Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen mies tienaa yli 5000euroa kuussa?

Vierailija
17.02.2012 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettona reilu 5000 eur. Ja silti kaikki menee mikä tulee, mitään ei jää säästöön. Toivottavasti jää edes sitten kun palaan mammalomalta töihin, vaikka palkkani onkin vain murto-osa miehen palkasta.

Vierailija
2/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettona reilu 5000 eur. Ja silti kaikki menee mikä tulee, mitään ei jää säästöön. Toivottavasti jää edes sitten kun palaan mammalomalta töihin, vaikka palkkani onkin vain murto-osa miehen palkasta.

helvetin huonoa talouden pitoa jos noilla tuloilla mitään ei jää säästöön. Mulla jää paljon pienemmästäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva ison firman johdossa oleva voisi noin vain siirtyä takaisin vastavalmistuneiden paikoille...

mutta oli aina töissä ja paljon matkoilla. Vaihtoi työpaikkaa ja nyt ns. huonommassa työssä mutta ehtii olla kotona. Ystävämme eivät ratkaisua ymmärtäneet mutta miehelle ja koko perheelle alkoi paljon parempi elämä.

Vierailija
4/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetin huonoa talouden pitoa jos noilla tuloilla mitään ei jää säästöön. Mulla jää paljon pienemmästäkin.

Mutta se on vaan käsittämätöntä miten rahaa menee. Lainanlyhennykset ja vastike nielevät yli 1100 euroa, ruuat 600 eur, bensat 300 eur/kk, päivähoitoon 400 eur/kk, vakuutukset 140 eur/kk, sähkö 120 eur/kk, lehti- ja puhelinkulut 60 eur/kk, näistä tulee jo yhteensä melkein 2700, ja kummasti aina tulee 2000 euron luottokorttilasku. Mä olen ihan hukassa asian kanssa, ei auta vaikka miehelle sanoisi mitä, se aina ostelee yli 1000 eurolla kuussa kaikkea turhaa. :(

ite olen lapsen kanssa kotona ja menot aika minimissä kun en koskaan pääse mihinkään.

Vierailija
5/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä johtajan ja vastavalmistuneen välilläkin jotakin olevan. Ainakin meillä onnistui. Harmi, jos on niin kapea-alainen osaaminen, että se on joko tai. Useimmat kouluttautuneet läytävät varmasti muutakin kuin johtajan töitä, jos ovat kerran jo sinne yläkerroksiinkin jo yltäneet.

Jotut pienyrittäjät ovat tietysti asia erikseen. Oman firman kanssa on tehtävä usein paljon töitä.

Harva ison firman johdossa oleva voisi noin vain siirtyä takaisin vastavalmistuneiden paikoille...

mutta oli aina töissä ja paljon matkoilla. Vaihtoi työpaikkaa ja nyt ns. huonommassa työssä mutta ehtii olla kotona. Ystävämme eivät ratkaisua ymmärtäneet mutta miehelle ja koko perheelle alkoi paljon parempi elämä.

Vierailija
6/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

risoo, että aina täällä kysellään mitä jonkun mies tienaa. Voi vitja mikä kanalauma. Menkää itse töihin ja kehuskelkaa omilla tuloillanne vaihteeksi.

"Meidän isi on parempi kuin teidän isi." Yöks!

T:nainen, joka ei ihan 5000 e kk tienaa, mutta lähelle. Ja aion vielä tuonkin kuussa tulla tienaamaan.

Vierailija
7/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

risoo, että aina täällä kysellään mitä jonkun mies tienaa. Voi vitja mikä kanalauma. Menkää itse töihin ja kehuskelkaa omilla tuloillanne vaihteeksi.

"Meidän isi on parempi kuin teidän isi." Yöks!

T:nainen, joka ei ihan 5000 e kk tienaa, mutta lähelle. Ja aion vielä tuonkin kuussa tulla tienaamaan.

Syy miksi te naiset ette koskaan tule tienaamaan tuon verran on siksi, että jo lähtökohtaisesti ajatuksissanne ITSE itsenne alennatte miestä huonommaksi.

T: Nainen joka tienaa väh. tuon verran kuukaudessa myyntityössä.

Vierailija
8/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käteen 5400 kuussa, mies n. 3500 netto. Eikä tehdä ylitöitä eikä viikonloppuja.

Vierailija
9/30 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tienaan kyllä itsekin ainakin silloin, kun en ole mammalomalla. :)

Mies on riskianalyytikko ja minä taas erikoislääkäri.

Vierailija
10/30 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä olen ajatellut itse elättää itseni. Tienaan 125 teuroa vuodessa, joten en ole miehistä riippuvainen.

Mies kyllä tienaa vielä enemmän.

Mä taas tienaan bruttona 20teur vuodessa, mut emäntä saa nettona enempi jo ilman bonareitaan. Hällä korkeakoulututkinto, mulla paskaduuni ilman kouluja. Jotta kannattaa olla hyvä daamille, niin ei elintaso laske. Onkos muilla näin päin että ukko on köyhä luuseri ja daami tienaa perheen todellisen elintason?

Ja tuleeko tuommosesta syystä ikinä riitaa rahasta? Mua jurppii vain se että toista ei useinkaan kiinnosta ne helpot pienet säästämisen ja fiksummin toimimisen paikat.

Vierailija
11/30 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa ne luottokortit äläkä ota uusia.

Lue uudestaan, äläkä kehitä vastaväitteitä, koska tämä aidosti toimii.

Leikkaa ne luottokortit äläkä ota uusia.

Arska Vaan

Mutta se on vaan käsittämätöntä miten rahaa menee. Lainanlyhennykset ja vastike nielevät yli 1100 euroa, ruuat 600 eur, bensat 300 eur/kk, päivähoitoon 400 eur/kk, vakuutukset 140 eur/kk, sähkö 120 eur/kk, lehti- ja puhelinkulut 60 eur/kk, näistä tulee jo yhteensä melkein 2700, ja kummasti aina tulee 2000 euron luottokorttilasku. Mä olen ihan hukassa asian kanssa, ei auta vaikka miehelle sanoisi mitä, se aina ostelee yli 1000 eurolla kuussa kaikkea turhaa. :(

ite olen lapsen kanssa kotona ja menot aika minimissä kun en koskaan pääse mihinkään.

Vierailija
12/30 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi minä tienaan vähän enemmän, brutto alkaa kutosella nyt osittaisella hoitovapaalla.

Töitä teen sen 30h/vk, ei matkoja eikä ylitöitä, miehen työtunnit vähäisemmät, mutta tekee vuorotyötä, eli töitä on usein myös vkl, iltaisin ja öisinkin. Vaan vapaitakin sitten pitkiä pätkiä

Down siftaisin, jos näihin bruttopalkkoihin pääsemiseen tarttis tehdä ylitöitä tms.

Vierailija
13/30 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri noin, onko teillä pulmaa siitä että ukko kokee olevansa riippuvainen toisen tulosita tms

Ei meillä ainakaan mulla ois pulmaa ajaa 10v vanhemmallakin Mersulla, vaan tähän ku on tottunut niin usein tuntuu että ei pitäs kai mainita mitään raha-asioista vaikka ite oon se joka ne perheen rahat paremmin hoitais.

Vierailija
14/30 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole ajokorttia, joten en ajele mersuilla enkä muilla, vaan fillarilla, bussilla ja ratikalla ja miehen kyydissä istun.

Mieheni ei ole riippuvainen tulostani, kun vuosituloissa eroa vain kymmenisen tuhatta uskoisin, ihan tarkkaan en kummankaan tuloja muista, ei ole niin tarkkaa...

Meillä molemmat hoitaa omat raha-asiansa, laskut maksaa se, joka kuoren sattuu avaamaan, ei näitä ole niin tarpeen laskea, kun molemmat osaa hoitaa raha-asiansa.

Vierailija
15/30 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa muissakin ammateissa dowswhiftaaminen on mahdotonta. Vaihtaisin mielelläni leppoisaan työhön puolella palkalla, kun asunto on maksettu. Muttei ole mahdollista. Miten selität työhaastattelussa, että haluat välttää vastuuta ja tehdä vähemmän töitä?

Vierailija
16/30 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualla kuin kunnallisella puolella voin valita tuöäärän/työajan ja saada silti ihan hyvää palkkaa. Vastuun määrä ei vähene. Muttei meidänkään hommissa mihinkään johtotehtäviin pääse downsiftaamalla eikä osittaisella hoitovapaallakaan. Mutta me ei puolisoni kanssa kumpikaan niihin haluta. Tehdään mukavan haastavia töitä 80% työajalla ihan kohtuullisella palkalla ja panostetaan perhe-elämään ja vapaa-aikaan,

Vierailija
17/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä joudutaan paiskimaan töitäkin sen eteen.

Vierailija
18/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun.

Vierailija
19/30 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienää just ton 5000e bruttona.

Vierailija
20/30 |