Haluan eroon miehestäni mutta en pysty
Meillä on kaksi lasta. Parisuhteessa ei ole enään minun puolestani mitään tunteita, ei minkään laisia. Salaa olen toivonut että mies löytäisi toisen ja häipyisi :D eli olen yrittänyt mennä siitä mistä aita on matalin... hittolainen! En pysty jättämään miestäni sillä olen keskituloinen ja en halua myydä kotitaloamme. Voisin tietysti varmaan osataa jotenkin miehen siitä ulos mutten tiedä miten ja olisiko laina sitten niin kamala yksin maksaa että meillä ei sitten puuroa kummempaa syötäisi. Olen kertonut miehelleni etten rakasta häntä enään ja hän vaan toivoo ja toivoo että oppisin. Vaan en opi. Tiedän että tämä on väärin häntäkin kohtaan ja lapsia ja kaikkia mutta entiedä miten edetä. Pariterapia ei auta olemme jo kokeilleet. Me ei tapella koskaan ja eikä muutenkaan riidellä mistään. Ollaan vaan ku mitkäki kaverit. Mutta intohimo puuttuu täysin. Toinen lapsemme tuli vahingossa ja tunteeni olivat kuolleet jo ennen hänen syntymäänsä ja lasten takia olen yrittänyt vaan sinnitellä. Kuinkahan kauan opn järkeä sinnitellä? Miten pärjään sitten yksin jne? Periaatteessa mitään vikaa ei ole mutta kun ollaan kumminkin 30 vuotiaita niin tässä iässä voisi vielä löytää sen oikeankin me molemmat. Kinkkinen homma.
Kommentit (4)
intohimoa pitäs kyllä olla tai jonkunlaisia rakkauden tunteita jos toisen kanssa haluaa elää..
jos on tyytyväinen ilmankin niitä, kuten itse olen. Minusta melkein platoninen parhaat ystävykset -suhde on ihan unelma, mutta kaikille ei toki sovi varsinkin jos on itse voimakkaasti seksuaalinen.
intohimoa pitäs kyllä olla tai jonkunlaisia rakkauden tunteita jos toisen kanssa haluaa elää..
varsinkin kun on vielä noinkin nuori! En itsekkään ole edes 30, mutta en voisi kuvitellakkaan eläväni kenenkään kanssa vain "parhaina kavereina". Ja seksi kuuluu parisuhteeseen, oli se ikä mikä hyvänsä!
Jos käytännön asioita miettii, minun taloudellinen tilanteeni on sellainen että minulla on itse asiassa eronneena paljon enemmän rahaa käytössäni kuin avioliitossa ollessani.
Tosin ei ero ole mikään kevyt pikkujuttu.