Paljonko keittiöremontti maksaa nykyään?
Ovatko hinnat kallistuneet, tuttu vöitti niin?
Jos haluaa vain purkaa vanhat kaapit pois yhdeltä seinältä, laittaa uudet edulliset Ikean kaapistot yhdelle seinustalle. Poistaa muovimaton ja laittaa jonkun uuden tilalle. Paljonko se maksaa nykyään työt mukaan lukien?
Kommentit (10)
Sehän riippuu monesta. Voiko vanhat kaapit irroittaa "nätisti" ja myydä? Mitä lattiamateriaalia, pitääkö listatkin uusia? Hoidetaanko vanhojen poisvienti itse? Montako neliötä lattiaa? Voiko vanhoista kaapeista hyödyntää kahvat uusiin kaappeihin? Nuohan kaikki selviää kun kyselee hinta-arvioita. Pitää kilpailuttaa tarjouksia.
Kymppitonni on lähtöhinta, nousee sitten materiaalien/töiden/lisätarpeiden jne mukaan.
Laiyta vinyylilankkua, äläkä mitään hiton muovimattoa...
Teetin n. vuosi sitten, maksoi 15 000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Muovi kuin muovi LOL
Vierailija kirjoitti:
Heh, vinyylilankku on uusi nimi muovimatolle..
Ap, jos kerrostalo kyseessä niin huomioi myös asbestitestit ja mahdolliset asbestipurut.
Kaappien hintavertailuksi. Puustellin halvin korkea kaappi maksoi n 600 e.
Esim. Eri paikkakunnilla on niitä firmoja, joista saamoista matskuista kaapit puolella hintaa tuohon verrattua, kun itse kokoaa, ohjeet ovat hyvät.
Rintamamiestalon keittiöremppa 3v sitten 16.000€ itse kasaten Puustellin karvalakkimalli, sähkö/putkityöt minimimuutoksilla ulkoistettuna. Puustellin alihankkijan kasaanana olisi ollut n. 9.000€ kalliimpi.