Minusta on kiva nähdä kauniisti puettuja
ja hyväkäytöksisiä lapsia. Tavaratalossa oli perhe, jossa tyttö oli puettu valkoiseen teddyturkkiin ja kauniiseen hattuun. Nahkakengät olivat jaloissa. Pojalla oli sininen villakangastakki ja samettihousut, nahkakengät. Ikää lapsilla n. 4v. Käyttäytyvivät kauniisti ja vanhemmat juttelivat heille, kun lapset jotain kysyivät.
Aiemmin tapasin italialaisäidin, jolla kolme poikaa. Pojilla suorat housut ja kauniit liivit solmioineen. Tervehtivät minua kohteliaasti.
Kyllä lapsille kannattaa opettaa käytöstapoja, sillä sehän kertoo koko perheestä, kuinka lapset toimivat. Kauniit vaatteet opettavat lasta arvostamaan myös itseään, sillä saavathan he hyväksyviä katseita kanssaihmisiltäkin.
Kommentit (3)
nähdä kun lapset puetaan sään mukaisiin vaatteisiin.
käytöstavat kulkevat siis käsi kädessä? Joopajoo. Mua surettaa nämä nukkelapset, jotka kotonaankin varmaan pukeutuvat slipoveriin ja kauluspaitaan ja tytöt nättiin mekkoon ja siisteihin sukkahousuihin. Tulee sellainen olo, ettei saa yhtään remuta ja riehua eikä olla lapsi. Tietysti siisti pukeutuminen sitä vaativissa tilanteissa on asia erikseen, mutta kertoo jotain perheestä jos tavallista kauppareissuakin varten on laitettu taaperoille villakangastakit ym. Vähän sellaista näyttämisen halua. Mikseivät lapset voi olla lapsia?
terveisin hyvätapainen ihminen, joka ei koskaan lapsena saanut mitään hienoja vaatteita muuta kuin juhliin
Mun lapsella oli 20 mekkoa pienenä, joten ihan käytettiin arkisin ja sai tehdä mitä vaan niissä mekoissaan. Kyllä käyttövaatteet voivat olla kauniitakin, vaatteitahan ne vaan ovat.
käytöstavat kulkevat siis käsi kädessä? Joopajoo. Mua surettaa nämä nukkelapset, jotka kotonaankin varmaan pukeutuvat slipoveriin ja kauluspaitaan ja tytöt nättiin mekkoon ja siisteihin sukkahousuihin. Tulee sellainen olo, ettei saa yhtään remuta ja riehua eikä olla lapsi. Tietysti siisti pukeutuminen sitä vaativissa tilanteissa on asia erikseen, mutta kertoo jotain perheestä jos tavallista kauppareissuakin varten on laitettu taaperoille villakangastakit ym. Vähän sellaista näyttämisen halua. Mikseivät lapset voi olla lapsia?
terveisin hyvätapainen ihminen, joka ei koskaan lapsena saanut mitään hienoja vaatteita muuta kuin juhliin