Kenen mies tienaa yli 5000euroa kuussa?
Kommentit (30)
mutta kaikella on hintansa. Joskus ottaisin vähän köyhemmän miehen, joka tulisi ajoissa töistä kotiin ja jonka ei tarvitsisi tehdä töitä iltaisin tai viikonloppuisinkin.
Itse en halua perhe-elämän kustannuksella tienata isoja summia. Kaikkea ei voi mitata rahassa.
risoo, että aina täällä kysellään mitä jonkun mies tienaa. Voi vitja mikä kanalauma. Menkää itse töihin ja kehuskelkaa omilla tuloillanne vaihteeksi.
"Meidän isi on parempi kuin teidän isi." Yöks!
vaihdettiin pienipalkkaisempiin töihin juuri mainitsemistasi syistä. Tällä koulutuksella ja tuloilla voi tosiaan tehdä niitä arvovalintojakin jo.
mutta kaikella on hintansa. Joskus ottaisin vähän köyhemmän miehen, joka tulisi ajoissa töistä kotiin ja jonka ei tarvitsisi tehdä töitä iltaisin tai viikonloppuisinkin.
Itse en halua perhe-elämän kustannuksella tienata isoja summia. Kaikkea ei voi mitata rahassa.
Mulla myös mies tienaa hyvin, yli tuon 5 tonnii kuussa. Mutta eipä se ilmaiseksi tule. Työpäivät pääsääntöisesti 10-11 tuntia, paljon matkoja. Ylityöt saa toki merkata mut eipä oikein ehdi pitää pois. Eli aika useinkin pohdin, että perusduunari 8 tunnin työpäivällä vois tarjota paremman arjen... Toki on kivaa, kun ei tarvitse ruokakaupassa pohdiskella onko varaa.
järkeä, että on joku uramies, joka tienaa rutosti mutta tekee sellaisia työpäiviä, ettei vaimo voi käytännössä muuta kuin olla kotona, jos on pieniä lapsia? Isommille kokonaistuloille päästäisiin, jos molemmat olisivat keskipalkkaisia ja normityöaikaisia.
Tähän tulokseen päädyimme me.
sillä olen ajatellut itse elättää itseni. Tienaan 125 teuroa vuodessa, joten en ole miehistä riippuvainen.
Mies kyllä tienaa vielä enemmän.
mikä on mielestäni aika hyvin alle kolmikymppiseltä! ja en ajatellut ikuisesti olla kotiäitinä, eiköhän omallakin koulutuksella vielä ihan hyville tienesteille päästä. Meillä on kuitenkin yhteiset rahat, joten mitään kiirettä ei onneksi töihin ole.
mutta oli aina töissä ja paljon matkoilla. Vaihtoi työpaikkaa ja nyt ns. huonommassa työssä mutta ehtii olla kotona. Ystävämme eivät ratkaisua ymmärtäneet mutta miehelle ja koko perheelle alkoi paljon parempi elämä.
Mulla vuosiansiot kolmatta vuotta perkkäin 110 000€. Eli n. 8500€ kuussa. Tällä palstalla näet on myös naisia, jotka eivät elä miestensä tuloilla. Mut ei se ilmatteeks tullut, 12 vuotta opiskelua takana ja paaaaaljon työtunteja!