Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi paskanpaskanpaska tuota säätä://

Vierailija
19.02.2012 |

Lunta pyryttää niin ettei meinaa eteensä nähdä ja lapset haluaisi elokuviin, itse olen kipeänä ja mies olisi viemässäkin niitä leffaan mutta tuo sää...ajokeli hirmuisen heikko.

Tekis niiiin terää että pääsisivät ktoa johkin ja niiiiiiiiiiin terää että saisin olla sen 3-4h yksin, mies oli eilisaamusta 07 ilta21 poissa kotoa ja kipeänä ei ollut herkkua hoitaa kaikkea yksin vaikka ei niin pitkä aika ollutkaan kyseessä.

Ja huomenna ja ti mies on töissä, sitten lomalla, mulla ja lapsilla ensivko hiihtolomaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

leffat alkaa aamulla ym.ym? Ap.ee on tosiaan Porvoosta:)))))

Vierailija
2/10 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todellakin lasten leffat alkaa 12 aikaan! Pääsiskö mies ja lapset bussilla? Ois varmaan helpompi kun omalla autolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunta pyryttää niin ettei meinaa eteensä nähdä ja lapset haluaisi elokuviin, itse olen kipeänä ja mies olisi viemässäkin niitä leffaan mutta tuo sää...ajokeli hirmuisen heikko. Tekis niiiin terää että pääsisivät ktoa johkin ja niiiiiiiiiiin terää että saisin olla sen 3-4h yksin, mies oli eilisaamusta 07 ilta21 poissa kotoa ja kipeänä ei ollut herkkua hoitaa kaikkea yksin vaikka ei niin pitkä aika ollutkaan kyseessä. Ja huomenna ja ti mies on töissä, sitten lomalla, mulla ja lapsilla ensivko hiihtolomaa.

Vierailija
4/10 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/10 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en uskalla myöskään lähteä ajamaan, joten jää sukulaisen kivat juhlat väliin. Lapselle en onneksi kertonut juhlista vielä, ettei tule pettymystä jos ei päästäkään lähemään.

Vierailija
6/10 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voihan se olla, mutta ei tuo nyt mikään mahdoton tilanne uskottavaksi ole...

Vierailija
7/10 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/10 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on näyttelijöitä ja he kertovat tarinan katsojille. Joku on voinut myös sellaisen tarinan piirtää tai tehdä tietokoneella. Viihdettä.

Mies vie=sinun mies ei tee lasten kanssa koskaan mitään? Sääli, että et parempaa ole löytänyt...

huono keli=vilkaisehan vaikka forecan sivuja

leffa aamulla=no, puoliltapäivin alkaa moniakin lasten elokuvia. Eihän ap kirjoittanut, että he ovat juuri nyt lähdössä.

Sulla taitaa olla jonkinlaisia harhoja, kun normaalista asiasta huutelet provoa.

Vierailija
9/10 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi elokuviin. Ajokeli täällä myös surkea ja taitaa pysyä koko päivän. Uskon tuon aloituksen täysin.

Vierailija
10/10 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lastenleffat alkaa usein puoliltapäivin. Jos matkaa on vaikka 30 km, pitää siihen tällä säällä varata 45 min. Kävin äsken 15 km päässä viemässä lasta bussiin, matkaan edestakaisin kului lähes tunti, koska ajelin aura-auton perässä ja toisaalta osa matkasta oli auraamatonta.