Michael Monroe on tosiaan "meiningeissä".
Ihana tyyppi tuo Mike, vaikken kyllä varmaan privaatissa jaksaisi tuollaista menoa.
Kommentit (13)
minua vähän ärsyttää se englannin änkeäminen joka paikkaan. Muuten vaikuttaa olevan aineissa puolet ajasta.
Katso sen silmiä.
Ei ole missään aineissa. Edesmennyt vaimonsa oli jenkki ja on asunut niin paljon ulkomailla, että suomen kieli on alkanut unohtua.
mun on hyvin vaikea ymmärtää mitä se aina selittää. Onko sillä suomenkieli niin hukassa, että ulosanti on niin huonoa.
mä en jaksa tota Monroeta, mutta Andy on jees, se on jo niin boheemi, ettei se vedä mitään roolia niinkuin Michael.
oli muutama päivä sitten ihana mielipidekirjoitus Mikesta:
http://www-2.cms.ts.fi/online/mielipiteet/lukijoilta/310094.html
Ei muuten koskaan sano mitään negatiivista kilpailijoista. Hurmaava tyyppi, tuollaisia tarvittaisiin enemmän.
ollut mukana kerran Michaelin haastattelutilanteessa, on todella karismaattinen ja sympaattinen tyyppi. Aivan uskomaton! Täyttää huoneen energiallaan.
vaikuttaa sympaattiselta, ystävälliseltä ja kohteliaalta.
En hirveästi välitä hänen (tai hanoi rocksin) musiikistaan, mutta aina onnistuu antamaan itsestään tuollaisen mukavan vaikutelman, ja vaikea uskoa että se olisi täysin teeskenneltyäkään.
Tietysti voi olla, että 80-luvun elämäntyyli näkyy hieman itseilmaisussa? Tai sitten on vain ihmistyyppiä, jolle on vaikea puhua ja ajatella yhtä aikaa:)
Jossain haastattelussa se kertoili kuinka oli kotona tehnyt lumitöitä.. hassua kuvitella että siellä se lapioi röyhelöpaidassa silmämeikit valuen... vai onkohan sillä tuulipuku? Pakko siinäkin on vähän jotain glitterii sit olla :-)
minua vähän ärsyttää se englannin änkeäminen joka paikkaan. Muuten vaikuttaa olevan aineissa puolet ajasta.
Katso sen silmiä.
Ei voi kun tulla hyvälle tuulelle ku jätkä vetää jotain ihan sekoa aivan täydellä pokalla :D