihan noita tuomioita hieman tarkistaa. Mielenkiinnolla odotan, että astuuko Päivi Lipponen esiin, nythän on paikka iskeä persuihin esim ja rasisteihin vaikka tuolla ei mitään tekemistä sen kanssa olekaan.