Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisryhmä jota arvostat kaikista vähiten?

Vierailija
17.02.2012 |

Persut. :)

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika laaja käsite. Hyväksikäyttäjtä ovat itsekkäitä, ahneita, empatiakyvyttömiä ja välinpitämättömiä. Hyväksikäyttö voi olla emotionaalista, taloudellista, seksuaalista jne.

Vierailija
62/71 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit, juristit, psykiatrit, sossutantat, erilaiset hoitsut, pankkitaustaiset, raiskaajat, sovinistit, feministit, väkivaltarikolliset, ökyrikkaat ja äkkiä rikastuneet, nousukkaat, kauas ulkomaille muuttaneet, sellaiset jotka luulevat olevansa jotakin ja nöyryys ja rehellisyys puuttuu, ahneet, kunnianhimoiset, hihhulit - tätä porukkaahan löytyy vaikka kuinka jos rupeaa miettimään.

Onks enää muuta porukkaa kuin tätä listalle joutunutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut. :)

Tulee vaan mieleen, että onko AP persu? Ja onko tämä provo?

Minä en vastaa AP:n kysymykseen koska epäilen AP:n motiiveja. Miksi emme voisi puhua myönteisistä asioista? Miksi pitää väheksyä muita ihmisiä? Minä en halua leikkiä tätä leikkiä. Se ei ole kiva.

Vierailija
64/71 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustalaiset, somalit, pakkoruotsin kannattajat, kiihkoislamilaiset sun muut hihhulit, vihreät ym ituhipit ja kommunistit ovat porukkaa jota ilman tulisin toimeen.

Juuri näin!

Vierailija
65/71 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka elävät yhteiskunnan rahoilla, eivät tee mitään muuta kuin rikoksia. Ulos joka iikka.

Vierailija
66/71 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pedofiilit, raiskarit, pahoinpitelijät, murhaajat, portsarit, sotilaat, terroristit.

Vierailija
67/71 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustalaiset eli romanit ovat niin korkealla näissä listoissa. Minulla ei ole heistä mitään mielipidettä. Ilmeisesti he ovat kuitenkin yksi yhtenäinen glöntti.

Vierailija
68/71 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustalaiset eli romanit ovat niin korkealla näissä listoissa. Minulla ei ole heistä mitään mielipidettä. Ilmeisesti he ovat kuitenkin yksi yhtenäinen glöntti.

ovat myös piikki yhteiskunnan persauksissa. Meillä ei kannattaisi maksaa heille mitään.

Vierailija
69/71 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustalaiset, somalit, pakkoruotsin kannattajat, kiihkoislamilaiset sun muut hihhulit, vihreät ym ituhipit ovat porukkaa jota ilman tulisin toimeen.

Vierailija
70/71 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten arvon pelkän omaisuuden mukaan. Vaikea kuvitella vastenmielisempää ihmisryhmää.

Vierailija
71/71 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiaan kostoksi siitä että joutuvat maksamaan elareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi