Olen todella järkyttynyt ja ihmeissäni????!!!!
Meillä oli kylässä tuttu tyttönsä kanssa. Meidän kummankin lapset ovat reilu 1-vuotiaita.
Tuttu ja molemmat lapset jäivät leikkimään olohuoneeseen kun menin keittämään kahvia.
Kun tulen keittiöstä olohuoneeseen molemmat lapset leikkivät tuttuni lähellä hänen lapsi istuen ja minun tyttö seisoi. Tuttu istui lattialla selkä keittiöön päin. Hän varmaan luuli, että olin vieläkin keittiössä. Näin kuinka hän tönäisi lastani (selvästi tahallaan) niin että tyttö kaatui ja alkoi itkemään.
Tuttuni valahti aivan punaiseksi kun huomasi minut ja tajusi että olin nähnyt kaiken.
Kysyin, että mitä sä oikeen meinaat? Tuttu ei vastannut mitään vaan lähti kiireesti lapsensa kanssa eteiseen pukemaan. Yritin kysyä miksi hän teki niin? Ei vastausta?
Suututti niin pirusti. Haukuin tuttuni pystyyn ja tein selväksi ettemme enään tapaa. Tuttuni, toivottavasti luet tämän tekstin!
Aivan uskomatonta! Vieläkin veri kiehuu!
Kommentit (44)
kurkistaa tänne.
Ei ole tutustani kuulunut mitään. Mies sai pienen hepulin kun tuli töistä ja kerroin mitä oli tapahtunut.
-ap-
siskoaan. Syynä oli se, että serkkuni oli kateellinen minulle uusista vaatteistani.. Että onhan näitä tapahtunut.. Mutta ap:n asiassa lienee kyse kuitenkin aikuisesta ihmisestä, ihmetellä sopii miten AIKUINEN voi satuttaa tietoisesti lasta..
Henkisesti väsyneenä tai sairaana ei ole kykenevä hoitamaan lapsia. Tämä ei ole häpeä, eihän fyysinenkään sairaus ole. Häpeä on, jos et tunnusta tätä itsellesi ja asetat aina vain viattomia lapsia mahdollisiksi uhreiksi!!
Jos jälkimmäinen, niin ei tuo mun mielestä kauhean vakavalta kuullosta. Ylireagoit aika lailla..
ei kyllä ole ylireagointia. aikuinen ihminen tönimässä pientä lasta!
sinun lapsesi kävelee ja hänen omansa ei kävele vaikka onkin jo yli vuoden vanha. Sinä ap. varmaan vielä ylpeilit lapsesi uudella taidolla ja eipä siinä muuta tarvitakaan.
ja en ole muuten ap enkä tiedä onko ap ylpeillyt lapsen kävelyllään
edelleenkään missään tekemisissä tämän ihmisen kanssa tapauksen jälkeen. Minusta tuntuukin että asia jää tähän ellemme sattumalta törmää, mikä on kyllä todennäköistä koska asumme aika lähekkäin. Olemme tunteneet noin neljän kuukauden ajan, puistossa tutustuimme.
Täällä on muutamat sanoneet että ylireagoin, vahinko ja että pienet nyt pyllähtelee. (Olen kysynyt tätä jo aikaisemminkin joltain epäilijältä)Miksi sitten tuttuni valahti tulipunaiseksi ja lähti äkkiä eteiseen pukemaan jos olisi ollut vain vahinko tms.?
Enkä kyllä mielestäni mitenkään hehkuttanut että meidänpä muksu jo käveleekin.
-ap-
ä tuollalailla.
Kauheaa, miten kehittymätön äiti tämä toinen on...
Miten helkutissa voi olla kateellinen tuollaisesta asiasta? Minun 1 v 3 kk ei kävele vielä, ja luonnollisesti useimmat hänen ikätovereistaan kävelevät jo, mutta en voi edes kuvitella, että tuntisin jotakin kateutta heitä tai heidän vanhempiaan kohtaan. Miksi ja miten ihmeessä? Ei kerta kaikkiaan mene jakeluun. Kannattaisi hoidattaa tuo ongelmasi heti, koska tod.näk. tunnet kateutta sitten jokaisesta edistysaskeleesta, jonka joku lapsesi kaveri ottaa ennen omaasi. Kävelyhän on vain yksi monista taidoista, ja kuten tiedämme sillä ei ole mitään tekemistä älykkyyden tms. kanssa.
niin ihmeellinen kun tuo ihmisen aivotoiminta onkin..niin kyllä minusta on todella sairasta olla kateellinen toisten lasten kehitys-taidoista,jossain mättää ja pahasti.äidille jonka lasta tönäisi ystävätär sanoisin,että sillä naisella on jotain ongelmia päänsä kanssa!!hän on kateellinen sinulle ja lapsellesi..todella kipeää toimintaa!joko hän kadehtii lapsesi tai sinun kauneutta,miestäsi tai ihan mitä vain vastaavaa..tuskin lapsen kävely taitoa kuitenkaan.minulla serkku,joka aina kadehtinut minua..nyt aikuisena.uskomattomia tapauksia löytyy myös täältä.esim.röökillä poltti(mukamas vahingossa)uuteen talvitakkiini reiän,näin kävi myös hunnulleni vihkiäisissäni(mukamas vahingossa)ja tämä on totta!hän kuolannut mieheni perään alusta asti..ja näitä juttuja on paljon...kateus saa ihmiset tekemään pimeitä juttuja!normaalia ei ole missään tapauksessa.
yhtään helpottaa, niin mun poika lähti kävelemään 10kk iässä. Nyt 4-vuotiaana sitten täällä epäillään lieneekö joku ADHD, kun ei oikein elämä loista.
ja hän oli siirtänyt lastasi sivummalle kokoajan ja nyt sit yritti kädellä estää ja kävikin niin että vielä horjuva 1v kaatuikin. Ja ehkä häntä hävetti että noin kävi, tai suututti tuon lapsesi tökkiminen ja sinun epäilysi että hän töni lastasi, vaikka se oli vahinko. Toinen vaihtoehto että hän sivusilmällä näki et lapsi olis horjahtamassa, vaikkei näin ollutkaan ja sit meinasi napata, mut nopea liike ennemmin kaatoi kuin oti kiinni. Kun on tottunut olemaan varuillaan lapsen kanssa niin alitajuisesti reagoi. Minäkin kerran istuin serkun ja hänen vauvansa vierellä kun serkku alkoi heilutella vauvaansa(siis leikkimään) minä silmäkulmassa näin vauvan heilahtavan ja sekunnin sadasosassa reagoin ja yritin napata kiinni, sillä seurauksella että tökkäsin serkkuani. hän ei tosin suuttunut vaan tajusi heti etten käynyt väkivaltaiseksi..:)
Jos tuttuni ei olisi ollut tönäyksen takana niin ei hän olisi rynnännyt pukemaan, selittämättä mitään. Niin kuin alkuperäisessä viestissä kirjoitin, näin kuinka hän SELVÄSTI TÖNÄISI LASTANI!
Vaikka lapseni olisi tehnyt mitä tahansa niin se ei oikeuta aikuista tönimään.
-ap-
mitä hel*****ä???
eikö selittänyt mitään teostaan???
tuttusi ottanut yhteyttä?