Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä moraali?

Vierailija
18.02.2012 |

Mitä kulkee teidän mammojen päässä, jotka olette lisääntyneet ilman, että teillä on ammatillista koulutusta/työpaikkaa. Millä ajattelitte elättää mukelonne? Ymmärrän, jos työttömyys kohtaa vastentahtoisesti, mutta jo tekovaiheessa piu paut välitetään, miten järjestetään toimeentulo.

tervisin kyrsääntynyt veronaksaja, jolla ei ole mitään halua elättää tyhjäpäitä ja heidän jälkeläisiään sen vuoksi, että ei ostata eikä haluta suunnitella esim. toimeentuloa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sen yhteiskunta? En mää vaan tiedä.... mutta lapsia haluan tehdä, kun ne on niin ihkuja. Ukot menee kyllä 2 vuoden välein kiertoon. Kaikille haluan pyöräyttää silti lapsia, kun mulla on niin hyvät geenit.

Vierailija
2/9 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillähän ei moraalia olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämäkään asia ei ole ap:n päätäntävallasta kiinni...keskity vaan kuule ihan omiin räkänokkiis...

Vierailija
4/9 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut mitään ammatillista koulutusta tmv, olin 17v. Lapsi oli suunniteltu. Mutta mieheni olikin jo silloin vakituisessa työssä oleva mies. Toki töitä oli minullekin tarjolla ja välistä niitä teinkin, mutta en raskaana ollessani. Sen jälkeen kyllä olen ollut töissä. Koulutusta ei ole vieläkään.

Vierailija
5/9 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta moralisointi on ap:llä hyvin hallussa...

Vierailija
6/9 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö pienen nyrkin verran ja vähemmänkin sapuskaa. Aluksi se juo äitiä.

Vasta myöhemmin lapsi alkaa maksamaan. Alussa se ei maksa juurikaan mitään. Väittäisin että kalliimmaksi se koira tulee, kuin pienokanen.

Murrosiässä se lapsi maksaa, mutta fiksu murrosikäinen maksaa itse itsensä käymällä pimeästi töissä, jonka isä on järkännyt. Heti koulun jälkeen elättämään itsensä rakennustyömaalle. Sitten läksyt.

Nykyään kun koulutus ei tarjoa elantoa tai työpaikkaa on vain harmaatalous ainoa keino selvitä tiensä huipulle. Ette te veronmaksajat mitään maksa, lapset maksavat itsensä takaisin makselemalla veroja, jos makselevat. Suurelle osalle ei ole annettu mahdollisuutta maksaa veroja vaan pitää käydä pimeästi töissä. Se on suuri suru se.

Vierailija
7/9 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää työvoimaa ulkomailta.

Vierailija
8/9 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä kulkee teidän mammojen päässä, jotka olette lisääntyneet ilman, että teillä on ammatillista koulutusta/työpaikkaa. Millä ajattelitte elättää mukelonne?"

Mun mies on it-alalla ja palkka on sen verran reilu, että siitä riittää koko perheelle. Minun työni on sitten siivota koti, laittaa ruokaa ja hoitaa lapset sekä avustaa isovanhemmat.

Entäpä teillä? Ei kai minun mieheni rahoita sinun lapsiesi päivähoitoa tai isovanhempienne palvelutaloa/kotiapua tms?

terveisin ei-kyrsiintynyt kotiäiti/kotirouva

Vierailija
9/9 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämäkään asia ei ole ap:n päätäntävallasta kiinni...keskity vaan kuule ihan omiin räkänokkiis...

..terveisin yhden laudatur-ylioppias-räkänokan äiti, josta ei tule veronmaksajien elätti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi