Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia merkitse.fi:n palvelusta (ov)

Vierailija
17.02.2012 |

Onko kellään kokemusta kys. sivuston tuotteiden tilaamisesta; ovatko tuotteet hyviä? Millainen toimistusaika?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri kyseiseltä sivustolta nimilappuja. Niitä sitten innoissani silittelin yhden illan kaikkiin lastenvaatteisiin. Ja seuraavan kerran kun vaatteet oli pesussa, niin koneen rumpu oli lopuksi täynnä niitä irti lähteneitä lappuja. Eli ei kovin hyviä, jos normi 40 asteen pesussa lähtee irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kerran varoitus myös täältä, älkää tilatko tästä yrityksestä mitään!! Myös Checkout-maksupalvelu on mukana tässä kuviossa eikä ota vastuuta toimittamattomista tuotteista, rahat välittää kyllä.

Vierailija
4/26 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ja maksoin ( verkkopankin kautta) maaliskuu 2012 alussa. Olen jättänyt heidän sivujen kautta 2 yhteydenottopyyntöä, ei mitään. Tänään taas soitin ja jätin viestin heidän vastaajaan.

-tänään yhteydessä kuluttajasuojaviranomaiseen ja toimin heidän ohjeiden mukaisesti.

ÄLKÄÄ TILATKO TÄSTÄ YTIRYKSESTÄ.

Vierailija
5/26 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt aivan samalla tavalla - olen tilannut maaliskuussa ja maksanutkin, mutta tuotteita en ole saanut!!!!!!!!!!! Soittoja, sähköposteja ja soittopyyntöjä olen jättänyt useita, ei mitään! Netistä löysin heidän sivuiltaan Lastor Oy:n nimen ja googlasin ko. firman ja soitin sieltä löytämääni puhelinnumeroon ja sainkin jonkin vastaamaan ja minulle luvattiin soittaa takaisin, mutta sitä soittoa ei ole ikinä kuulunut. Olin kuluttajaneuvontaan yhteydessä ja sain vastauksen, että ko. firmasta on jätetty useampi ilmoitus, jonka minäkin tein! Älkää siis tilatko sieltä mitään!

Vierailija
6/26 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijatuksi olen tullut myös minä - milloin on syytetty postia, milloin sairastapauksia, milloin paljoja tilauksia ja pah, täyttä huijausta, boikottiin koko firma!

Vierailija
7/26 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tilannut tuotteita pari kuukautta sitten, ei mitään tullut. Olen soittanut ja mailannut, ei minkäänlaista vastausta. Äsken näin, että ainakin Lastor on protestilistalla, joten taitaa olla turha odotella siltä firmalta mitään.

Vierailija
8/26 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tilasin maaliskuussa parilla kympillä tarralappuja, joita ei tähän päivään mennessä ole näkynyt, ei kuulunut. Olen laittanut sähköpostia - ei vastata. Olen soittanut - ei vastata.

Täytyypä tehdä kaiketi minunkin rikosilmoitus. Onneks en sentään isommalla summalla tilannut. Maksoin verkkopankin kautta, joten niille rahoille voi varmaan kiss goodbye >:C Vaikkei se nyt niin iso summa ole, niin tässä kodinhoidontuella kituuttaessa sillekin olisi löytynyt muuta käyttöä. Mrr!

Vierailija
9/26 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tuotteet pitkän viiveen jälkeen ja tuplana koska jouduin oottamaan.

Silitettävät olivat hyviä, mutta pesun (käsinpesun!!) kestävät tarrat aivan susia. Pysyivät kyllä kiinni mukeissa yms mutta menettivät printtinsä.

En tilaisi tuolta mitään.

Vierailija
10/26 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt soitan seuraavaksi pankkiin. Yritin soittaa sinne tänään, ja nyt on puhelin suljettu. Eli sinne meni nekin rahat

Vierailija
11/26 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaisia kokemuksia täälläkin. Tosin sillä erotuksella, että 6kk odotettuani (tilaus ja maksu maaliskuussa 2012), sain lopulta tilaamani personalisoidut käsityömerkit. Merkitse.fi toimitti niitä 150% alkuperäisestä määrästä, ja lisäksi sain jotain tarroja samalla logolla (joilla tosin ei ole käyttöä).

Olin tätä ennen ollut lukuisat kerrat yhteydessä puhelimitse ja s-postitse, vastauksia tuli ja ei tullut. Mutta lopulta siis sain tilaukseni, eikä 66€ mennykään hukkaan. En tiedä onko muilla käynyt samoin, mutta ei tuo firma lopulta ihan läpimätä ollutkaan. Tai sitten olin vain onnekas. Luottamus on tosin jo mennyt, joten seuraavat merkkini tilaan muualta. Harmi, mutta itse ovat oman kuoppansa kaivaneet.

Vierailija
12/26 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut poliisille, kuluttajavirastoon, Kuluttajalehteen, Kuningaskuluttajaan. Haluan, että joutuvat vastuuseen

Huijatuksi tulin minäkin

http://kurrrmaumau.blogspot.fi/2012/12/jouduin-verkkokauppahuijauksen-u…

Vierailija
13/26 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olis pitäny tutustua palautteisiin ennen tilausta. Itse tilasin 2vk sitten eikä ole mitään kuulunut. Toisaalta tuntuu, että rikosilmoituksen teko 12 € summan vuoksi on aika työlästä, vie aikaa. En ymmärrä, miksi eivät saa firman sivuja pois netistä, ettei vastaavaa enää tapahtuisi muidenkin kohdalla.

Vierailija
14/26 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin myös syksyllä 2012, maksoin enkä koskaan saanut tuotetta. Nyt asia kuluttajaviranomaisella. Käsittämätöntä, että tällainen yritys saa olla edelleen olemassa!

Vierailija
15/26 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettävät "tilausvahvistuksen sähköpostiin" yhä edelleen (syyskuussa 2014). Mitään ei tietenkään kuulu, ja hälytyskellot alkavat soida, kun asiakaspalveluun ei saa yhteyttä. Onneksi valitsin maksutavaksi laskun. Harmittaa silti.

Vierailija
16/26 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelenpa tätä vielä.

Eli tilasin tuotteita merkitse.fi:stä marraskuussa ja toimitus ei ikinä saapunut, eikä yhteyttä yritykseen saanut. Kuluttajavirasto yritti kanssani yhteyttä; ei tehonnut. Mutta jotain hyvää: olin maksanut tuotteeni Suomen verrkomaksujen kautta nettipankkitunnuksilla -ja he palauttivat menetämäni rahat!!!

Eli jos olet käyttänyt ko. maksutapaa, ota yhteyttä suomen verrkomaksuihin esim nettisivujen palautelaatikon kautta, sieltä saat rahasi takaisin.

Ja kyllä, yhteydenottoni johti siihen että enää ko. firma ei ole maksutapana merkitse.fi -sivustolla, vetäytivät tästä sotkusta kuluttajien onneksi.

Vierailija
17/26 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tilattko mitään merkitse.fi nimisestä firmasta!! He eivät toimita tuotteita, mutta rahat kelpasivat. Kuluttajavirastokaan ei saa heihin yhteyttä, ovat kehoittaneet kaikkia lukuisia huijattuja tekemään tästä firmasta rikosilmoituksen.

Vierailija
18/26 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin merkitse.fi tuotteita 5.12.2012, en ole saanut tilaustani. Tein tänään rikosilmoituksen. Otin myös yhteyttä checkout finlandiin. Sain sieltä viestin että yhteistyö Lastor Oy:n kanssa on lopetettu jo viime vuonna. Rahani makaa heidän tilillään, mutta palauttavat rahani vain poliisin pyynnöstä. Soitan huomenna poliisiin ja pyydän tutkimaan myös checkoutin tilanteen. Outoa etten voi saada rahojani takaisin, vaikka he eivät niitä minnekkään tilitä. Eivätkä toimita minulle tilaamiani tuotteita.

Vierailija
19/26 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole vielä saanut tuotteita. Onneksi lapseni kerhokaverin äiti vinkkasi, että kannattaa tilata laskulla, siltä varalta että toimituksessa on jotain häikkää. Hän oli odotellut omia merkitsemisnauhojaan tosi pitkään (tarkkaa aikaa en muista).

Vierailija
20/26 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.euroteam.fi

Suomalainen niminauhojen myyjä joka on toimittanut nauhoja jo vuodesta 1977 alkaen.Ei ennakkomaksuja, lasku tulee nauhojen mukana, maksuaikaa 14pv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi