Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö suuseksi ole mukavaa??

Vierailija
17.02.2012 |

Ongelmana on että vaimo ei tykkää suuseksistä.. tykkää kyllä mun imemisestä mutta oman * nuoleminen ei kiinnosta?? onko tämä yleistä? mä taas pidän siitä kun kuulen toisen nauttivan.. ja haluisin sormeilla ja nuolla.. mut ei!!! Onko kyseessä joku "yleinen" patouma vai mistä tuo voisi johtua... Olen joskus sortunut vieraisiin ihan sen vuoksi et saisin tehdä tuota.. ja mun mielestä siinä ei ole mitään väärää... kai mullakin on oikeus nauttia tuollaisesta asiasta!!

Täällä puhutaan niin paljon pakottamisetsa ym.. ja musta tuntuu hölmöltä et mun täytyisi pakottaa vaimoa siihen et saan nuolla häntä... jotenkin riistiriitainen fiilis tuosta!! en usko että aika enää auttaa tuohon vaan se on lopullista... :(

nim. t999

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just Tuosta!!!

Vierailija
2/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just Tuosta!!!

No sit mä oon ihan valmis siihén!!!! :)

t999

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti.. olen valmis pettämään vaimoani jos joku suostuu tuohon... siis että saan nuolla ja tyydyttää naista niinkuin hän haluaa... ihan toiveiden mukaan.. estottomasti!!! mutta vain suunnittelusti ilman kiinnijäämisen riskiä!!

t999

Vierailija
4/16 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukavaa, mutta annettuna. Mies saa suuseksiä niin usein kuin haluaa ja kyllähän se tuntuu kelpaavan.

Itse en välitä olla nuoltavana reidet levällään ja pää jalkovälissä ja sieltä sitten katsellaan kasvojani. En osaa rentoutua ja kun ei tunnu miltään, niin turha miehenkään vaivautua. Muuten kyllä nautin seksistä.

Vierailija
5/16 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään vaan antaa mutten saada sitä. Se vaan ei tunnu yhtään hyvältä, joten miksi olisi "pakko"?

Vierailija
6/16 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, että "mä taas pidän siitä kun kuulen toisen nauttivan.."

Mutta kun nainen tuskin nauttii siitä, kun ei sitä halua. Miehille vaan on jostain helvetin syystä opetettu, että kieli pillussa on parasta nautintoa mitä nainen voi saada. Osa kyllä tykkää, mutta osa ei. Niin kuin muissakin asioissa. Ei se vaan kaikista tunnu miltään, ainakaan hyvältä. Jos motiivisi on nimenomaan tuottaa toiselle nautintoa, niin ihmettelen mikä on ongelma.

No joo, eiköhän motiivisi ole jokin muu.

Vierailija
7/16 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen naisen haluavan suuseksiä. Ehkä kannattaisi kysyä siltä naiselta, eikä tunkea kieltänsä jalkoväliin. Voi tulla pitkiä seksitaukoja, jos nainen joutuu vastentahtoisesti nuoltavaksi.

Joku simppeli mies voi kuvitella, kun itsestä imuttelu tuntuu tietynlaiselta, niin samaa se on naisellekin. Tai joku muija on tykännyt hänen nuolemistavastaan, niin muutkin kiemurtelee nautinnosta.

Taidan tarjota tikkujäätelön, jos nuolemista ehdotetaan.

Vierailija
8/16 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä aivan toisinpäin=(.

Minä saan mieheltäni aniharvoin suuseksiä=!. Mä RAKASTAN nuolemista, sen antamisesta ja varsinkin saamisesta. Juuri eilen pyytämällä pyysin nuolemista ja imemistä ja kun sitä sain laukesin mieheni suuhun monta kertaa,aah,nautin.

Vierailija
9/16 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä siinä suuseksissä olisi miellyttävä vaihe. Kun se on ohi?

Vierailija
10/16 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä aivan toisinpäin=(.

Minä saan mieheltäni aniharvoin suuseksiä=!. Mä RAKASTAN nuolemista, sen antamisesta ja varsinkin saamisesta. Juuri eilen pyytämällä pyysin nuolemista ja imemistä ja kun sitä sain laukesin mieheni suuhun monta kertaa,aah,nautin.

Minä annan vaimolleni suuseksiä niin että perseen alla on kaksi tyynyä, siinä on hyvä nuolla kun pillu on kuin tarjottimella. Nuolen pillua ja klitorista samalla kun dildo on pillussa niin kauan kun vaimoni saa megaorgasmin, jaa mistäkö tiedän hänen saaneen, siitä kun perse ei pysy paikoillaan ja hän valittaa että nai kulta nai.

Vierailija
11/16 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei suostu käymään pesulla ennen suuseksiä. Hän sanoo, että pesut olsivat homojen hommaa ja että on mieluummin oikean miehen makuinen. Sitten suuseksin lopussa lauetessaan vielä usein tarttuu voimakkaasti päähäni työntäen itseään syvemmälle. Saan yökkäysrefleksin. Mieheni ei usko, että näin voisi olla ja sanoo, että olen omituisen herkkä. Että sellaista suuseksiä täälläpäin.

Vierailija
12/16 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vaimo kyl ottaa suihin ja todella hyvin ja minä myös nuolen vaimoo,kyl toimii

Vierailija
13/16 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei suostu käymään pesulla ennen suuseksiä. Hän sanoo, että pesut olsivat homojen hommaa ja että on mieluummin oikean miehen makuinen. Sitten suuseksin lopussa lauetessaan vielä usein tarttuu voimakkaasti päähäni työntäen itseään syvemmälle. Saan yökkäysrefleksin. Mieheni ei usko, että näin voisi olla ja sanoo, että olen omituisen herkkä. Että sellaista suuseksiä täälläpäin.

Miehesi on outo. Eikös seksissä ole tarkoitus, että molemmat nauttii? Minä sanoin joskus ukolleni, että suuseksi on ihan kivaa, mtta vielä kivempaa pesun jälkeen. Eipä ole tarvinnut toiste pyytää pesulle ennen suuseksiä. Ja sama koskee itseänikin. En usko, että mies tykkää nuolla haisevaa pillua, jossa vaikkapa muruja vessapaperista.

Ja toi päästä tarttuminen on kyllä inhottavaa, varsinkin jos miehellä on iso vehje. Joskus nuoruudessa kävi noin, että yks tyyppi otti kans päästä kiinni, ja käytännössä pani mua suuhun ja meinasin oksentaa, kun mällit lensi kurkkuun. Jäi trauma tästä. Kesti monta vuotta ennenkuin opin tykkäämään miehen kqlun imemisestä. Vieläkään en ota lastia suuhun.

Sunkaan ei pitäisi joutua alentumaan tollaseen.

Antaako mies sinulle suuseksiä?

Vierailija
14/16 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa tosi kuvottavalta ja lähes raiskaukselta. Sairasta!

Vaihda miehesi parempaan!

Itse tykkään suuseksistä, sekä saada että varsinkin antaa, mutta haluan aina käydä vaimon kanssa suihkussa ja pestä paikat kunnolla etukäteen. Enkä koskaan halua laueta hänen suuhunsa, se tuntuu itsestäni(kin) tosi kuvottavalta. Yök.

Vierailija
15/16 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvioihin seksi harvenee niin nainen haluaa vain pilluun eikä esileikkei. ei edes suuseksiii.pistää vttuttaa

Vierailija
16/16 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa antaa mieheni nuolla, koska samalla hän näkisi peräpukamani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi