Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksennustauti ilman ripulia?

Vierailija
29.03.2012 |

Onko syytä huolestua, kun toissayönä lapseni oksensi neljä kertaa, eilen illalla kerran ja tänään taas illalla yhden kerran? Muita oireita ei ole, paitsi hän on väsyneempi kuin yleensä. Varsinaista ripulia ei ole, eikä kuumetta.

Hänellä on välillä ollut todella kova maha, vessassa on käyty itkun kanssa. Laktoosi-intoleranssi ja keliakia on suljettu pois. Mietin vain, että voiko tämä oksentaminen olla merkki jostain muusta kuin vatsatautiviruksesta? Muut eivät meillä siis ole sairastuneet. Hämmästyttää myös tuo, että hän oli tänäänkin päivän oksentamatta (on syönyt vähän ja juonut hyvin) ja sitten illalla oksensi yhden kerran! Onko ihan normaalia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan toi ihan tyypillistä vatsataudille.

Ihmiset reagoi eri tavoin. Mulla ei ole juuri koskaan ripulia, kun on vatsatauti. 4 lasta samanlaisia. Kerran mulla on ollut pelkkää ripulia. Joskus oli tauti, selvästi sama, osa porukasta pelkästään oksensi, osa pelkästään ripuloi, osa molempia...

Eikä kellään ole koskaan kuumetta vatsataudin yhteydessä.

Vierailija
2/5 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsapöpöjä on useita. Kuulostaa ihan tavistaudilta eli noroa onneksi mikä tekee vesiripulin.

TUo on helpoin vatsatauti. Älä nyt vain lääkäriin lähde tartuttamaan muita.

Ei vatsatauti tule aina kuumeen kanssa, jotkut ja joskus. Ei nuha ja flunssatkaan ole aina samalaisia.

Anna nestettä - ohi menee varmasti! Ei meilläkään kaikki ole koskaan sairastuneet mahatautiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin itse sen juuri ja kun vihdoin pääsin työterveyshoitojalle saikkua anomaan, hän sanoi, että tätä on nyt joka paikassa, mutta ei ole onneksi noroa.

Kuume pamahti myös, mutta sitäkään ei kaikille tule.

Juota paljon, sillä mulla ainakin oli maha kovalla.

Vierailija
4/5 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olette tuota mieltä. Itse jo kerkisin miettiä, että varmasti on jokin suolitukos tmv.:( Itselläni oksennustauti on aina tullut rajuna ja mennyt nopeasti ohi, joten hämmästyttää tuo, että välissä on vuorokausi, kun muksu ei oksenna.

Vierailija
5/5 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole huoleti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän