Oon pitäny samaa tamponia nyt 9h
EN JAKSA MENNÄ VAIHTAMAAN. Eikai tästä voi tulla muita seurauksia että vuotaa ohi? (Vuosi jo ehkä tunti sitten...)
Kommentit (14)
Ainahan niihin liittyy se TS-syndrooman riski mutta tuskinpa muuta.Luulisi että ällöttää vuotava tamponi?
Ööö joo oon minäkin ehkä vahingossa unissaan pitänyt. Käytän niitä isoja (v.pun) ja niitä kai saikin 8tuntia pitää. No en kyllä yöllä vuodakkaan yhtään enkä yleensäkään vaakatasossa mut mikäli tamponi jo ihan täys ja vuotaa ohi niin kai se olis syytä jo hygienian nimissä vaihtaa!!
Ainahan niihin liittyy se TS-syndrooman riski mutta tuskinpa muuta.Luulisi että ällöttää vuotava tamponi?
Toki myös liian pitkiin vaihtoväleihin. Ohivuoto ei siis ole mikään TSS:n riskiä lisäävä tekijä sinänsä, päinvastoin.
Siirry käyttämään kuukuppia!
Toki myös liian pitkiin vaihtoväleihin. Ohivuoto ei siis ole mikään TSS:n riskiä lisäävä tekijä sinänsä, päinvastoin.
Siirry käyttämään kuukuppia!
hyötyä on tampoonin käytöstä, jos sietää kuitenkin ohivuotoa? Sittenhän voit samantien siirtyä siteisiin! Vaikka porvoostahan tämä ap kirjoittelee...
en ole uskaltanut käyttää tamponeita sen jälkeen kun kuuulin tuosta tss:sta, olen tulehdusherkkä muutenkin.
hyötyä on tampoonin käytöstä, jos sietää kuitenkin ohivuotoa? Sittenhän voit samantien siirtyä siteisiin! Vaikka porvoostahan tämä ap kirjoittelee...
ihan oikeesti siis en oo provo. En nyt sanois et tästä tykkään mut ei sitä tässä istuallaan tunne oikeen. Meen kohta vaihtaa!
eipä tarvis vaivautua vaihtaan :)
Aikaa kertyi yhteensä reilut 10h. Oletin että oli vuotanut vähän ohi mutta valkoiset pikkarit oli muuttuneet tummanpunaisiksi ja märiksi ja reidet ja pakarat olivat myös ihan veressä. Noh.. tämän nykyisen vaihdan heti aamulla! ap
omasta ruumistaan ja "tunteistaan". Laihduttaminen, kuukautiset, viehättävyys, pukeutuminen, seksi; tunteet, rakastuminen, vihaaminen.. Minä, minä, minä. Ja minun kuukautiseni. Kierikää niissä.
Jaa. Itellä ollu tänään n.12h tähän mennes sama tampax. Pienin mahdollinen koko ja silti vaihtoväli helposti 15h. Mitä sitten?
TSS:stä?