Helsinki vai Turku?
Mies sai Salosta töitä ja itsellä mahdollisuus töihin Turussa ja Helsingissä.
Itse olisin kallistumassa Turun suuntaan ja mies taas (tietysti) Helsinkiin, yritetään tässä nyt molemmat perustella "oman" kaupungin paremmuutta:)
Joten nyt vinkkejä Turkulaisilta, En halua Helsinkiin..
Kommentit (37)
jos tarkoituksesi on ivailla. Ääliö.
ovat jo halvempi asuminen ja kivempi ympäristö.
Nuo liikenneruuhkat voisin kyllä lisätä omaan listaani vaikka kokemusta Turun liikenteestä ei olekkaan.
Joku mainitsi että kaupat ovat lähempänä ja paremmin auki Helsingissä? Eikö ne sitten Turussa ole? Itse olen haaveilut asuntoa Vasaramäen suunnalta, kauppakeskus Skanssin vierestä.
Miehellä asuu pari lapsuuden ystävää Helsingissä joten halajaa itsekkin sinne, minä taas koen jotenkin ahdistavana niin "suuren" kaupungin.
Kolahtiko:DDDDDDD
Voi vittu mikä ääliö, sammuta kone pliis! Ap kysyy neuvoja ja yks inisee jostain kirjotusvirheestä ja samalla tekee itse niitä.. aaarrggg mikä tyhmä ämmä
Ja olen käynyt molemmista Salossa töissä. Mikäli jompikumpi käy Salossa töissä on oikeastaan ainoa vaihtoehto noista kahdesta toisen käydä Turussa töissä.
Nimittäin motaria ajaa Salosta Turkuun n 40 min ja Hkiin n. 1,5 h (riippuen mihin kohtaa laaja pääkaupunkiseutua ajaa).
Asunnot ovat huomattavasti halvempia Turussa. Ja välimatkat asioiden hoitamiseen Turussa lyhyemmät. Hgissä kaikkeen siirtymiseen menee niin paljon aikaa.
Suosittelen siis Salo-Turku akselia vaikka olen syntyperäinen helsinkiläinen.
ovat jo halvempi asuminen ja kivempi ympäristö.
Nuo liikenneruuhkat voisin kyllä lisätä omaan listaani vaikka kokemusta Turun liikenteestä ei olekkaan.
Joku mainitsi että kaupat ovat lähempänä ja paremmin auki Helsingissä? Eikö ne sitten Turussa ole? Itse olen haaveilut asuntoa Vasaramäen suunnalta, kauppakeskus Skanssin vierestä.
Miehellä asuu pari lapsuuden ystävää Helsingissä joten halajaa itsekkin sinne, minä taas koen jotenkin ahdistavana niin "suuren" kaupungin.
Turussa julkiset kulkevat huonosti, joten jos joudut niitä käyttämään niin ankeaa on. Muutenkin se on jotenkin ikävää aluetta, kannattaa pyrkiä jokirannan läheisyyteen. Niistä kaupoista, no, niitä on oman kokemukseni mukaan Helsingissä enemmän ja paremmin. Turussa lähikauppa saattaa olla vähän kauempanakin ja se tosiaan saattaa olla minimaalinen Siwa. Turussa myös suurin osa ruokakaupoista menee klo 21 mennessä kiinni, mikä varmaan alkaa minua tympiä kun muutan takaisin sinne, kun nyt olen tottunut tuohon klo 23 asti auki olevaan Alepaan...
Kolahtiko:DDDDDDDVoi vittu mikä ääliö, sammuta kone pliis! Ap kysyy neuvoja ja yks inisee jostain kirjotusvirheestä ja samalla tekee itse niitä.. aaarrggg mikä tyhmä ämmä
Tai ehkä sulta jäi ne aamulääkkeetkin! Kannattais ainakin tarkistaa se lääkitys! Ja ota peili pois koneen edestä. Ei kannata katsella sinne!
Voi vittu mikä ääliö, sammuta kone pliis! Ap kysyy neuvoja ja yks inisee jostain kirjotusvirheestä ja samalla tekee itse niitä.. aaarrggg mikä tyhmä ämmä
Hyvää yötä, kauniita unia!
ei jokiranta ole ainoa hieno paikka asua.
Päivän naurut! Syyllistyy itse samaan, josta arvostelee muita, tyypillinen psykomamma!
Jos asuntojen hintoja mietitte, niin muuttakaa Saloon. Siellä on nyt ostajan markkinat.
Helsinki on mun mielestä kaukana kulkea. Junallakin Hesaan Salosta on 1,5 tuntia. Turkuun junalla Salosta 30 min tai autolla 45 min.