Ihmisryhmä jota arvostat kaikista vähiten?
Kommentit (71)
Minä. Minä olen tämän maailman pahin paska. Ikäväksenne en kuitenkaan suunnittele itsemurhaa, vaikka sillä pääsisin itseni lisäksi muistakin.
asuvat työttömät, avoliitossa tai yh:na elävät miehet tai naiset. Vaaditaan kaikki tuo yhdessä.
asuvat työttömät, avoliitossa tai yh:na elävät miehet tai naiset. Vaaditaan kaikki tuo yhdessä.
kaupungin vuokra-asunnossa miesnaisena elävä miesnainen? Pahempi kuin psykopaatti tai pedofiili? Well, ainakin vaikeampi löytää.
Alkoholistit jotka ei ongelmaansa myönnä sekä kiihkouskovaiset.
rahan perässä juoksijat
mua ärsyttää naiset, jotka elävät miesten rahoilla ja eron jälkeen repivät vetävät kunnon erorahat ja elatusrahat.
Onneksi sinä sentään tienaat jokaisen oman lanttisi ja heivaat lapsesi päiväkotiin vauvana. Hienoa, nainen, se tekee sinusta todella hienon ihmisen!
vaikuttavat juttujensa perusteella sellaisilta, etteivät ole edes halveksunnan arvoisia.
"Lainaus:
Oli jo aikanaan maailman sekopäisin johtaja, joka sai rauhassa murhata 6 miljoonaa juutalaista, mustalaista, tummaihoiset. Arjalainen ihminen on se epätäydellisin. Hitler sitäpaitsi käytti päivittäin metamfetamiinia (historiallinen faktatieto). Joten ... hänen ajatusjuoksunsa oli häiriintynyt mm pitkäaikaisen metamfetamiinin käytöstä johtuen.
Jos vaikka Stalinista lähdetään?"
Tai ihan Leninistä. Tyyppiä palvotaan ja ollaan Suomessa pystyttämässä patsasta, eikä hän ollut yhtään Stalinia parempi. Hänen hirmutekonsa on vain pyyhitty maton alle, toisin kuin Hitlerin ja Saddamin.
Massamurhaajaa ihannoivat kommunistit ovat yksi niistä mielikuvitusmaailmassa elävistä ryhmistä joita en pysty ymmärtämään. Lisäksi tietysti kaikki muut hihhulit ja seksuaalirikolliset. (Hassua että nuo kaksi kulkevat usein käsi kädessä.) Sanaa "arvostus" en pysty käyttämään edes samassa lauseessa.
Ovat todellisuudessa ihan yhtä suvaitsemattomia muiden mielipiteitä kohtaan kuin persujen natsisiipikin.
Hyvänä kakkosena tulevat islamilaiset. Maailman rasistisinta sakkia. Aivan fiksuilta, mukavilta, koulutetuilta ihmisiltä putoaa joku ruuvi päästä, kun tulee puhe juutalaisista. Ylistävät Hitleriä ym. mistä Euroopassa kristitty pääsisi linnaan.
kuuluvat miehet ja naiset, jotka silmää räpäyttämättä ovat rapauttamassa hyvinvointiyhteiskunnan perusteita, koska heillä on kyllä varaa käyttää yksityisiä palveluja tai muuttaa toisaalle. Onhan heillä jo hyvä pesämuna jossain veroparatiisissa kasvamassa :/.
tuo islam ja niiden maiden kulttuuri ei oikein sovi mun pirtaan
Kultalusikka suussa syntyneet
Syntyminen johonkin perheeseen ei ole oma valinta. AIka huono epäarvostuksen kohde.
Aina tarve päteä ja pönkittää omaa paremmuuttaan ja erityislaatuisuuttaan. Jotenkin säälittäviä tyyppejä, vaikka eivät itse sitä varmaan tajuakaan vaan luulevan olevansa hyvinkin ihailtuja ja parempia ihmisiä. Ovat jotenkin niin elämästä vieraantuneita, että sitä melkein toivoisi heille tapahtuvan jotakin, joka vähän järisyttäisi arvomaailmaansa.
Kultalusikka suussa syntyneet
Syntyminen johonkin perheeseen ei ole oma valinta. AIka huono epäarvostuksen kohde.
Eihän tuo kerro ihmisestä itsestään yhtään mitään. Lähinnä tosiaan kirjoittajastaan.
ei todellakaan. Se, että ei ole oma valinta ei kai tässä avauskysymyksessä ollut kriteerinä?
Ne ovat vaarallisia varsinkin kun pääsevät johtaviin asemiin, yleensä nehän juuri pääsevätkin.
Kun sellaisilla ei ole mitään oikeaa empatiankykyä. Osaavat kyllä vaikuttaa hyvinkin viehättäviltä ja luotettavilta, ajaakseen omia tarkoitusperiään.
Narsisti-psyko käyttää ihan sumeilemetta hyväkseen toisten luottamusta, eikä tunne siitä mitään omantunnontuskia.
Näitähän on suuri osa Suomen liike-eläman ja politiikan johtotehtävissä olevista.