PUTOUS, AMPUKAA MUT OIKEESTI!
Mitä ihmettä oikeasti? Jani-Petteri putosi ja Leena Herpesluoma jakossa???? Ampukaa mut oikeesti. Viime vuonna munamies voitti kilpailun?
Siis onko Suomessa oikesti näin paljon amiksia, jotka vuosi toisensa jälkeen pommittavat voittoon jotkut aivan idiootit hahmot. Parhaat hahmot tippuivat jo ensimmäisten joukossa.
Kommentit (32)
J-Pkin oli kyllä tosi hyvä. Mutta mielestäno parhaat finaalissa.
Vaikka kertaakaan en ole äänestänyt.
Mitä ihmettä oikeasti? Jani-Petteri putosi ja Leena Herpesluoma jakossa???? Ampukaa mut oikeesti. Viime vuonna munamies voitti kilpailun? Siis onko Suomessa oikesti näin paljon amiksia, jotka vuosi toisensa jälkeen pommittavat voittoon jotkut aivan idiootit hahmot. Parhaat hahmot tippuivat jo ensimmäisten joukossa.
klikkaa eduskunnan sivuille. Kansa saa mitä äänestää.
suomalaiset on niin hel***in typeriä, että tarvitsevat jonkun idiootin sinne sössöttämään. Luttinen ja Jani-Petteri nyt sattuvat kaikessa hauskuudessaan tarvitsemaan fiksun ihmisen, joka heidän huumorin ymmärtää. Sananmuunnokse ja oidipaaliselle-kompleksille nauraminen kun ei kaikilta onnistu.
mä oon niin parempi ihminen kun ymmärrän tota huumoria mutta kun paskakansa äänestää väärin.
skitsofreeninen, kun Mielestäni Luttinen on hauska ja J-P surkea.
paskakansahan äänestää väärin, otetaan nyt vaikka Väyrynen...
Ihanaa kun saa äänestää voittajia!!!!
"Ampukaa mut" "Ootte helvetin typeriä"
Siis oikeesti kukahan täällä on typerä ja lapsellinen? Kyseessä on siis sketsihahmokisa! Toistan. Sketsihahmokisa! Voi luoja...:D
kuinka tosissanne otatte jonkun Putouksen sketsihahmokisan? :D Itsekin pidin Jani-Petteristä ja hänen Tommy Hellsten -juttunsa putosivat ihan täysin minuun, mutten sentään raivoa kun hän putosi - olihan kyseessä sentään tokavika jakso! Iina ehti kertoa tarinansa loppuun ja hauskuuttaa katsojia tosi pitkään. Tottakai harmittaa, jos oma suosikki putoaa heti alussa, mutta mitä väliä oikeasti on sillä, kuka voittaa? Haloo!
Sananmuunnokse ja oidipaaliselle-kompleksille nauraminen kun ei kaikilta onnistu.
Tarviiko tästäkin vääntää tätä: mä oon niin parempi ihminen kun ymmärrän tota huumoria mutta kun paskakansa äänestää väärin.
paskaa huumoria (joo, ymmärrän kyllä, hehheeh, sanaväännöksiä ja puhutaan pumpulit suussa vammasesti), mutta just sitä mitä kansa haluaa. Mitä sä kuvittelit? Että äänestettäis jotain mitä ei haluta?
Luttisen jutut ovat jotain niin totaalisen kulunutta, vaikka hyvinhän tuo Hirviniemi vetää. JP:ssä oli mahdollisuuksia vaikka mihin, mutta Kuustosen persoona ei vaan tunnu riittävän kehittämään hahmoa mihinkään. Samat sloganit toistuvat ja jotenkin homma on yksiulotteista.
Mutta Leena... Voi Leenaon lapsuuden jälkeen ainoa sketsihahmo, joka on saanut minut innostumaan. Hahmossa on jotain todella aitoa ja sydämellistä, ja silti se on itsekeskeinen ja överi. Moniulotteinen ja ihana, tunnistettava ja rakastettava.
Saatan olla subjektiivinen, mutta minusta juuri Leena H. on se älykäs sketsihahmo - ehkä ulottuvuudet jäävät vain havaitsematta?! Ja omakin kokemukseni on se, että yleensä hyvin kriittiset korkeakoulutetut keski-ikäiset naiset nimenomaan fanittavat Leenaa. Leena ei ole kopio!
terveisin
35v. keskiluokkainen tradenomi nainen
Oon hirrrrveen humalassa mut Leena voittoon jajajajaja.........
useamman Leena-fanin, ja kaikilla akateeminen loppututkinto. :-) Itse olen lisäksi J-P -fani, mutta meillä töissä Leenan fan-club..
useamman Leena-fanin, ja kaikilla akateeminen loppututkinto. :-) Itse olen lisäksi J-P -fani, mutta meillä töissä Leenan fan-club..
siis jollekin kuvitteelliselle henkilölle on fanklubi?
vittu teidän työterkkarilla on kiire toivottavasti.
jotka edes katsovat tuota ohjelmaa ja vielä viitsivät äänestää?