Ihmisryhmä jota arvostat kaikista vähiten?
Kommentit (71)
Mustalaiset, somalit, pakkoruotsin kannattajat, kiihkoislamilaiset sun muut hihhulit, vihreät ym ituhipit ja kommunistit ovat porukkaa jota ilman tulisin toimeen.
Myös sellaiset ihmiset, usein amikset, jotka tekevät jotain omien sanojensa mukaan paskaduunia ja sitten joka viikonloppu pitää päästä nollaamaan ja kiskaistaan litra viinaa.
hienompaa sitten tehdä jotain "parempaa" työtä ja kiskasta pullo vinkkua "sivistyneesti"?? :D
Oli jo aikanaan maailman sekopäisin johtaja, joka sai rauhassa murhata 6 miljoonaa juutalaista, mustalaista, tummaihoiset. Arjalainen ihminen on se epätäydellisin.
Hitler sitäpaitsi käytti päivittäin metamfetamiinia (historiallinen faktatieto). Joten ... hänen ajatusjuoksunsa oli häiriintynyt mm pitkäaikaisen metamfetamiinin käytöstä johtuen.
mustalaiset,rikolliset,etenkin pedofiilit sun muut raiskaajat,narkkarit,rappioalkoholistit,perheväkivaltaa käyttävät,narsistit ja ja ja...onhan noita..
ja niitä jotka eivät ymmärrä että jos toisella on jokin sellainen sairaus kuin esim alkoholismi tai masennus tms... että sitä nauretaan eikä anneta toiselle tukea tms...
Sellainen "aivot narikkaan" -mentaliteetti on pelottavaa ja myös erittäin vaarallista historiamme valossa. Kristusko, juutalaisuus ja islam ovat erityisesti kunnostautuneet tällä saralla, samoin kommunistit ja natsit. Mutta sama periaate siellä taustalla jyllää: juuri MINUN aatteeni on Se Oikea, te muut joudutte helvettiin, Siperiaan tai kaasukammioon. Omaa aatetta ei osata katsoa "ulkopuolelta" ja omia aivojaan käyttäen.
Kriittinen ajattelukyky yhdistettynä empatiaan on ihmiskunnan ainoa toivo säilyttää rauha maassa.
Pikkutyttöjen silpojat
tarkoitit varmaan ympärileikkausta, mutta silti olisi kiva kuulla onko se sun mielestä ok?
Oli jo aikanaan maailman sekopäisin johtaja, joka sai rauhassa murhata 6 miljoonaa juutalaista, mustalaista, tummaihoiset. Arjalainen ihminen on se epätäydellisin. Hitler sitäpaitsi käytti päivittäin metamfetamiinia (historiallinen faktatieto). Joten ... hänen ajatusjuoksunsa oli häiriintynyt mm pitkäaikaisen metamfetamiinin käytöstä johtuen.
Jos vaikka Stalinista lähdetään?
eli ne jotka suvaitsevaisuuden nimissä olisivat viemässä äänioikeuden ja vapauden kaikilta jotka eivät ole yhtä "suvaitsevaisia" kuin he itse.
Oli jo aikanaan maailman sekopäisin johtaja, joka sai rauhassa murhata 6 miljoonaa juutalaista, mustalaista, tummaihoiset. Arjalainen ihminen on se epätäydellisin. Hitler sitäpaitsi käytti päivittäin metamfetamiinia (historiallinen faktatieto). Joten ... hänen ajatusjuoksunsa oli häiriintynyt mm pitkäaikaisen metamfetamiinin käytöstä johtuen.
jotka eivät vaan usko, että miltei jokainen meistä, yli 90% olisi ollut mukana natsipuolueessa, hyväksynyt silloiset teesit mukisematta koska ne olisivat hyödyttäneet ja tuonet etua. Tuo voi tapahtua missä vaan koska vaan ja siksi on tärkeää, että tällaisia ketjuja ei olisi. Ketjuja joissa demonisoidaan joku ihmisryhmä.
ja sellaista perhettä, jossa jälkikasvukin on opetettu taitavasti valehtelemaan. En voi sietää.
Onneksi valheella on lyhyet jäljet, mutta sellaistahan ei patologinen valehtelija itse ymmärrä. Mutta muut ymmärtävät ja huomaavat;)
Ovat normaalisti myös kateellisia, ja hieman omasta elämäntilanteestaan riippuu miten se näkyy.
Cityvihreitä ja vasemmistoliittoa äänestäviä umpiporvareita, jotka eivät tee paskaduunia.
aivopesevät sairailla opeillaan viattomia lapsia ja pakottavat heidät ahdasmielisiin muotteihinsa. hrrrrr...
tämän voi myöhemmin jokainen itse valita haluaako elää lestadiolaisena tm. uskovaisena? Jos haluaa kasvattaa lapsensa uskovaisena, ja jos uskominen ei lasta myöhemmin miellytä, hän voi ryhtyä ateistiksi.
eli ne jotka suvaitsevaisuuden nimissä olisivat viemässä äänioikeuden ja vapauden kaikilta jotka eivät ole yhtä "suvaitsevaisia" kuin he itse.
mua ärsyttää naiset, jotka elävät miesten rahoilla ja eron jälkeen repivät vetävät kunnon erorahat ja elatusrahat.
Jotka jatkuvasti uusivat rikoksensa, usein jo seuraavana päivänä edellisestä kärystä.
lapsensa oman onnensa nojaan ja sitten valittavat, kun yhteiskunta j akaverit tekee heistä "honosti käyttätyviä"