Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon pitäny samaa tamponia nyt 9h

Vierailija
18.02.2012 |

EN JAKSA MENNÄ VAIHTAMAAN. Eikai tästä voi tulla muita seurauksia että vuotaa ohi? (Vuosi jo ehkä tunti sitten...)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TSS:stä?

Vierailija
2/14 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan niihin liittyy se TS-syndrooman riski mutta tuskinpa muuta.Luulisi että ällöttää vuotava tamponi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö joo oon minäkin ehkä vahingossa unissaan pitänyt. Käytän niitä isoja (v.pun) ja niitä kai saikin 8tuntia pitää. No en kyllä yöllä vuodakkaan yhtään enkä yleensäkään vaakatasossa mut mikäli tamponi jo ihan täys ja vuotaa ohi niin kai se olis syytä jo hygienian nimissä vaihtaa!!

Vierailija
4/14 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan niihin liittyy se TS-syndrooman riski mutta tuskinpa muuta.Luulisi että ällöttää vuotava tamponi?

Vierailija
5/14 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki myös liian pitkiin vaihtoväleihin. Ohivuoto ei siis ole mikään TSS:n riskiä lisäävä tekijä sinänsä, päinvastoin.

Siirry käyttämään kuukuppia!

Vierailija
6/14 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki myös liian pitkiin vaihtoväleihin. Ohivuoto ei siis ole mikään TSS:n riskiä lisäävä tekijä sinänsä, päinvastoin.

Siirry käyttämään kuukuppia!

Vierailija
7/14 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyötyä on tampoonin käytöstä, jos sietää kuitenkin ohivuotoa? Sittenhän voit samantien siirtyä siteisiin! Vaikka porvoostahan tämä ap kirjoittelee...

Vierailija
8/14 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole uskaltanut käyttää tamponeita sen jälkeen kun kuuulin tuosta tss:sta, olen tulehdusherkkä muutenkin.

Vierailija
9/14 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyötyä on tampoonin käytöstä, jos sietää kuitenkin ohivuotoa? Sittenhän voit samantien siirtyä siteisiin! Vaikka porvoostahan tämä ap kirjoittelee...

ihan oikeesti siis en oo provo. En nyt sanois et tästä tykkään mut ei sitä tässä istuallaan tunne oikeen. Meen kohta vaihtaa!

Vierailija
10/14 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tarvis vaivautua vaihtaan :)

Vierailija
11/14 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos et kasa niin sit et.

Vierailija
12/14 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa kertyi yhteensä reilut 10h. Oletin että oli vuotanut vähän ohi mutta valkoiset pikkarit oli muuttuneet tummanpunaisiksi ja märiksi ja reidet ja pakarat olivat myös ihan veressä. Noh.. tämän nykyisen vaihdan heti aamulla! ap

Vierailija
13/14 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta ruumistaan ja "tunteistaan". Laihduttaminen, kuukautiset, viehättävyys, pukeutuminen, seksi; tunteet, rakastuminen, vihaaminen.. Minä, minä, minä. Ja minun kuukautiseni. Kierikää niissä.

Vierailija
14/14 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Itellä ollu tänään n.12h tähän mennes sama tampax. Pienin mahdollinen koko ja silti vaihtoväli helposti 15h. Mitä sitten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä