Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyötyä työttömäksi ilmoittautumisesta?

Vierailija
17.02.2012 |

Mitenkäs mahtaa olla, onko työttömäksi työnhakijaksi ilmoittautumisesta jotain selvää hyötyä, jos ei tule saamaan työttömyyskorvausta tai työmarkkinatukea? Eli joutuuko sitten vaan juoksemaan siellä toimistolla täyttämässä papereita ja hakemaan jotain sellaisia töitä joita ei tosiaankaan halua. Ilmeisesti joihinkin koulutuksiin pääsee vain jos on työnhakijana?

Eli saako sieltä jotain konkreettista apua työnhakuun, onko niillä siellä jotain kanavia, joita ei muuten ole?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotteluvapaan sijaisuuksia ei voi hakea kuin työtön työnhakija. Niissä on usein hyviäkin paikkoja. Itse olen suorittanut FM-tutkinnon alalta, jolla on vaikea työllistyä. Pääsin aikoinaan juuri työkkärin kautta vuorotteluvapaan sijaiseksi valtionhallintoon ja sille tielle jäin. Olen nyt siis edelleen valtionhallinnossa töissä, eri hommissa kuin vuorotteluvapaana paikatessani, mutta kuitenkin.

Lisäksi on mahdollista päästä työharjoitteluun, joka voi ainakin joillakin aloilla olla hyvä väylä työllistyä vakituisestikin.

Vierailija
22/22 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet OIKEASTI työkyvytön, koska se on todistus siitä, että olet kykenevä työhön!

Kun et ilmottaudu, pääset tutkimuksiin ja hoitoihin Kelan ja sossun kautta ja EHKÄ eläkkeelle!

ÄLÄ taivu uhkailujen edessä, pahimmillaankin joudut vain roikkumaan sossussa ja saat sieltä rahasi!

Kaveri on ollut 8 vuotta ja toinen pääsi eläkkeelle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä